TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jesteś tutaj: Inforail / Przewoźnicy / (Nie)wzmocnili  
(Nie)wzmocnili
SKŁADY WAGONOWE InfoRail.pl - Opublikowano: 06.08.2019 17:17:23
(Nie)wzmocnili (foto: Składy Wagonowe)

W tym roku Przewozy Regionalne dały ciała jeśli chodzi o trasę Chojnice - Piła Główna - Krzyż - Gorzów Wielkopolski - Kostrzyn z racji trwającego festiwalu Pol'and'Rock – piszą autorzy profilu Składy Wagonowe (https://www.facebook.com/SkladyWagonowe/).

I podają, że na tej trasie, zarówno w obiegach PR Poznań, PR Zielona Góra , jak i PR Gdynia kursowały pojedyncze szynobusy. Do 2018 roku włącznie, kilka obiegów było wzmocnionych lokomotywami spalinowymi oraz wagonami piętrowymi, które były ściągane z różnych oddziałów do Krzyża i Kostrzyna. Tym razem mimo, iż były w rezerwie wagony piętrowe (pisaliśmy o tym w InfoRail.pl) - w Chojnicach 2 sztuki, w Olsztynie 2 sztuki + wagon 120A, w Krzyżu i w Lesznie po jedynym bohunie, a także była możliwość delegowania do Krzyża/Kostrzyna lokomotyw SU42/SM42 z Olsztyna, z Chojnic, to Przewozy Regionalne z tego nie skorzystały. Poza pojemnymi bohunami, były też w rezerwie dostępne wagony bezprzedziałowe zwane "marlboro", czyli 161A/162A/163A - dokładnie w ilości 9 sztuk z osiemnastu zmodernizowanych. Reszta kursowała na "Kamieńczyku" (5 sztuk) oraz na "Wilczce" (4 sztuki).

Warto też dodać, że strona "Kolej Oczami Nastawniczego" na Facebook'u informowała w dniu 31 lipca, iż pociąg "Ujście Warty" na stacjach pośrednich pomiędzy Krzyżem a Kostrzynem nie zabierał pasażerów z powodu totalnego przepełnienia, gdyż kursował na pojedynczym Autobusie Szynowym. Załóżmy, że gdyby dwa lub trzy obiegi były zestawione ze składów tj. lokomotywa+piętrusy, to tym samym zwolniłoby się kilka szynobusów i one mogłyby kursować jako podwójne zestawienie – piszą dalej autorzy profilu Składy Wagonowe.

I dodają: zakładaliśmy, iż pociągi "Kociewie" i "Bory Tucholskie" PKP Intercity będą ewentualnie wzmocnione o jeden dodatkowy wagon. Jak się okazało kursowały z czterema wagonami. Nie jest to jakieś duże zestawienie, ale w porównaniu do pojedynczych SZT w Polregio, to jest kolosalna różnica. Niestety, ale mamy obawy, iż przewoźnik nie wyciągnie wniosków (...), a przyszły rok pokaże jeszcze gorszą sytuację na tych odcinkach czy też nawet w innych relacjach – podsumowują autorzy profilu. Nic dodać nic ująć...



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
wagon
lokomotywa
Kostrzyn
  • Michał Paweł Łukasz – 06.08.2019

    Rada, trzeba wyprowadzić się z kraju, bo taki mamy klimat, takich mamy przewoźników, prezesów, dyrektorów i polityków. Sami grzeją tyłki w swoich limuzynach, co roku nowa, a nawet jak widać co pół roku, latają samolotami i korzystają z "udogodnień" jak za PRLu, a ludziom rzucają jeszcze kłody pod nogi, byle tylko uprzykrzysz życie w imię...?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....