TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

12 Dartów odebranych, PKP Intercity nadal zadowolone ze składów
InfoRail - Opublikowano: 20.01.2016 12:29:51 7 komentarzy
12 Dartów odebranych, PKP Intercity nadal zadowolone ze składów

W tej chwili mamy 12 odebranych Dartów ? mówi Jacek Leonkiewicz, Prezes PKP Intercity. Dotychczasową eksploatację składów szef przewoźnika ocenia pozytywnie. Na kilkadziesiąt uruchomień mieliśmy sześć poważniejszych awarii ? dodaje. Jeśli weźmiemy pod uwagę lokomotywę EP09 z PaFaWagu to czy ona się nie psuje i czy wtedy powinniśmy mieć zarzut do producenta? ? pyta Leonkiewicz. I dalej przypomina, że w momencie wdrażania do ruchu składów Pendolino pojawiały się podobne krytyczne głosy. A tymczasem ubiegłej zimy był to jedyny tabor, który się nie zepsuł.

I dalej Jacek Leonkiewicz informuje, że statystycznie więcej problemów było z Flirtami niż z Dartami. Ale dodaje od razu, że Flirtów jest znacznie więcej. Na trasy wyjeżdża ich szesnaście, podczas gdy na tę chwilę kursuje tylko pięć Dartów. Większość z tych awarii wynika z faktu, że i my i nasza obsługa dopiero uczymy się tych składów ? mówi Leonkiewicz. Do tego dochodzą takie przypadki jak kolizje ze zwierzętami. Tego typu rzeczy się zdarzają. Nie ma do tej pory żadnego systemowego problemu ani z Dartami, ani z Flirtami ? dodaje.

Szef przewoźnika zaznacza też, ze Dart jest pierwszym ezt-em PKP Intercity, który pojechał w góry do Wisły. I sobie poradził. Awarie będą się zdarzały, tak samo jak w innych środkach transportu ? mówi Leonkiewicz.

Jak już wczoraj informowaliśmy na łamach InfoRail już od soboty kolejne Darty ruszają na trasy, m.in. do Wrocławia. Jacek Leonkiewicz zwraca uwagę także na fakt, iż Darty, mimo, iż kursują krótko to już przyciągają klientów. Podobnie jest z Flirtami. Szef PKP Intercity przywołuje przykład Olsztyna, z którego wycofał się PolskiBus. Zdaniem Leonkiewicza to pokłosie lepszej oferty PKP Intercity na tej trasie.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
PESA
Dart
  • kolejFAN – 20.01.2016

    żenujące. TO k,,,wa nie wypuszczajcie PROTOTYPÓW na tory, skoro WY I WASZA OBSŁUGA MUSICIE UCZYĆ SIĘ TYCH SKŁADÓW @!!!! to się nauczcie i puśćcie od rozkładu jazdy 2016/17 !!! Leoś odleciał po prostu!

  • czyngis – 20.01.2016

    "Nie ma do tej pory żadnego systemowego problemu ani z Dartami, ani z Flirtami ? dodaje." - to jest najważniejsze i oby tak już zostało.

  • MR – 20.01.2016

    Tyle że jak na razie w obu przypadkach (Flirt i Dart) daleko im do deklarowanej niezawodności/dostępności.

  • ProstyMikol – 20.01.2016

    Sześć POWAŻNYCH awarii na kilkadziesiąt uruchomień to szokująco wysoki procent. To oznacza, że pasażer do tej pory miał około ok. 10% szans, że wsiadając do pociągu nie dojedzie do celu... Miejmy nadzieję, że szybko uporają się z tymi problemami.

  • wr – 21.01.2016

    Uczyć składów? Flirta czy Darta może prowadzić małpa.

  • czyngis – 21.01.2016

    Nigdzie nie ma podanych oficjalnych statystyk niezawodności i nie wiem, czy w ogóle będą udostępnione, dlatego ja opieram się na wypowiedziach Intercity, które są pozytywne.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....