TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

23 wagony na złom
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.04.2017 12:51:55 16 komentarzy
23 wagony na złom

Przewozy Regionalne złomują 23 wagony osobowe. Wszystkie z Wielkopolskiego Oddziału.

Postępowanie zostało podzielone na dwa zadania:

Zadanie nr 1 ? 17 wagonów osobowych, stacjonujących w Lesznie;

Zadanie nr 2 ? 6 wagonów osobowych, stacjonujących w Krzyżu.

Cena wywoławcza za wszystkie jednostki to 88.464,00 zł.

Zakupione wagony muszą zostać pocięte w miejscu postoju.

Oferty można składać do 20 kwietnia 2017 roku.

Wśród złomowanych wagonów są jednostki typu: Bp, B, 120A, 120Ag, 111Ab i 112Az. Wszystkie zostały wyprodukowane w latach siedemdziesiątych XX wieku.



Sprawdź też:
wagon
Przewozy Regionalne
  • kolejFAN – 11.04.2017

    no właśnie i to jest kolejny powód, dla jakiego trzeba tą hucpę zlikwidować. Taboru nie mają i złomują zamiast naprawiać! WTF?!

  • Zbulwersowana – 11.04.2017

    bonanzy powinny być naprawiane i w sezonie turystycznym doczepiane do składów IC jadących przez Mazury, by ludzie nie mieli problemu z większym bagażem czy rowerami. Tak samo PR powinny doczepiać taki wagon do Kamieńczyka bo od Poznania przez Wrocław w rejon dolnego śląska podróżują dziesiątki rowerzystów.

  • Przemo Z. – 11.04.2017

    A IR nie miało bardziej aktualnego zdjęcia ?

  • Rafel – 11.04.2017

    Czyste bandyctwo!

  • Prezes ma miski – 11.04.2017

    Za poprzedniego prezesa to się cieło. Mikuś zarządzał i robiło się. A teraz ledwo 23 wagony.

  • Ju – 11.04.2017

    Szkoda że wielkopolski oddział nie patrzy na swoich kolegów z Pomorza. Chojnickie bonanzy po remoncie śmigają aż miło.

  • abc – 11.04.2017

    a WOLTUR nie ma czym jeździć. Patologia.

  • Maciek z Lublina – 11.04.2017

    Remont tych bonanz by się przydał choćby po to , by w szczycie ruchu do osobowych z Poznania do Wągrowca , mających znakomitą frekwencję , bonanza była na doczepkę - takie wzmocnienie składu . W warmińsko - mazurskim to się udało , bo tam widuje się składy zestawione szynobusem SA106 lub SA133 + doczepiona do takiego szynobusu bonanza ... Chyba , że sposobią się do zakupów , ale raczej nie liczyłbym na to .

  • artu927 – 11.04.2017

    I jak tu nie nienawidzić tej spółki? Wszystkie te przetargi, gdzie obowiązkiem kontrahenta jest zezłomowanie taboru to czysta paranoja! A PR tego typu kontrakty właśnie bardzo lubią... Na naszych oczach "pod palnik" idzie jedna z ostatnich szans pozyskania sensownych, historycznych wagonów chociażby pod wolsztyński "plan parowy", którego właśnie z powodu ich braku nie udaje się reaktywować...

  • Damian – 12.04.2017

    Tak pojemne wagony jak 120 A powinny służyć jak najdłużej, nawet Czesi mają ich odpowiedniki po dziś a my NIE bo NIE.

  • kolejFAN – 12.04.2017

    W CD takie wagony po remontach śmigają aż miło. No ale tam podejście do zestawiania składów jest inne, skład kategorii OS na nurku i wagonach to częsty zwyczajny widok..

  • Narodowej. Pl – 12.04.2017

    I jaki rabat się podniósł bo Polregio kasuje wagony i dobrze!!!!!!
    Za postuj na torach płacić w nieskończoność nie będą plce.
    Jak modernizują EZT to lament że pudrowanie trupów, a stare wagony to juz nie jest pudrowanie????
    I ciekawe jeszcze czym mieli by te wagony ciągnąć, pudrowanymi lokomotywami.
    A porównywanie do Czeskich kolei jest chore to jest narodowy przewoźnik nie oddzielony sztucznie jak PRy.
    Ja jestem za tym niech złomuja wszystko co generuje koszta nie zarabiających na siebie i tyle.

  • Narodowej. Pl – 12.04.2017

    I jaki rabat się podniósł bo Polregio kasuje wagony i dobrze!!!!!!
    Za postuj na torach płacić w nieskończoność nie będą plce.
    Jak modernizują EZT to lament że pudrowanie trupów, a stare wagony to juz nie jest pudrowanie????
    I ciekawe jeszcze czym mieli by te wagony ciągnąć, pudrowanymi lokomotywami.
    A porównywanie do Czeskich kolei jest chore to jest narodowy przewoźnik nie oddzielony sztucznie jak PRy.
    Ja jestem za tym niech złomuja wszystko co generuje koszta nie zarabiających na siebie i tyle.

  • Narodowej. Pl – 12.04.2017

    I jaki rabat się podniósł bo Polregio kasuje wagony i dobrze!!!!!!
    Za postuj na torach płacić w nieskończoność nie będą plce.
    Jak modernizują EZT to lament że pudrowanie trupów, a stare wagony to juz nie jest pudrowanie????
    I ciekawe jeszcze czym mieli by te wagony ciągnąć, pudrowanymi lokomotywami.
    A porównywanie do Czeskich kolei jest chore to jest narodowy przewoźnik nie oddzielony sztucznie jak PRy.
    Ja jestem za tym niech złomuja wszystko co generuje koszta nie zarabiających na siebie i tyle.

  • gutek – 12.04.2017

    Hybrydy marzą się prezesowi zamiast wyremontowaćEU07 i te wagony

  • kolejFAN – 13.04.2017

    @NARODOWEJ.PL
    jeśli jesteś analfabetą i nie umiesz się wysławiać , wróc na lekcje polskiego a dopiero potem przystępuj do klawiatury.Wiesz co znaczy słowo "rabat" ?
    nie porównuj kibli na rozklekotanych wózkach do wygodnych i cichych wagonów - bip,bonanz czy bohunów

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...