TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

26 węzłów przesiadkowych w ramach SKM Szczecin
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 14.12.2017 08:54:31
26 węzłów przesiadkowych w ramach SKM Szczecin

Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego wybuduje 26 węzłów przesiadkowych, będących połączeniem przystanków kolejowych z przystankami komunikacji publicznej oraz parkingami dla rowerów i samochodów – poinformował w środę Urząd Miasta w Szczecinie.

Koszt przedsięwzięcia to 98 mln zł. Prezydent miasta Piotr Krzystek udzielił w środę pełnomocnictwa Stowarzyszeniu Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego na budowę 26 węzłów przesiadkowych w ramach Szczecińskiej Kolei Metropolitarnej. Stowarzyszenie jest liderem projektu budowy.

"Każdy z węzłów będzie połączeniem przystanku kolejowego, modernizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA, z budowanym przez nas przystankiem komunikacji miejskiej oraz parkingiem rowerowym i samochodowym w modelu park&ride, bike&ride" - powiedział dyrektor Stowarzyszenia Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego Roman Walaszkowski. Jak dodał, "w sumie 630 miejsc parkingowych dla rowerów i 1879 dla samochodów osobowych".

"Budujemy spójny system transportu publicznego w metropolii szczecińskiej. Współpraca wszystkich partnerów tego przedsięwzięcia pozwoli stworzyć lepsze warunki podróżowania dla mieszkańców ponad półmilionowego obszaru metropolitalnego" - powiedział prezydent Szczecina Piotr Krzystek.

Partnerami budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitarnej są m.in. PKP Polskie Linie Kolejowe SA, Województwo Zachodniopomorskie, a także gminy: Szczecin, Police, Gryfino, Goleniów, Kobylanka, Stargard oraz miasto Stargard.

Krzystek oznajmił, że Szczecińska Kolei Metropolitarna "to największy i najbardziej kompleksowy z projektów złożonych przez polskie metropolie". "Do 2022 r. powstanie zmodernizowana sieć kolejowa wraz z nowoczesnymi węzłami przesiadkowymi w poszczególnych miejscowościach" - zapewnił prezydent miasta.

W sumie w ramach przedsięwzięcia zostanie stworzonych 40 węzłów przesiadkowych.

"Wartość przedsięwzięcia, obejmującego modernizację linii kolejowych oraz przebudowę i budowę węzłów przesiadkowych, wynosi 740 mln zł, z czego 85 proc., czyli 512 mln zł będzie pochodzić z dofinansowania unijnego. Resztę pokryją proporcjonalnie partnerzy projektu" - czytamy w komunikacie wysłanym przez szczeciński magistrat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szczecin
węzeł przesiadkowy
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....