TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

348 pojazdów Przewozów Regionalnych nie ma dopuszczenia do ruchu
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.08.2019 12:14:12
348 pojazdów Przewozów Regionalnych nie ma dopuszczenia do ruchu

Liczba pojazdów Przewozów Regionalnych nie mających dopuszczenia do eksploatacji według stanu na 30 lipca 2019 roku to 348 – poinformował wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel.
Wśród nich najwięcej, bo aż 250 stanowią ezt-y. Dalej to: 44 autobusy szynowe, 36 wagonów i 18 lokomotyw.
Z uwagi na awarie wynikające ze zdarzeń losowych (wypadki na przejazdach, zderzenia ze zwierzętami itp.) jak również kumulacje w zakresie wyłączeń pojazdów spowodowanych naprawami i przeglądami, przewoźnik Przewozy Regionalne sp. z o.o. odnotowuje incydentalnie nieregularności w związku z niewystarczająca liczbą rezerwowych spalinowych zespołów trakcyjnych. Zgodnie z danymi, kumulacja tego typu zdarzeń zauważalna jest głównie w województwie lubuskim – podał Bittel. Stanowisko dość odważne, zwłaszcza, że we wspomnianym regionie niedostępność szt-ów sięga 50%...
Dalej Bittel wyjaśnia, że spółka Przewozy Regionalne sukcesywnie optymalizuje stan posiadanego taboru. Od lipca 2016 r. liczba pojazdów kolejowych z ważnym świadectwem sprawności technicznej zmniejszyła się o 16% w stosunku do stanu obecnego. Redukcja w grupie elektrycznych zespołów trakcyjnych we wskazanym okresie wyniosła 18%. Zmiany na przestrzeni ostatniego roku obejmują również rezerwę taborową.
Dodatkowo, na przestrzeni ostatnich lat zmienia się struktura własnościowa elektrycznych zespołów trakcyjnych. O ile bowiem w połowie 2016 roku pojazdy Urzędów Marszałkowskich stanowiły 23% wszystkich sprawnych elektrycznych zespołów trakcyjnych przewoźnika Przewozy Regionalnego to w 2019 r. udział ten wynosi 36%. Pojazdy Urzędów Marszałkowskich dedykowane są wyłącznie do obsługi konkretnych relacji i spółka nie może przesunąć ich do obsługi innych niż wskazane w umowie zawartej z organizatorem połączeń bez zgody właściciela oraz – jeśli to konieczne – akceptacji instytucji finansującej – stwierdza wiceminister.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
tabor
  • Piotr Figiel – 09.08.2019

    No to już wiemy ile mniej więcej EZT chcą złomować. Zarobią na tym 300 mln zł.

  • Anh Minh Nguyen – 09.08.2019

    Dość dużo :) to chyba większość taboru PR

  • Mateusz Włodarczyk – 09.08.2019

    Czego oni nie kupują nowych do tej pory?

  • Marcin Robert Maź – 09.08.2019

    PKP nie widzi problemu, mają być dotacje, a nie pasażerowie.

  • Paweł Pasternak – 09.08.2019

    Żaden kibel nie powinien mieć dopuszczenia.

  • Marian Gosik – 09.08.2019

    Stary zezłomują a nic nowego nie kupują by uzupełnić braki taborowe. Niech nie liczą wiecznie na tabor własności samorządów.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....