TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

39 elektrycznych autobusów Solarisa
InfoBus.pl - Opublikowano: 22.06.2015 18:44:04 9 komentarzy
Wszystkie elektrobusy Solarisa

Ostatnie przekazanie autobusu Solaris Urbino 12 electric dla DVB Drezno to dobra okazja do podsumowania wszystkich elektrobusów zamówionych w Bolechowie, w tym także tych najnowszych dla Berlina, Barcelony i Hanoweru. Aktualnie portfel wszystkich elektrycznych zamówień Solarisa (zrealizowanych i niezrealizowanych) wynosi 39 szt. i szybko zbliża się do pierwszej pięćdziesiątki. Przypomnijmy, że aktualnie elektryczna oferta polskiego producenta jest jedną z najszerszych w Europie i obejmuje teraz cztery modele:

  • Midibus ? Solaris Urbino 8,9 LE electric o długości 8,9 m w wersji Low Entry;

  • Autobus standardowy klasy MAXI ? Solaris Urbino 12 electric o długości 12 m w wersji Low Floor;

  • Autobus przegubowy klasy MEGA ? Solaris Urbino 18 electric o długości 18 m w wersji Low Floor;

  • Autobus przegubowy klasy MEGA wydłużony do 18,75 m ? Solaris Urbino 18,75 electric o długości 18,75 m w wersji Low Floor;

Poniżej prezentujemy wszystkich odbiorców elektrycznych autobusów z logo Solarisa w kolejności chronologicznej:

  • Stadtwerke Klagenfurt ? 1 szt. Solaris Urbino 8,9 electric z bateriami o pojemności 121 kWh / technologia ładowania: plug in. W służbie od maja  2013 r.

  • Braunschweiger Verkehrs-AG ? 1 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 60 kWh / technologia ładowania: indukcyjne. W służbie od marca 2014 r.

  • Rheinbahn Düsseldorf ? 2 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 210 kWh / technologia ładowania: plug in z opcją pantografu. W służbie od jesieni 2014 r.

  • Västeras Lokaltrafik - 1 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 160 kWh / technologia ładowania: plug in z dodatkowym ogrzewaniem na biogaz. W służbie od jesieni 2014 r. Braunschweiger Verkehrs-AG ? 4 szt. Solaris Urbino 18 electric (+ 1 w opcji) z bateriami o pojemności 90 kWh / technologia ładowania: indukcyjne. W służbie od końca 2014 r.

  • Väster?s Lokaltrafik - 1 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 160 kWh / technologia ładowania: plug in z dodatkowym ogrzewaniem na biogaz. W służbie od jesieni 2014 r. Hamburger Hochbahn ? 2 szt. Solaris Urbino 18 electric z bateriami o pojemności 120 kWh / technologia ładowania: plug in z dodatkowym źródłem energii w postaci ogniw paliwowych. W służbie od końca 2014 r.

  • DP Plzeň ? 3 szt. Skoda Perun / Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 80 kWh / technologia ładowania: plug in / pantograf. W służbie od początku 2015 r. Pojazdu sprzedawane i serwisowane przez Škoda Transportation

  • MZK Ostrołęka ? 1 szt. Solaris Urbino 8,9 electric z bateriami o pojemności 160 kWh / technologia ładowania: plug in. W służbie od czerwca 2015 r.

  • PKM Jaworzno ? 1 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 160 kWh / technologia ładowania: plug in / pantograf  W służbie od czerwca 2015 r.

  • DVB Dresden ? 1 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 200 kWh / technologia ładowania: plug in / pantograf. W służbie od czerwca  2015 r.

  • MZA Warszawa ? 10 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności ponad 200 kWh / technologia ładowania: plug in z opcją pantografu. Wejdą do służby latem 2015 r.

  • BVG Berlin ? 4 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 90 kWh / technologia ładowania: indukcja. Wejdą do służby latem 2015 r.

  • MZK Inowrocław ? 2 szt. Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 200 kWh / technologia ładowania: plug in z opcją pantografu. Wejdą do służby pod koniec 2015 r.

  • TMB Barcelona ? 2 szt. Solaris Urbino 18 electric z bateriami o pojemności 125 kWh / technologia ładowania: plug in / pantograf. Wejdą do służby pod koniec 2015 r.

  • Hannover ABPH ? 3 szt. Nowy Solaris Urbino 12 electric z bateriami o pojemności 120 kWh / technologia ładowania: plug in / pantograf. Wejdą do służby na początku 2016 r.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris
elektrobus
  • krakus – 22.06.2015

    Przetarg krakowski na 8,9LE odpuścili , bierze AMZ

  • jony – 22.06.2015

    Ale jak podliczą punkty za technike to jeszcze Rampinii może wygrać

  • sanders – 22.06.2015

    Na razie wygląda tak- Konsorcjum Ursus Bus złożone z firm Ursus SA i AMZ Kutno Sp. z o.o. (kwota 7 mln 550 tys. zł netto) - Solaris Bus&Coach SA (kwota 7 mln 607 tys. 415 zł netto)- Rampini Carlo SpA (kwota 10 mln 115 tys. zł netto)

  • r – 22.06.2015

    Nie sądzę by opuścili Kraków. Różnica w cenie nie jest znaczna. Ja bym czekał na wyniki komisji. Solaris wygrał przecież kiedyś z Mercedesem a zapowiadało się, że nie ma szans

  • farafiu – 22.06.2015

    Z Mercedesem było ciekawie :P Przetarg był pod niego ustawiony, a ostatecznie wygrał Solaris :D Ciekawa walka się zapowiada.

  • Tier-1 – 22.06.2015

    W Ostrołęce są dwa elektryki Solarisa.

  • jony – 23.06.2015

    @farafiu -bo Solaris oszukał MPK Kraków na końcu zapłacił kare ale kontrakt na 100 autobusów zgarnoł ,ale w Krakowie to pamiętają

  • fgh – 23.06.2015

    Niby jak oszukal?

  • farafiu – 23.06.2015

    Nie oszukał. Sprawdź lepiej cały przetarg... Solaris wygrał punktowo i cenowo. Jedynie z holownikiem mu się nie udało, bo Mercedes obraził się na Solarisa z powodu tego, że przegrał.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....