TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

450 pociągów dla Trenitalia od Alstomu i Hitachi Rail Italy
InfoRail - Opublikowano: 04.07.2016 11:58:36 7 komentarzy
Carravagio od Hitachi Rail Italy

Trenitalia wybrała oferty Alstomu oraz Hitachi Rail Italy w dwóch zamówieniach na dostawę łącznie do 450 pociągów regionalnych. Ich wartość może osiągnąć nawet 4,5 mld €.

Realizacja pierwszego zamówienia zostanie zlecona Alstomowi. Producent ma do dostarczenia do 150 ezt-ów, każdy o pojemności co najmniej 200 pasażerów.

W ramach części drugiej, HRI dostarczy do 300 dwupokładowych ezt-ów ?Caravaggio?. Maksymalna wartość umowy to 2,6 mld €.

Na początek dostarczonych ma zostać 39 pociągów o wartości 333 mln €. Składy mają kursować z prędkością do 160 kilometrów na godzinę. Będą to jednostki pięcioczłonowe. Każdy zestaw ma mieć długość 136 m i pomieści 656 pasażerów. Produkcja będzie realizowana w zakładach HRI w Pistoia, Neapolu i Reggio Calabria.

Nadal trwa ocena ofert w części trzeciej zamówienia na dostawę 50 szt-ów. Najlepszą ofertę złożył tu Stadler, który konkuruje z Alstomem, CAF, Hyundai Rotem i Hitachi Rail Italy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Trenitalia
Alstom
Hitachi
Włochy
ezt
  • Yyy – 04.07.2016

    Przeciez Pesa miala to wziąć.

  • jatal – 04.07.2016

    O ile wiem to trzecia partia dotyczy SZTów a nie EZTów.

  • InfoRail – 04.07.2016

    Tak, dzięki.

  • Mateusz – 04.07.2016

    Pesa nie startowala w przetargu na szt ?

  • Trainguru – 04.07.2016

    Podobno trenitalia po ostatnie seri atr220 podziekowala pesie za wspolprace .....stad brak oferty pesy nawet na szt. Jak inaczej to tłumaczyć. ...zaliczyli wtope czasowo i jakosciowa na ostatnim kontrakcie i włosi powiedzieli do widzenie. Kolejny sukces pesy w 2015 hahahahah

  • georg – 05.07.2016

    Sorry @Trainguru, ale jak ktoś swoją wypowiedź rozpoczyna od "Podobno", a w jej treści piszę "Jak inaczej to tłumaczyć" to lepiej, żeby darował sobie komentarze, bo jednoznacznie wskazuje to, że nie dysponuję on jakąkolwiek wiedzą w danym temacie.

  • italiano – 07.09.2016

    georg masz racje, ten @Trainguru to żaden guru, nie ma pojęcie o czym mówi, chyba celowo opowiada bajki. pesa nie startowała w tym przetargu. w elektrykach (EZT) na niektóre nie miała produktów, a w innych nie miała papierów=referencje. a w trzeciej, dieselki( DMU a nie szt), oprócz Stadlera nikt nie składał oferty, bo nikt nie ma takiego produktu jak wymagano. A i stadler złożył ofertę jako diesel-elektryczny , a to inna bajka , inna kategoria niż wymagana.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....