TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

50 lokomotyw hybrydowych Toshiba dla DB CARGO
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.01.2020 09:15:55 1 komentarz
50 lokomotyw hybrydowych Toshiba dla DB CARGO (wiz. DB)

DB Cargo zamówiło 50 nowych hybrydowych lokomotyw manewrowych firmy Toshiba. Seryjny montaż lokomotyw nowego typu rozpocznie się w 2021r. w zajezdni serwisowej DB Cargo w Rostocku.

Lokomotywa Toshiba HDB 800 wyposażona jest w najnowocześniejsze technologie, w tym napęd hybrydowy wspierany przez system akumulatorów litowo-jonowych SCiB, certyfikowany przez TUV Rheinland. Zastosowanie w lokomotywie hybrydowego układu napędowego pozwoli zmniejszyć rocznie zużycie energii o 30% i zaoszczędzić około 1 miliona litrów oleju napędowego.

Prócz znacznie zmniejszonego zużycia oleju napędowego i niższych kosztów utrzymania, lokomotywy hybrydowe dzięki wyższej średniej dostępności, oferują klientom wyższą jakość. Ponadto moduły akumulatorowe można ładować za pomocą zewnętrznego źródła zasilania, co dodatkowo zwiększa udział energii odnawialnej wykorzystywanej w kolejowym transporcie towarowym.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
DB CARGO
Toshiba
lokomotywa
  • DarekP – 28.01.2020

    Ale oso chodzi? "Seryjny montażu lokomotyw nowego typu rozpocznie się w 2021r. w zajezdni serwisowej DB Cargo w Rostocku."

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....