TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

61% pasażerów jest zadowolonych z czystości w pociągach
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.04.2017 10:22:41
61% pasażerów jest zadowolonych z czystości w pociągach

Aż 61% badanych twierdzi, że higiena w pociągach utrzymana jest na odpowiednim poziomie, a połowa ankietowanych ma identyczne zdanie na temat dworców ? tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę PwC.

Czystość infrastruktury kolejowej w ciągu kilku ostatnich lat uległa znaczącej poprawie. Obecny stan w głównej mierze zawdzięczać można ? przygotowanym przez Polską Izbę Gospodarczą Czystości na zlecenie PKP ? Księgom Standardów Utrzymania Czystości na dworcach i stacjach kolejowych. Zbiory zasad utrzymania higieny na odpowiednim poziomie opracowano w latach 2012-2013 i funkcjonują one do dziś ? w oparciu o nie przygotowywane są specyfikacje przetargowe. Równie istotna jest decyzja o korzystaniu z usług profesjonalnych przedsiębiorstw sprzątających ? w 2014 roku PKP przeprowadziła postępowanie przetargowe na utrzymanie czystości we wszystkich (2668) obiektach Grupy.

Przewóz pasażerów jest zaawansowanym obszarem nowoczesnej mobilności, wymagającym nowoczesnych rozwiązań w kwestii utrzymania czystości. W Polsce z transportu samochodowego w 2015 roku skorzystało ponad 416 milionów osób, zaś w przypadku kolejowego było ich prawie 280 milionów . Odpowiedni poziom higieny w pociągach, czy na dworcach kolejowych ? obecnie czynnych jest 585 ? zapewnia podróżującym bezpieczeństwo i wpływa pozytywnie na ich ocenę usług.

Obiekty infrastrukturalne powinny być kontrolowane pod względem jakości sprzątania w wystandaryzowany sposób. Odpowiednia weryfikacja efektów pracy osób dbających o porządek ma pozytywny wpływ na utrzymanie czystości w branży transportowej. Wynika to m.in. z faktu, że dzięki jednolitej kontroli pracownicy znają swoje obowiązki, a nad jakością świadczonych usług czuwa jedna, wyznaczona do tego osoba.

Duża liczba pasażerów oraz przystankowy charakter dworców kolejowych czy stacji benzynowych sprawiają, że miejsca te wymagają większej częstotliwości sprzątania. Często powstające plamy oleju bądź zapiaszczony chodnik mogą stanowić zagrożenie dla podróżujących ? stosowanie nowoczesnych technologii w dziedzinie utrzymania czystości zapewnia pasażerom bezpieczeństwo. Sprzątanie przy użyciu zamiatarki czy specjalnej myjki jest 5-krotnie szybsze od tradycyjnych metod, dzięki czemu zanieczyszczenia mogą być usuwane na czas. Profesjonalne maszyny zwiększają wydajność pracy firm sprzątających oraz zapewniają znaczne oszczędności. Opłacalne jest korzystanie z usług zewnętrznych przedsiębiorstw dbających o porządek ? ich wystandaryzowane metody pracy zwiększają efektywność dbania o higienę oraz są gwarancją usług na najwyższym poziomie ? mówi Andrzej Tul, wiceprezes Polskiej Izby Gospodarczej Czystości.



Sprawdź też:
PKP SA
PKP Intercity

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...