TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Acatusy plus zastąpią Elfy
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 25.03.2014 10:17:59 11 komentarzy
Acatusy plus zastąpią Elfy
Mamy przygotowaną nową ofertę, skierowaną przede wszystkim dla samorządów –powiedział nam Maciej Maciejewski, dyrektor marketingu rynku kolejowego w PESIE. Zdajemy sobie sprawę z tego, że właśnie w tym segmencie rynku dzieją się ciekawe rzeczy. Straciliśmy dwa duże zamówienia, startując z Elfami. Przegraliśmy przetargi z Impulsem i to ewidentnie ceną. Mamy świadomość tego, że Elf zaczyna nie przystawać do rynku polskiego, jest produktem z wyższej półki. Konkurowanie z Impulsem, który spełnia oczywiście wszystkie wymagania SIWZ, ale jest bardziej zoptymalizowany cenowo jest trudne –dodaje Maciej Maciejewski. Co zatem w takiej sytuacji? Okazuje się, że PESA znalazła rozwiązanie. I tu chyba niespodzianka. Będziemy rozwijali linię Acatusa 2 –mówi Maciej Maciejewski. Pociągi te PESA chce sprzedawać pod handlową nazwą Acatus Plus. Co więcej są już pierwsi nabywcy takich jednostek. Dostarczymy je Kolejom Małopolskim i województwu podkarpackiemu –wyjaśnia dyrektor marketingu pojazdów kolejowych w PESIE. Przypomnijmy, że do Małopolski trafi dziesięć pociągów, z czego sześć to będą składy trzyczłonowe, pozostałe cztery dwuczłonowe. Podkarpackie natomiast zamówiło dwie sztuki trzyczłonowych ezt-ów. Dodajmy także, że to właśnie w Małopolsce kursuje już pięć Acatusów 2, które PESA dostarczyła w 2011 roku. A jakie będą nowe pociągi? Acatusy, spełniające wszystkie scenariusze zderzeniowe –mówi Maciej Maciejewski. Nowy będzie układ napędowy i biegowy. To ma być pojazd, z którym będziemy mogli skutecznie konkurować z Impulsem –dodaje. Co zatem z Elfami? Przypuszczam, że to będzie nasz produkt eksportowy. Te pociągi nie wpisują się już w rynek polski cenowo. Ale nie możemy wykluczyć, że znajdą się chętni na produkt z wyższej półki, wtedy jak najbardziej będziemy proponować Elfa –mówi dyrektor marketingu rynku pojazdów kolejowych w PESIE.Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Acatus
Elf
  • haha – 25.03.2014

    Newag zchlysnal sie kilkoma wygranymi. Ale juz w najbliższych przetargach na ezety dostanie po d....od pesy. I to dzięki acatusom plus jest to wręcz pewne

  • Euro2222 – 25.03.2014

    Przetarg wygrali a teraz okazuje się ze wciskają na Podkarpacie kolejny złom z niższej półki... Bo te ich szynobuski już w pierwszym miesiącu eksploatacji stały zepsute

  • hahaha – 25.03.2014

    Nie ważne że złom ważne że będzie tańszy niż impuls i Newag nie wygra przetargów.

  • merc – 25.03.2014

    Pesa rozmienia modele na drobne jak Samsung :D

  • Combino – 25.03.2014

    @Euro2222: ale już jeżdżą ;)

  • BR232 – 26.03.2014

    Eurotramie, jak tam SA135 na Bałajach?

  • Przechyłka – 26.03.2014

    W dawnych czasach „starzy” profesorowie politechniki uczyli studentów, że inżynier to nie tylko wiedza techniczna i ogólna ale także powinność. Z tym większym zażenowaniem czyta się wypowiedź Pana Macieja Maciejewskiego z PESA. Ponieważ przegrywamy z Impulsem bo nasz pojazd jest za dobry, by konkurować z zoptymalizowanym cenowo Impulsem, damy na rynek krajowy pojazd z poprzedniej serii. Nie jest ważne, że żyjemy w tej samej Europie, pasażerom, po wielu latach jeżdżenia byle czym, należy się porównywalny komfort i jakość jak na Zachodzie Europy - to ELF będzie dobry tylko na eksport. Należy współczuć samorządom, że tak duży producent taboru już przydzielił im kategorię Europy „B”. Wbrew twierdzeniu Pana MM Elf nie jest produktem z wyższej półki jest tym minimum co w drugiej dekadzie XXI wieku należy się polskim pasażerom ruchu regionalnego.

  • marcjusz z bogusławic – 26.03.2014

    Gdyby newag tymi swoimi impulsikami nie zaniżał poziomu to mielibyśmy elfy. A tak będzie pociąg niskobudżetowy. Tak samo jak w spalinówkach. Gdyby newag nie władował się z tymi swimi sa 137/8 to mielibyśmy linki. A tak mamy sa 134 a linki jadą do czech i do niemiec.

  • JaceK – 29.03.2014

    A jak tam z zestawami kołowymi w nowych Acatusach dla Małopolski? Będą takie felerne jak w pierwszej piątce? Czy może jeszcze bardziej "oszczędnościowe"?

  • cc – 29.03.2014

    To sa klasyczne problemy kapitalizmu gnijącego. Niedługo na przetargach wygrają szynobusy zrobione z najcieńszej sklejki jaka uda się kupić w okolicy...

  • jem bigos – 29.03.2014

    To nie jest wina produnenta tylko zamawiającego. Może nie dopuścić pojazdów ze sklejki i po sprawie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....