TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Acatusy plus zastąpią Elfy
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 25.03.2014 10:17:59 11 komentarzy
Acatusy plus zastąpią Elfy
Mamy przygotowaną nową ofertę, skierowaną przede wszystkim dla samorządów –powiedział nam Maciej Maciejewski, dyrektor marketingu rynku kolejowego w PESIE. Zdajemy sobie sprawę z tego, że właśnie w tym segmencie rynku dzieją się ciekawe rzeczy. Straciliśmy dwa duże zamówienia, startując z Elfami. Przegraliśmy przetargi z Impulsem i to ewidentnie ceną. Mamy świadomość tego, że Elf zaczyna nie przystawać do rynku polskiego, jest produktem z wyższej półki. Konkurowanie z Impulsem, który spełnia oczywiście wszystkie wymagania SIWZ, ale jest bardziej zoptymalizowany cenowo jest trudne –dodaje Maciej Maciejewski. Co zatem w takiej sytuacji? Okazuje się, że PESA znalazła rozwiązanie. I tu chyba niespodzianka. Będziemy rozwijali linię Acatusa 2 –mówi Maciej Maciejewski. Pociągi te PESA chce sprzedawać pod handlową nazwą Acatus Plus. Co więcej są już pierwsi nabywcy takich jednostek. Dostarczymy je Kolejom Małopolskim i województwu podkarpackiemu –wyjaśnia dyrektor marketingu pojazdów kolejowych w PESIE. Przypomnijmy, że do Małopolski trafi dziesięć pociągów, z czego sześć to będą składy trzyczłonowe, pozostałe cztery dwuczłonowe. Podkarpackie natomiast zamówiło dwie sztuki trzyczłonowych ezt-ów. Dodajmy także, że to właśnie w Małopolsce kursuje już pięć Acatusów 2, które PESA dostarczyła w 2011 roku. A jakie będą nowe pociągi? Acatusy, spełniające wszystkie scenariusze zderzeniowe –mówi Maciej Maciejewski. Nowy będzie układ napędowy i biegowy. To ma być pojazd, z którym będziemy mogli skutecznie konkurować z Impulsem –dodaje. Co zatem z Elfami? Przypuszczam, że to będzie nasz produkt eksportowy. Te pociągi nie wpisują się już w rynek polski cenowo. Ale nie możemy wykluczyć, że znajdą się chętni na produkt z wyższej półki, wtedy jak najbardziej będziemy proponować Elfa –mówi dyrektor marketingu rynku pojazdów kolejowych w PESIE.Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Acatus
Elf
  • haha – 25.03.2014

    Newag zchlysnal sie kilkoma wygranymi. Ale juz w najbliższych przetargach na ezety dostanie po d....od pesy. I to dzięki acatusom plus jest to wręcz pewne

  • Euro2222 – 25.03.2014

    Przetarg wygrali a teraz okazuje się ze wciskają na Podkarpacie kolejny złom z niższej półki... Bo te ich szynobuski już w pierwszym miesiącu eksploatacji stały zepsute

  • hahaha – 25.03.2014

    Nie ważne że złom ważne że będzie tańszy niż impuls i Newag nie wygra przetargów.

  • merc – 25.03.2014

    Pesa rozmienia modele na drobne jak Samsung :D

  • Combino – 25.03.2014

    @Euro2222: ale już jeżdżą ;)

  • BR232 – 26.03.2014

    Eurotramie, jak tam SA135 na Bałajach?

  • Przechyłka – 26.03.2014

    W dawnych czasach „starzy” profesorowie politechniki uczyli studentów, że inżynier to nie tylko wiedza techniczna i ogólna ale także powinność. Z tym większym zażenowaniem czyta się wypowiedź Pana Macieja Maciejewskiego z PESA. Ponieważ przegrywamy z Impulsem bo nasz pojazd jest za dobry, by konkurować z zoptymalizowanym cenowo Impulsem, damy na rynek krajowy pojazd z poprzedniej serii. Nie jest ważne, że żyjemy w tej samej Europie, pasażerom, po wielu latach jeżdżenia byle czym, należy się porównywalny komfort i jakość jak na Zachodzie Europy - to ELF będzie dobry tylko na eksport. Należy współczuć samorządom, że tak duży producent taboru już przydzielił im kategorię Europy „B”. Wbrew twierdzeniu Pana MM Elf nie jest produktem z wyższej półki jest tym minimum co w drugiej dekadzie XXI wieku należy się polskim pasażerom ruchu regionalnego.

  • marcjusz z bogusławic – 26.03.2014

    Gdyby newag tymi swoimi impulsikami nie zaniżał poziomu to mielibyśmy elfy. A tak będzie pociąg niskobudżetowy. Tak samo jak w spalinówkach. Gdyby newag nie władował się z tymi swimi sa 137/8 to mielibyśmy linki. A tak mamy sa 134 a linki jadą do czech i do niemiec.

  • JaceK – 29.03.2014

    A jak tam z zestawami kołowymi w nowych Acatusach dla Małopolski? Będą takie felerne jak w pierwszej piątce? Czy może jeszcze bardziej "oszczędnościowe"?

  • cc – 29.03.2014

    To sa klasyczne problemy kapitalizmu gnijącego. Niedługo na przetargach wygrają szynobusy zrobione z najcieńszej sklejki jaka uda się kupić w okolicy...

  • jem bigos – 29.03.2014

    To nie jest wina produnenta tylko zamawiającego. Może nie dopuścić pojazdów ze sklejki i po sprawie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....