TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Adamczyk chce przyśpieszyć pociągi do 250 km/h! Jakie i gdzie?
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 30.08.2018 09:53:33 1 komentarz
Adamczyk chce przyśpieszyć pociągi do 250 km/h! Jakie i gdzie?

Chcemy wprowadzić rozporządzenie, które pozwoli rozwijać na polskich torach prędkość do 250 km/h - powiedział w środę minister infrastruktury Andrzej Adamczyk. Dodał, że plan zakłada tę zmianę do końca roku.

"Prowadzimy prace w sprawie rozporządzenia w zakresie prędkości na torach" - powiedział Adamczyk. "Rozporządzenie pozwoli rozwijać na polskich torach prędkość do 250 km/h" - dodał.

"Zakładamy, że rozporządzenie wejdzie do końca roku, ale pewnie stanie się to wcześniej" - powiedział minister. Jak dodał, po polskich torach jeżdżą pociągi, które mogą rozwijać prędkości 250 km/h, są też odpowiednio przygotowane tory, ale zgodnie z prawem, nie jest to możliwe. Jakie to pociągi i gdzie mają jeździć z taką prędkością? Tego możemy się tylko domyślać…



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Andrzej Adamczyk
  • Krzysiek Łatka – 30.08.2018

    Wreszcie a nie "10 lat za murzynami" chociaz do 300 jeszcze brakuje

  • Juho Kyntäjä – 30.08.2018

    Chyba nie tego na zdjęciu? :) Trochę będzie roboty z usuwaniem przejazdów jednopoziomowych...

  • Nirwana w EN57 – 30.08.2018

    Nigdzie :-)

  • Sebastian Szczęśniak – 30.08.2018

    Z mostu w przepaść.

  • Krzysztof Chmielewski – 30.08.2018

    Chyba na symulatorze...

  • Michał Korzyński – 30.08.2018

    jak lakier trzymający rdzę wytrzyma to OK :)

  • Jacek Fink-Finowicki – 30.08.2018

    Ach... żeby tak 200-230 jeździły to by i tak było dobrze

  • Jan Kucharczyk – 30.08.2018

    Nitro EN57 xD

  • Marian Gosik – 30.08.2018

    Kiełbasa wyborcza nadziana gwoździami do trumny wyborczej 😎

  • Mateusz Olesiuk – 30.08.2018

    W Pionkach szczególnie pojadą 250, gdzie układ torowy jest stary.

  • Sylwester Piotr – 30.08.2018

    250 km/h ? Przecież jeżdżą ponad 500 km/h !

  • Paweł Osiński – 30.08.2018

    Nie wierzę, że za mojego życia (a jeszcze z 50 lat chcę pożyć :) ) doczekam się średniej prędkości calego przejazdu w okolicach 160km/h na najważniejszych liniach. Chwilowa prędkość na 20 km wyremontowanych linii mnie nie interesuje. Później i tak expressy potrafią po pół godziny stać na większych stacjach czekając na niewiadomo co.

  • PetKo – 30.08.2018

    Czas teraz żeby PESA zmodernizowała EN57 do vmax 250 km/h. Nie dadzą rady? Już nie takie kontrakty łapali. ;-)

  • Krzysztof Pogłódek – 30.08.2018

    To jakiś artykuł z D... Napiszcie jakie i gdzie?

  • Paweł Pitok – 30.08.2018

    Adamczyk coś zrobi, na pewno XD

  • Robert Grethmann – 30.08.2018

    Schöne

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....