Chcemy wprowadzić rozporządzenie, które pozwoli rozwijać na polskich torach prędkość do 250 km/h - powiedział w środę minister infrastruktury Andrzej Adamczyk. Dodał, że plan zakłada tę zmianę do końca roku.
"Prowadzimy prace w sprawie rozporządzenia w zakresie prędkości na torach" - powiedział Adamczyk. "Rozporządzenie pozwoli rozwijać na polskich torach prędkość do 250 km/h" - dodał.
"Zakładamy, że rozporządzenie wejdzie do końca roku, ale pewnie stanie się to wcześniej" - powiedział minister. Jak dodał, po polskich torach jeżdżą pociągi, które mogą rozwijać prędkości 250 km/h, są też odpowiednio przygotowane tory, ale zgodnie z prawem, nie jest to możliwe. Jakie to pociągi i gdzie mają jeździć z taką prędkością? Tego możemy się tylko domyślać…
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Wreszcie a nie "10 lat za murzynami" chociaz do 300 jeszcze brakuje
Chyba nie tego na zdjęciu? :) Trochę będzie roboty z usuwaniem przejazdów jednopoziomowych...
Nigdzie :-)
Z mostu w przepaść.
Chyba na symulatorze...
jak lakier trzymający rdzę wytrzyma to OK :)
Ach... żeby tak 200-230 jeździły to by i tak było dobrze
Nitro EN57 xD
Kiełbasa wyborcza nadziana gwoździami do trumny wyborczej 😎
W Pionkach szczególnie pojadą 250, gdzie układ torowy jest stary.
250 km/h ? Przecież jeżdżą ponad 500 km/h !
Nie wierzę, że za mojego życia (a jeszcze z 50 lat chcę pożyć :) ) doczekam się średniej prędkości calego przejazdu w okolicach 160km/h na najważniejszych liniach. Chwilowa prędkość na 20 km wyremontowanych linii mnie nie interesuje. Później i tak expressy potrafią po pół godziny stać na większych stacjach czekając na niewiadomo co.
Czas teraz żeby PESA zmodernizowała EN57 do vmax 250 km/h. Nie dadzą rady? Już nie takie kontrakty łapali. ;-)
To jakiś artykuł z D... Napiszcie jakie i gdzie?
Adamczyk coś zrobi, na pewno XD
Schöne
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.