TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Alstom będzie naprawiał ED250 przez dwa lata. Zainkasuje 20 mln zł?
InfoRail.pl - Opublikowano: 03.09.2018 08:54:35 2 komentarze
Alstom będzie naprawiał ED250 przez dwa lata. Zainkasuje 20 mln zł?

Być może jeszcze w tym tygodniu PKP Intercity podpiszą umowę z Alstomem na wykonanie naprawy powypadkowej składu ED250, rozbitego pod Opolem – podało RMF FM.

Według informacji przekazanych przez radio naprawa może potrwać nawet 20 miesięcy. Skład stoi już odstawiony od kilkunastu miesięcy, a to oznacza, że łączny czas wyłączenia go z eksploatacji to prawie cztery lat! Według RMF FM naprawa może kosztować nawet 20 mln zł! Alstom robi zatem na naprawie rozbitego składu kapitalny interes. A PKP Intercity nie za bardzo mają wyjście, będąc zakładnikiem producenta, muszą płacić. Przypomnijmy, że za montaż internetu w Pendolino Alstom zażyczył sobie 32 mln zł.

RMF FM podało także, że rugi rozbity skład, który uczestniczył z zderzeniu z autobusem w Modlinie, zostanie naprawiony szybciej, bo do końca roku. Tu nie trzeba będzie transportować jednostki do Włoch. W przypadku tej drugiej już tak. Alstom stwierdził bowiem, że uszkodzenia są nietypowe i tylko w fabryce, w której pociąg został zmontowany, można go naprawiać.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pendolino
PKP Intercity
Alstom
  • Matełusz Kujowy – 03.09.2018

    20 mln zł za sztukę to koszuje Impuls. Chyba Wam się pomyliły Euro ze złotóweczkami ;)

  • Dariusz Pożniak – 03.09.2018

    sprawca tego wypadku powinien pokryć koszty naprawy z własnej kieszeni

  • Kuba Iwański – 03.09.2018

    Patola na szynach. Alstom robi co chce

  • Krzysiek Bądziusz – 03.09.2018

    Nowak jakoś na zegarki musiał zarobić

  • Ireneusz Makowski – 03.09.2018

    Taki są ceny. Jeżeli chcesz się przekonać to napraw swój samochód w Autoryzowanej Stacji Obsługi. Napewno kosztorys naprawy przyprawi wielki ból głowy.

  • Piotr Rytlewski – 03.09.2018

    Plastik w cenie złota

  • Edi666 – 03.09.2018

    @Dariusz - nierealne, bo sprawca nie ma takiego majątku.

  • Piotr Jacek Jacoszek – 03.09.2018

    A co tu naprawiac ? Wymienic blacharke i finito

  • Artur Rutkowski – 03.09.2018

    A sprzedać w cholerę te italiańskie rzęchy i budować krajowe railjety

  • Jan Kucharczyk – 03.09.2018

    Po co nam Pendolino? Już lepsze Flirty/Darty. Osiągają 160 km/h, jeżdżą - co ważne, w razie potrzeby nówki można kupić przystosowane do 200 km/h bo w przeciągu 50 lat nie spodziewałbym się wyższych prędkości... A Pendolino może 300 km/h. Tyle to tylko na testach (293) osiągneło, a tak to tylko do Krakowa te 15 min. jedzie 200 km/h.

  • Edi666 – 04.09.2018

    Darty nie jeźdżą wcale, co drugi stoi zepsuty.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...