TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Alstom w ciągu 5 lat nie był w stanie zdobyć dopuszczeń dla ED250
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.07.2020 09:45:12
Alstom w ciągu 5 lat nie był w stanie zdobyć dopuszczeń dla ED250

Jutro (31 lipca) kończy się termin kolejnego zezwolenia na testowanie ED250 w Czechach. Mimo kilku już wizyt u naszych sąsiadów jednostki te nie mają dopuszczenia do kursowania w żadnym innym niż Polska kraju.

Zgodnie z umową Alstom powinien w ciągu 5 lat zdobyć dopuszczenia na Czechy, Niemcy i Austrię. Mimo że okres ten już minął zezwoleń nie ma. I nie zanosi się, żeby coś drgnęło. Producent też nie za bardzo przejmuje się tym problemem, co w jego sytuacji raczej dziwić nie powinno. Na rynku polskim aktywność Alstomu ograniczona jest do minimum, a firma pozostaje bez najmniejszych szans na jakiekolwiek zamówienia, co potwierdza całkowity brak jej ofert w kolejnych przetargach.

W międzyczasie – podczas jednego z pobytów w Niemczech – Alstomowi udało się rozbić skład ED250. Wiadomo też, że inna jednostka musi zostać naprawiona we Włoszech po wypadku, w bardzo długim czasie i za bardzo duże pieniądze. Podobnie dużo kosztował montaż WiFi w składach ED250.

Niewątpliwie Alstom dyktuje tu warunki, a PKP Intercity – trochę postawione pod ścianą – muszą płacić. Być może w dalszej perspektywie taka postawa producenta okaże się dla niego nieopłacalna, na razie jednak polityka ta wygląda na krótkowzroczną.

Warto jeszcze zaznaczyć, że Alstom nie śpieszy się z dopuszczeniem pojazdów ED250 w trzech kolejnych krajach, bo nie są mu naliczane kary umowne. Te … nie istnieją. Stąd też dosyć niemrawe poczynania producenta we wskazanym zakresie. Na dziś nie wiadomo kiedy i czy kiedyś ED250 wjadą do Czech, Niemiec i Austrii…       


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Alstom
ED250
Czechy
Austria
Niemcy

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....