TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Arriva chce z Gdyni do Warszawy jechać w czasie Pendolino
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.01.2018 12:21:08 20 komentarzy
Arriva chce z Gdyni do Warszawy jechać w czasie Pendolino

Na pewno połączenia Arrivy Warszawa – Gdynia nie będą obsługiwane Pendolino. Ale czas przejazdu będzie dokładnie taki sam. Około 3 godzin i 15 minut.

Szykuje się zatem konkurencja dla PKP Intercity, tym bardziej, że godziny odjazdu zaproponowane przez Arrivę wydają się całkiem atrakcyjne. Wyjazd z Gdyni o godzinie 5:57 i przyjazd na Centralny o 9:14. W drogę powrotną pociąg Arrivy miałby wyjeżdżać o 16:53 i dotrzeć do Gdyni o 20:09. Kwestią otwartą pozostaje natomiast cena biletu. Tej nie znamy. Jeżeli będzie ona atrakcyjna to Arriva ma szansę na sukces.

Na razie przewoźnik nie podaje także informacji o taborze. Nieoficjalnie mówi się, że ma być to skład wagonowy. Do przejechania trasy Warszawa – Gdynia w czasie około 3 godzin i 15 minut wystarczą jednostki przystosowane do kursowania z prędkością 160 km/h. Już kilka lat temu mówił o tym ówczesny szef PESY Tomasz Zaboklicki podając nawet, że Elf pojechałby nawet szybciej niż Pendolino. Przekonaliśmy się o tym także jadąc w 2015 roku Flirtem Stadlera na Trako. Mógłby on spokojnie dojechać z Warszawy do Trójmiasta w czasie lepszym niż rozkładowo miało Pendolino. Nie dojechał tylko dlatego, że zadziałały jakieś siły… W rozkładzie jazdy Arrivy mamy właśnie wspomniane 3 godziny i 15 minut. Czas zatem jak najbardziej realny.

Czekamy na dalszy rozwój wypadków i dalsze informacje na temat połączenia. Według wstępnych informacji miałoby ono ruszyć już 10 grudnia 2018 roku.



Sprawdź też:
Arriva
Gdynia
Warszawa
  • Podróżna – 11.01.2018

    I bardzo dobrze, przynajmniej odciąży przepełnione EIP

  • Red – 11.01.2018

    I znowu zadzialaja jakieś sily

  • elwu – 11.01.2018

    Takie siły jak w Krakowie, gdy urząd marszałkowski chciał przejechać papiażowozem po nowej łącznicy jako pierwszy, przed jaśniepanem ministrem?
    Co się będzie działo gdy komuchy z PiS połączą PLK z przewozami PKP!

  • pixel – 11.01.2018

    Nie wierzę, że UTK zgodzi się na jakąkolwiek konkurencję do Kolei Narodowych!

  • anarh – 11.01.2018

    pewnie skorzystam jak wiele razy . podobnie jak " Słoneczny KM " bardzo dobre opcje jak dla kogo. nie kombinuja z rezerwami czasu na przejazd . albe jedzie nax , albo nawala . proste . A IC kombinuje czasy rezerw czasowych duże mają a i tak wszystko opóznione.

  • gutek – 11.01.2018

    Pendolino czyli wachadełko może jechać szybciej o 30% od składów tradycyjnych.my kupiliśmy ETR 610 bez wychyłu

  • Ola – 11.01.2018

    I bardzo dobrze. Cena, awaryjność, koszty utrzymania nie są warte kilkudziesięciu sekund. Temat wałkowany od 2008 roku ale widać niektórzy gutkowie zatrzymali się w rozwoju i uparcie nie chcą rozwijać się

  • zxc – 11.01.2018

    na prostej trasie na nic ci wahadełko mądralo.

  • jj – 11.01.2018

    Prosta trasa między Malborkiem i Iławą?

  • marta – 11.01.2018

    Jeżeli będą chcieli jeździć składem wagonowym do lotniska Chopina, to tak mi się wydaje że powinny to być "push-pule" ponieważ tam jeżdżą tylko EZT- y dla tego że nie ma torów do zawracania, tylko są dwa ślepe tory.

  • zg – 11.01.2018

    IC pójdzie z torbami :)
    Prosty przykład. Trasa Toruń - Gdańsk. Przejazd Flirtem 50 zł, przejazd Polskim Busem 25 zł. Czas przejazdu taki sam, a nawet szybszy niż PKP.

  • arrivolino! – 11.01.2018

    @elwu: no chyba papiezokiblem bo to przeciez zmodernizowany kibel jest
    @pixel: Koleje Narodowe im. Marii i Lecha Kaczynskich

  • fan kolei – 11.01.2018

    Arriva może pozyskać od spółki matki (DB) piętrowe push-pulle (Bombardiera) - podobne do tych co śmigają w Kolejach Mazowieckich...

  • kolejFAN – 12.01.2018

    Super sprawa! Gdyby tylko taki pociąg zaczął jeździć byłaby jakaś konkurencja..ale czy to mozliwe?czy bethon nie uwali takiego pomysłu i nie rzuci kłód pod nogi arrivie?

  • okl – 12.01.2018

    Pewnie znowu "jakieś siły", będą stawały na głowie, aby uwalić takie połączenie, na szczęście jest unijny pakiet deregulacyjny (IV pakiet kolejowy), który wymusi dopuszczenie na polskie tory konkurencji...

  • Krzychu – 13.01.2018

    Że będzie konkurencja to dobrze, co nie zmienia faktu, że ja z usług niemieckich korzystać nie będę i i tak pojadę z PKP IC.

  • DarekP – 13.01.2018

    @arrivolino!
    Tak mi się skojarzyło - PKP PLK im. PLK (Prezydenta Lecha Kaczyńskiego).

  • Chałwa wielkiej Polsce – 14.01.2018

    Krzychu prawdziwi Polak i Patriota

  • K65 – 14.01.2018

    Zgody na to nie będzie. To sytuacja znana ze szpitali. Prywatne szpitale spijają tylko śmietankę z dochodowych procedur, a najtrudniejszych KOSZTOWNYCH pacjentów podrzucają na garnuszek PUBLICZNEJ służby zdrowia. Tu to samo 2 pociągu na dzień w najbardziej dochodowych porach a w badziewnych godzinach niech Narodowy Przewoźnik uruchamia pociągi i się ekonomicznie wykrwawia. Nikt na to nie pójdzie.

  • Ju – 15.01.2018

    A kto jak nie narodowy przewoźnik ma wozić plebs? Każdy chce zarobić a na seniorach i studentach kasy nie zrobią.

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...