TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Arriva pomogła PESIE przy kontrakcie z DB
InfoRail - Opublikowano: 18.10.2016 09:11:30
Arriva pomogła PESIE przy kontrakcie z DB

Nasza współpraca z PESĄ dużo pomogła producentowi – powiedział Damian Grabowski, członek Zarządu Arrivy i był prezes kolejowej części przewoźnika.

Chodzi mianowicie o doświadczenia polskiej części firmy przy eksploatacji pojazdów z PESY. Kupujemy polski tabor, dwa razy wybraliśmy firmę z Bydgoszczy – mówił Grabwski. I przypomniał, że w dyskusjach o nowych pojazdach uczestniczył też Newag, ale i zagraniczni producenci.

Przy ostatnich zakupach nadzorowaliśmy produkcję. Ta współpraca dała dużo PESIE i była jednym z powodów złożenia przez DB zamówienia właśnie w tej firmie. I to tak dużego zamówienia – podkreślił przedstawiciel Arrivy.

Grabowski zaznaczył, że przewoźnik chciałby kupować więcej pojazdów od polskich producentów. Dodał, że to właśnie Arriva eksploatuje pierwszy spalinowy pojazd wyprodukowany przez PESĘ. Mamy też nowsze jednostki i widzimy postęp w budowie pojazdów – zaznaczał Grabowski.

Czy będziemy kupować? To zależy to od rynku. Nie ma się co nas bać. Nasza współpraca z PESĄ jest przykładem że przewoźnik z kapitałem zagranicznym umożliwia rozwój producentowi na innych rynkach – podkreślał Grabowski. Dodał, że ma nadzieję na dalszy rozwój Arrivy na polskim rynku. Trzeba nauczyć się konkurować – mówił. Pytanie natomiast jakie szanse przewoźnik ma w kontekście wystąpienia Krzysztofa Mamińskiego, który mówi o dywersyfikacji rynku przewozów w Polsce. Przypomnijmy, że to właśnie Arriva w wakacje uruchomiła połączenia Bydgoszczy z Helem. Czy były one konkurencją dla innych przewoźników? Na pewno…

Finansowanie to nie wszystko. Trzeba zmienić np. przepisy. Nie są one przystosowane do innowacyjności, która może być niezgodna z prawem. Trzeba zmienić prawo – mówił Grabowski. Infrastruktura i prędkość to 2/3 potoków pasażerskich. Trzeba minimalizować wąskie gardła. Pociągi jeżdżą co 2-3 min na zachodzie. W Polsce ten takt to 7-15 min. Trzeba zejść do 1,5 minuty, Torów w aglomeracji dobudować się nie da, ale można zwiększyć przepustowość – to recepta Grabowskiego na poprawę ruchu kolejowego w Polsce.



Sprawdź też:
Arriva
DB
PESA

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...