TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Arriva prawie gotowa
Karol Wach - Opublikowano: 02.10.2013 13:43:45 1 komentarz
Arriva prawie gotowa


Karol Wach: Czy Arriva ma już skompletowaną załogę?
Joanna Parzniewska:Tak, osoby do wzmocnienia prowadzonej działalności od grudnia 2013 roku, są już w większości zatrudnione i mają podpisane umowy. Pozostały jeszcze pojedyncze wolne miejsca na stanowiskach operacyjnych: maszyniści, konduktorzy.
Karol Wach: Jak wygląda kwestia połączeń międzywojewódzkich? Czy udało się wypracować jakieś porozumienie z PR, a jeśli nie to czy podejmujecie Państwo działania, zmierzające do ułatwienia np. przesiadek na granicy województwa.
Joanna Parzniewska: Porozumienie w sprawie realizowania bezpośrednich połączeń regionalnych z województwami pomorskim, warmińsko –mazurskim oraz łódzkim, oparte na zasadzie podwykonawstwa obu spółek zostało opracowane. Mamy nadzieję, że w ostateczna decyzja władz spółki Przewozy Regionalne zostanie podjęta jak najszybciej i w najbliższym czasie dojedzie do jego podpisania. Pomimo naszych starań, porozumienie nie dotyczy styku z województwem wielkopolskim, w związku z czy zwróciliśmy się do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego z propozycją obsługi połączeń bezpośrednich Bydgoszcz -Piła na bezpośrednie zlecenie Urzędu. Trwają rozmowy. Podkreślamy, że do chwili podpisania porozumienia, bierzemy pod uwagę również rozwiązanie nie uwzględniające współpracy z obecnym operatorem. W trosce i dobro podróżnych musimy być przygotowani również na taki scenariusz. Od rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, podejmujemy działania by uniknąć modelu realizowania połączeń wymagających przesiadki, niemniej jednak w przypadku braku ostatecznej akceptacji przez Przewozy Regionalne, dołożymy starań by zminimalizować trudności, zapewniając dogodne skomunikowania, tam gdzie będzie to możliwe.
Karol Wach: Ostatnio woj. zachodniopomorskie poinformowało o zamiarze przeprowadzenia przetargu na przewozy, czy Arriva jest zainteresowana tym regionem? Może skusi bliskość granicy niemieckiej i możliwość obsługi połączeń do Niemiec? Także w ostatnich dniach woj. podkarpackie poinformowało, że Przewozy Regionalne są za drogie, czy Arriva może być alternatywą w tym regionie?
Joanna Parzniewska: Nie wykluczamy wzięcia udziału w ogłoszonych postępowaniach przetargowych na zadania przewozowe w innych województwach. Podkreślamy jednak, że warunkiem konkurencyjnych przetargów, jest ich ogłaszanie z odpowiednim wyprzedzeniem, umożliwiającym przygotowanie zarówno do złożenia oferty jak i świadczenia usługi oraz okres kontraktu. Krótkie 2-3 letnie kontrakty nie dają operatorowi stabilności i perspektywy rozwoju prowadzonej działalności. Determinuje to również możliwości inwestycji w tabor i nowoczesne kanały dystrybucji, wymagające dłuższego okresu zwrotu kapitału.
Karol Wach: Czy ostatnio pojawiające się informacje nt. podziału PR mają jakikolwiek wpływ na działania podejmowane w Polsce przez Arrive? Czy to szansa dla Państwa?
Joanna Parzniewska: Spółka Arriva RP jest jedynym przewoźnikiem pasażerski na rynku polskim nie związanym z państwowym lub samorządowym kapitałem, dlatego też zapowiadana nowa struktura Przewozów Regionalnych nie wpływa na nasze działania w bezpośredni sposób. Nie jest również naszą rolą ocenianie zmian w strukturze wewnętrznej spółki, niemniej jednak obserwując rynek regionalnych przewozów pasażerskich, zmiana sposobu zarządzania i otwarcie na warunki realnej konkurencji przez spółkę samorządową, jest konieczne.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Arriva
kujawsko-pomorskie
  • K – 03.10.2013

    A co konkretnie? Czy tylko Tuti uprawia takie ble ble...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....