TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Barcelona: Talgo 250 już na torach
LOK-REPORT R. Piech - Opublikowano: 27.11.2007 13:42:06
Barcelona: Talgo 250 już na torach

Od 6 listopada pierwsze zespoły Talgo 250 weszły do planowej eksploatacji. Otrzymały one oznaczenie RENFE S130. Składy te (w układzie szerokotorowym) kursują na trasie Madryt - Avila –Valladolid, jednak już w najbliższym czasie mają pojawić się wersje normalnotorowe, które wyjadą na trasę Madryt –Sergovia –Valladolid. Dzięki temu czas jazdy pomiędzy Madrytem, a Valladolid ulegnie skróceniu o połowę do 1 godziny i 11 minut. Składy Talgo 250 cechuje możliwość zmiany rozstawu kół, dzięki czemu mogą kursować zarówno po starej sieci szerokotorowej jak i nowych liniach normalnotorowych. Z tego powodu skład musiał zostać wyposażony w dwa systemy zasilania, czyli 3kV= i 25kV 50Hz~. Zespół ten może rozwijać prędkość maksymalną 250km/h na sieci normalnotorowej oraz 220 km/h na szerokotorowej. Łącznie zamówiono 45 składów Talgo 250, które pozwolą na obsługę połączeń, gdzie część trasy przebiegała po sieci normalnotorowej, a część po szerokotorowej. Dotąd takie relacje były obsługiwane wagonami Talgo, które mogły jeździć jedynie 200km/h.

Źródło: Opracowane na podstawie Lok-Report.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Hoszpania
RENFE
Talgo
Talgo250

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....