TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Będzie problem z lokomotywami Przewozów Regionalnych na Pomorzu?
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.07.2018 16:57:03 2 komentarze
Będzie problem z lokomotywami Przewozów Regionalnych na Pomorzu?

Kilkanaście dni temu pisaliśmy na łamach InfoRail.pl o zderzeniu lokomotywy SU42-534 z forwarderem. Maszyna została odstawiona, w Pomorskim Oddziale Przewozów Regionalnych nie udało nam się dowiedzieć na jak długo.

Jak już pisaliśmy na łamach InfoRail.pl silnik z tej lokomotywy trafił do innej spalinówki, która dzięki temu wróciła na szlak. 

Tymczasem jak się okazuje pod koniec lipca świadectwo dopuszczenia wygaśnie lokomotywie SU42-533, która ostatnio regularnie prowadziła pociągi na trasie Chojnice – Hel – Chojnice i Gdynia – Hel – Gdynia. Będzie to zatem kolejna lokomotywa, którą trzeba będzie wyłączyć z ruchu, co najmniej do czasu ponownego uzyskania stosownych dopuszczeń. W Chojnicach może zatem zacząć robić się nerwowo. Ostatnio na składach wagonowych do Helu kursuje jeszcze SM42-349. Jeszcze w lipcowy weekend SM42-583 poprowadziła Transcassubię. Gdyby jednak któraś z czynnych jeszcze lokomotyw z Chojnic uległa awarii, to może zrobić się nerwowo. Rezerwy są bowiem bardzo ograniczone. A tymczasem historia pokazuje, że są dni, w których to właśnie składy wagonowe ratują sytuację na linii helskiej. Aby pojechały potrzebne są sprawne lokomotywy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
Przewozy Regionalne
Hel
Chojnice
  • Jan Kulczyński – 25.07.2018

    W Chojnicach nie ma już SM42-583.

  • Damian Jalowski – 25.07.2018

    Na dzień dzisiejszy w Chojnicach jest SM42-329, SM42-349, SU42-508 i SU42-533 (do 31 lipca)

  • Piotr Gromski – 25.07.2018

    Bardziej martwiłbym się tym, jak sekcja PR w Krzyżu poradzi sobie w dniach 30 lipca - 5 sierpnia z racji Woodstockowych wzmocnień. Oni mają na stanie tylko jedną lokomotywę SU42-502. Zapowiadane są upały i jeśli ona cały czas będzie w ruchu, to się zagotuje i nie da rady we wszystkie dni całymi dniami obsłużyć kursów do Chojnic i Piły.

  • Michał Zieńkowski – 25.07.2018

    Pozycza od cargo albo intercity?przeciez to grupa pkp ale choc watpie jako inne spolki trza zapłacić

  • Michał Zieńkowski – 25.07.2018

    Brakuje calego pkp panstwowegotak hak pks

  • pyrlander – 26.07.2018

    Nie ma już czegoż takiego, jak "cały, państwowy PKS".

  • DarekP – 26.07.2018

    PKP Cargo też ostatnio na pożyczkach spaliniaków jedzie, więc mogą nie pomóc.A czy Newag ma nadal SM42 na wynajem, kiedyś jeździły w Intercity.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....