TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Będzie strajk w Dolnośląskim Oddziale Przewozów Regionalnych?
InfoRail.pl - Opublikowano: 01.11.2017 13:15:54 207 komentarzy
Będzie strajk w Dolnośląskim Oddziale Przewozów Regionalnych?

Dolnośląscy kolejarze z Przewozów Regionalnych grożą strajkiem. Kością niezgody są połączenia do Międzylesia. W nowym rozkładzie mają je obsługiwać Koleje Dolnośląskie.

Taki ruch województwa może doprowadzić do zwolnienia 60 osób. Kolejarze nie zgadzają się na to. Polityka transportowa prowadzona przez Marszałka nosi wszelkie znamiona nierównego traktowania przewoźników, likwidacji Spółki Skarbu Państwa Przewozy Regionalne oraz członków NSZZ "Solidarność" na rzecz Spółki Urzędu Marszałkowskiego Kolei Dolnośląskich – stwierdza Wiesław Natanek, Przewodniczący Komisji Międzyzakładowej.

I dodaje, że w ciągu ostatnich 3 lat (2014-2016) powierzone Przewozom Regionalnym przewozy skurczyły się aż o 30%. Odbierane są przede wszystkim główne trasy przewozowe, np. Wrocław - Jelenia Góra czy wcześniej Wrocław - Legnica. W najbliższych latach planowane są dalsze ograniczenia, w roku 2018 praca Przewozów Regionalnych ma spaść o ok. 1/4, a w roku 2020 o dalsze 30%. Kolejne lata to wielka niewiadoma, bowiem Marszałek nie zadeklarował żadnych zadań transportowych dla Przewozów Regionalnych, w przeciwieństwie do Kolei Dolnośląskich, które otrzymały gwarancję przewozów aż do roku 2026 łącznie.

Widać wyraźnie, że zmierza to krok po kroku do wyeliminowania Przewozów Regionalnych z rynku Województwa Dolnośląskiego – stwierdza Natanek.

Kolejnym etapem, zdaniem związkowców, jest przekazanie w grudniu 2017 r. do Kolei Dolnośląskich prawie całych przewozów na linii 276 Wrocław – Międzylesie Granica Państwa. Skutkować to będzie zwolnieniem 60 maszynistów i kierowników pociągów, zatrudnionych w Kłodzku, członków NSZZ "Solidarność" . Pracownicy posiadają ogromną wiedzę i wieloletnie doświadczenie, dzięki czemu pełnią swoją służbę dla mieszkańców Dolnego Śląska na wysokim poziomie – stwierdzają.

Podkreślają, że umowa z Przewozami Regionalnymi dopiero zawarta została w dniu 15 marca 2017 r. pod naciskiem NSZZ "Solidarność" i po protestach związków zawodowych.

Uważają, że Marszałek z premedytacją nie zgodził się na pozostawienie trzech dodatkowych par pociągów i umożliwienie spokojnej pracy pracownikom i członkom NSZZ " Solidarność" zatrudnionym w Kłodzku z powodu bezpardonowej walki z Narodowym Przewoźnikiem oraz Związkiem Zawodowym "Solidarność".

Pan Marszałek tak zaciekle walczy z Przewozami Regionalnymi że nie zauważa nadmiernej pracy zleconej swojej Spółce, która uruchamia komunikację zastępczą samochodową lub odwołuje pociągi pozostawiając mieszkańców bez możliwości dojazdu do pracy lub szkoły. Pracownicy Kolei Dolnośląskich i Przewozów Regionalnych rzetelnie wykonują swoją służbę dla mieszkańców Dolnego Śląska. Polityk Marszałek Województwa walczy ze Spółką Przewozy Regionalne i członkami NSZZ "Solidarność". Organizacja Międzyzakładowa NSZZ " Solidarność" przy Oddziale Dolnośląskim Przewozów Regionalnych we Wrocławiu w związku z utratą miejsc pracy przez pracowników i członków rozpoczęła procedurę sporu, który może zakończyć się strajkiem na terenie działania Oddziału Dolnośląskiego Przewozów Regionalnych – poinformował Natanek.

Z informacji przekazanej przez Jerzego Michalaka, Członka Zarządu Województwa Dolnośląskiego wynika, iż już w momencie podpisania umów z przewoźnikami wiadomo było, jaką pracę eksploatacyjną będzie wykonywał każdy z przewoźników. W związku ze zmianą tej wartości od nowego rozkładu jazdy, zdaniem Michalaka, spółka powinna przewidzieć skutki z tego wynikające, w tym konieczność zmniejszenia zatrudnienia. Przedstawiciel Urzędu Marszałkowskiego podkreśla też, że istnieje na rynku duże zapotrzebowanie na maszynistów stąd też nie powinno być problemu z pracą dla osób, które ewentualnie będą musiały opuścić Przewozy Regionalne.

I dalej Jerzy Michalak informuje, że podejmowanie decyzji co do wielkości zadań wykonywanych przez poszczególne Oddziały Przewozów Regionalnych leży w gestii Spółki a nie Urzędu Marszałkowskiego. Zdaniem Michalaka zarzut nierównego traktowania przewoźników na Dolnym Śląsku nie znajduje uzasadnienia.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
Koleje Dolnośląskie
dolnośląskie
  • Wodzu – 30.11.2017

    Obudzili się... A strajkujcie. Teraz, jak KD mają 11 nowych Impulsów, PR może wyfrunąć z wojewódzwa szybciej, niż się zorientują. Czego im zasadniczo nie życzę, ale jeśli zwiąchole nie wywiązują się z umów (bo takowa została podpisana ok. rok wstecz, na rok dłużej niż początkowo planowano), to może niech udadzą się na przyspieszoną emeryturę. A ta 60-ka zwolniona to w KD pracy nie znajdzie? Może i nie, bo tam nie ma zz-tów...

  • Wafel – 30.11.2017

    "S" to ostatni bastion komuny w Polsce..

  • elwu – 30.11.2017

    Gdzie była ta niby Solidarność, gdy rząd PiS zwalniał nauczycieli?!

  • dolnoślązak – 30.11.2017

    najpierw to niech PR wymieni wszystkie stare " kable " na chociaż wyremontowane bo wstyd takimi pociągami jeździć a potem niech walczą o linię do Międzylesia. KD to same wygodne pociągi aż chce się jeździć a PR? - Pozostawiam to bez odpowiedzi

  • dolnoślązak – 30.11.2017

    chodzi mi o stare " kible "

  • wielkopolanin – 30.11.2017

    Przecież taki był cel istnienia PRów -Stopniowe wygaszanie. Snują wielkie plany - zakupy EZT, wagonów, lokomotyw, po co, jak lada dzień nie będą mogli nawet po szopie jezdzić bo będą należały do samorządów..... Bardzo nie rozważna polityka.... Moim zdaniem wszystkie spółki samorządowe powinny wchłonąć PRy.... Dzięki czemu mielibyśmy 2 klarownych przewoźników w Polsce, a tak? Czeski film :D

  • wąsacz – 30.11.2017

    "Uważają, że Marszałek z premedytacją nie zgodził się na pozostawienie trzech dodatkowych par pociągów i umożliwienie spokojnej pracy pracownikom i członkom NSZZ " Solidarność" zatrudnionym w Kłodzku"Aha, czyli dodatkowe pociągi mają gwarantować spokojną pracę pracownikom i członkom NSZZ " Solidarność" zatrudnionym w Kłodzku.

  • Wodzu – 30.11.2017

    @wąsacz, no chyba nie myślisz, że pasażerowie mając do wyboru Impulsy i Kible wybiorą te drugie.A teraz UMDW robi tak:- "dziękuje" PR-om i pokazuje im drzwi- wrzuca nowe Impulsy gdzie się da na trasy po PR (wiadomo, że nie wypełnią one luki 1:1)- wkurzonym pasażerom tłumaczy, że PR łamie umowy, które samo parafowało itd.Efekt:- pasażerowie mają komfortowe połączenia Impulsami, za co są umiarkowanie wdzięczni UMDW i KD- pasażerowie mają dużo mniej połączeń, za co są wściekli na PR- marszałek mniej musi płacić za przewozy (bo Impulsy+KD nie są w stanie wyjeździć tyle, co PR)- marszałek ma z głowy PR już na zawsze- PR zostają z ręką w du... nocnikuZdaje się, że panowie związkowcy nie zauważyli owych 11 nowych i pojemnych Impulsów, których przyjazd może mocno zmienić reguły gry...

  • G.kolejarz – 30.11.2017

    Kiblami nikt jeździć nie chce.Szkoda tych zwykłych ludzi, którzy pracują w PRach. Ja na miejscu Kolei Dolnośląskich przejął bym ludzi z PRow a Prezesów zostawił na lodzie z tymi kiblqmi.

  • NCi – 30.11.2017

    Gdzieś przybyło, a gdzieś będzie musiało ubyć. Taka kolejność rzeczy. Jeśli dalej ma być gloryfikowany porządek polegający na reinkarnacji starych kibli przez synusia Kornelusia i wskrzeszaniu pod kolejną nazwą i w nowych barwach tego samego standardu dla pasażera to tak się powinno właśnie dziać. Gorsze powinno odejść w niebyt. A, że gorsze łatwo dostrzec, no cóż rzeczywistości się nie oszuka i nie zaczaruje. Jaki jest PR, każdy widzi. Jak wypada na tle innych przewoźników, też widać.

  • Wojtek – 30.11.2017

    To prawda, elektryfikacja linii z Węglińca do Zgorzelca jest niepotrzebna, bo tam nikt już nie jeździ, a składy wyludniają się za Legnicą. Cały ruch pomiędzy Węglińcem a Zgorzelcem obsługują krótkie szynobusy SA 135, które zazwyczaj jeżdżą puste (wielokrotnie widziałem).Jedyne bezpośrednie pociągi do Zgorzelca (pociągi Wrocław - Drezno) wożą powietrze. Są w kraju ważniejsze potrzeby niż elektryfikacja linii przez bory i lasy.

  • janox79 – 30.11.2017

    Zgorzelec w ogóle nie potrzebuje aż tylu pociągów do Wrocławia. Nowa Ruda nie ma ani jednego i żyje. Podobnie Lubin. A mieszkańcy tych miast też jeżdżą załatwiać różne sprawy do miasta. Dlatego dobrym pomysłem jest wydłużenie niektórych pociągów Jelenia Góra - Görlitz do Drezna (na początek 3 pary wystarczą: rano, po południu i wieczorem). Frekwencja na pewno byłaby dużo wyższa niż z Wrocławia, bo Niemcy kochają jeździć w góry pociągami. Dla porównania: z Drezna do Liberca jeździ 5 par pociągów dziennie i jeżdżą one mocno napełnione. A do Wrocławia tylko trzy i wożą powietrze. Skierowanie Desir z Niemiec do Jeleniej Górypozwoliłoby uwolnić SZT, których jest poważny deficyt i skierować jedną sztukę na inną trasę. I tak, 3 pary pociągów Wrocław - Węgliniec - Zgorzelec, plus 3 pary Jelenia Góra - Drezno, plus 3 pary Jelenia Góra - Görlitz (skomunikowane w Lubaniu z pociągami Wrocław - Jelenia Góra - Wrocław) byłoby optymalnym rozwiązaniem.

  • as – 01.12.2017

    Ogłosić przetarg, a zwycięzca będzie miał tabor KD. A KD do likwidacji. W polskim wydaniu kolejki marszałkowskie sensu nie mają. Albo niech marszałek da połowę nowego taboru PeeRom to się zdziwi, że może być tanio...

  • pasazer – 01.12.2017

    Marszałek tylko do wyborów i wynocha.Niech nie liczy na stołek w KD. Po wyborach konieczny audyt w Urzędzie Marszałkowskim i wszystko będzie jasne.

  • realista – 02.12.2017

    Prawda jest taka że to związki same doprowadziły do takiej sytuacji. Przecież wiadomo było że urząd tworząc własną spółkę chce się pozbyć prów które notabenne są droższe. Jeżeli ktoś myślał ze pry przetrwają to był naiwny jak dziecko. Po co dwie spółki w jednym województwie? Niech mi zwiąchole to wyjaśnią. Nic nie robili aby ratować firme a teraz strajkują. Trzeba było działać już jak ktoś podsunął marszalkowi wizje własnej spółki a teraz to lepiej niech błagają a nie straszą. Proces wygaszania pr nastąpił wraz z uruchomieniem pierwszego pociągu kd i trwa do dzis i bedzie trwac przez najblizsze pare lat. Lepiej niech ludzie składają podania o przeniesienie do kd i przestaną trzymac ze związkami bo z tych ich zapedow i strajkow i tak gó....o bedzie. Z resztą tak jak zawsze. Nie zycze prom źle ale taka jest prawda.

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze.

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze.

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze.

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze.

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze.

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze.

  • debilka – 23.12.2017

    Milka-debilka, o ptaszku możesz sobie tylko pomarzyć, zadowól się wibratorem.

  • debilka – 23.12.2017

    Milka-debilka, o ptaszku możesz sobie tylko pomarzyć, zadowól się wibratorem.

  • debilka – 23.12.2017

    Milka-debilka, o ptaszku możesz sobie tylko pomarzyć, zadowól się wibratorem.

  • K – 23.12.2017

    A to też prawda, żaden facet nie chciał fryzjerki to odreagowuje frustrację w sieci :D

  • K – 23.12.2017

    A to też prawda, żaden facet nie chciał fryzjerki to odreagowuje frustrację w sieci :D

  • K – 23.12.2017

    A to też prawda, żaden facet nie chciał fryzjerki to odreagowuje frustrację w sieci :D

  • milka – 23.12.2017

    Puk puk kto tam to Kierecki idiota. Z małą fujarką. Hehe

  • milka – 23.12.2017

    Puk puk kto tam to Kierecki idiota. Z małą fujarką. Hehe

  • milka – 23.12.2017

    Puk puk kto tam to Kierecki idiota. Z małą fujarką. Hehe

  • Kierecki – 23.12.2017

    Hehe, to milka-debilka onanizuje się komentarzami, bo wszyscy faceci poskąpili jej wacka. Hahahahaha!

  • Kierecki – 23.12.2017

    Hehe, to milka-debilka onanizuje się komentarzami, bo wszyscy faceci poskąpili jej wacka. Hahahahaha!

  • Kierecki – 23.12.2017

    Hehe, to milka-debilka onanizuje się komentarzami, bo wszyscy faceci poskąpili jej wacka. Hahahahaha!

  • A. Kierecki – 23.12.2017

    Pierdolimy w redakcji w ten cały Zgorzelec aż huczy, haha!

  • A. Kierecki – 23.12.2017

    Pierdolimy w redakcji w ten cały Zgorzelec aż huczy, haha!

  • A. Kierecki – 23.12.2017

    Pierdolimy w redakcji w ten cały Zgorzelec aż huczy, haha!

  • A. Kierecki – 23.12.2017

    Pierdolimy w redakcji w ten cały Zgorzelec aż huczy, haha!

  • K. – 23.12.2017

    Niestety tak wygląda jakby ten Kierecki też miał coś zorane pod kopułką :D

  • K. – 23.12.2017

    Niestety tak wygląda jakby ten Kierecki też miał coś zorane pod kopułką :D

  • milka – 23.12.2017

    Ten Kierecki to rzeczywiście jakiś niedorobiony? Czy małego ptaszka ma że sie musi dowartościować?

  • milka – 23.12.2017

    Ten Kierecki to rzeczywiście jakiś niedorobiony? Czy małego ptaszka ma że sie musi dowartościować?

  • K. Wach – 23.12.2017

    Zostawić PR zgorzelecką a resztę oddać KD. Do Węglińca i tak nikt poza kolejarzami nie jeździ (wiadomo że Węgliniec to miasteczko kolejarzy) więc mogą sobie latać kible. A kolejarze będą mieli blisko do pracy. I wszyscy będą zadowoleni: kolejarze i mieszkańcy Dolnego Śląska (jedynie poza tymi z Goerlitz, ale przecież wiadomo, że to już nie Dolny Śląsk).

  • K. Wach – 23.12.2017

    Zostawić PR zgorzelecką a resztę oddać KD. Do Węglińca i tak nikt poza kolejarzami nie jeździ (wiadomo że Węgliniec to miasteczko kolejarzy) więc mogą sobie latać kible. A kolejarze będą mieli blisko do pracy. I wszyscy będą zadowoleni: kolejarze i mieszkańcy Dolnego Śląska (jedynie poza tymi z Goerlitz, ale przecież wiadomo, że to już nie Dolny Śląsk).

  • Światowid – 23.12.2017

    Zgadzam się z poprzednikami, uruchamianie pociągów do Zgorzelca jest nieporozumieniem. Lepiej wydłużyć cztery wrocławskie impulsy Wrocław Węgliniec do Jeleniej Góry a w kierunku na Zgorzelec uruchomić 4 pary JG Gortliz/Zielona Góra. Co do połączeń z Wrocławiem to akurat ten kurs po 13 w weekendy jest najbardziej oblegany. W tygodniu wygląda to jeszcze gorzej bo nie ma turystów i studentów. Generalnie nie ma co porównywać ruchu regionalnego z linią jeleniogórską z kilku powodów. Po pierwsze w ruchu regionalnym najważniejszą rolę odgrywa potencjał a tutaj mimo bardzo dużego skrócenia nigdy nie będzie tak dużo mieszkańców po drodze jak na linii do jeleniej góry.Po drugie 4 godziny spędzone w pociągu codziennie dla osób pracujących w stolicy dolnego śląska to sporo. Co do Wałbrzycha wynosi on już tylko 2 h z kawałkiem. Podobnie z Legnicą więc bez porównania. Linia 274 od dawna była linią strikte ukierunkowaną na połączenia dalekobierzne a nie tylko ruch lokalny jak zgorzelecka. Co oferty KD powinna ona zostać do JG na takim samym poziomie przy uruchamianiu 5 członowych impulsów. Starsze powinny iść na zgorzelecką.

  • Światowid – 23.12.2017

    Zgadzam się z poprzednikami, uruchamianie pociągów do Zgorzelca jest nieporozumieniem. Lepiej wydłużyć cztery wrocławskie impulsy Wrocław Węgliniec do Jeleniej Góry a w kierunku na Zgorzelec uruchomić 4 pary JG Gortliz/Zielona Góra. Co do połączeń z Wrocławiem to akurat ten kurs po 13 w weekendy jest najbardziej oblegany. W tygodniu wygląda to jeszcze gorzej bo nie ma turystów i studentów. Generalnie nie ma co porównywać ruchu regionalnego z linią jeleniogórską z kilku powodów. Po pierwsze w ruchu regionalnym najważniejszą rolę odgrywa potencjał a tutaj mimo bardzo dużego skrócenia nigdy nie będzie tak dużo mieszkańców po drodze jak na linii do jeleniej góry.Po drugie 4 godziny spędzone w pociągu codziennie dla osób pracujących w stolicy dolnego śląska to sporo. Co do Wałbrzycha wynosi on już tylko 2 h z kawałkiem. Podobnie z Legnicą więc bez porównania. Linia 274 od dawna była linią strikte ukierunkowaną na połączenia dalekobierzne a nie tylko ruch lokalny jak zgorzelecka. Co oferty KD powinna ona zostać do JG na takim samym poziomie przy uruchamianiu 5 członowych impulsów. Starsze powinny iść na zgorzelecką.

  • mikol – 23.12.2017

    A teraz rozkazuję ci usunąć te wszystkie wpisy! Masz czas 24 godziny.

  • mikol – 23.12.2017

    A teraz rozkazuję ci usunąć te wszystkie wpisy! Masz czas 24 godziny.

  • mikol – 23.12.2017

    Hahaha! Ale zrobiłem w konia Kiereckiego! Specjalnie rozkazałem mu skasować wpisy, żeby ich nie skasował. Dał się podejść jak największy frajer, hahaha!

  • mikol – 23.12.2017

    Hahaha! Ale zrobiłem w konia Kiereckiego! Specjalnie rozkazałem mu skasować wpisy, żeby ich nie skasował. Dał się podejść jak największy frajer, hahaha!

  • mikol – 23.12.2017

    Hahaha! Ale zrobiłem w konia Kiereckiego! Specjalnie rozkazałem mu skasować wpisy, żeby ich nie skasował. Dał się podejść jak największy frajer, hahaha!

  • milka – 23.12.2017

    He he, trafnie napisane mikol :) Jednak miałam rację że ten Kierecki to jakiś niedorobiony albo ma małego ptaszka czy też po prostu w ogóle nie ma jaj. Pozdro :)

  • milka – 23.12.2017

    He he, trafnie napisane mikol :) Jednak miałam rację że ten Kierecki to jakiś niedorobiony albo ma małego ptaszka czy też po prostu w ogóle nie ma jaj. Pozdro :)

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

  • mikol – 23.12.2017

    Pociągi do Zgorzelca wożą powietrze!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....