TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Belfort: Prezentacja lokomotywy Prima II
R. Piech - Opublikowano: 04.06.2009 14:25:36
Belfort: Prezentacja lokomotywy Prima II

W dniu 3 czerwca 209 roku Alstom zaprezentował swoją prototypową lokomotywę Prima II. Po prezentacji, która miała miejsce we francuskim mieście Belfort lokomotywa została przewieziona na poligon testowy Wildenrath w Niemczech w celu dokonania jazd testowych. Następnie lokomotywa przejdzie proces homologacyjny, który ma się zakończyć w 2011 roku. Prima II została zaprojektowana pod kątem spełniania wymogów w ruchu międzynarodowym. Oprócz tego jest zoptymalizowana pod kątem zmniejszenia czynności serwisowych i kosztów eksploatacji. Lokomotywa będzie miała moc 6,4 MW, prędkości od 140-200 km/h (w zależności od wykonania), cztery systemy zasilania czy przekształtniki trakcyjne w technologii IGBT. Dużo uwagi poświęcono kabinie maszynisty, aby ją zoptymalizować pod kątem ergonomii i komfortu pracy zgodnie z przyszłą normą UIC612. Prima II otrzymała również atrakcyjny kształt ściany czołowej, który ma przywodzić na myśl inne produkty koncernu, głównie AGV. Trzeba przyznać, że efekt końcowy wygląda lepiej, niż wcześniejsze wizualizacje. Projekt lokomotywy oraz jej montaż odbył się we francuskim Belfort, natomiast poszczególne komponenty pochodzą z innych miast Francji jak Le Creusot, Ornans, Tarbes i Villeurbanne, czy też belgijskiego Charleroi. Pierwszy kontrakt na dostawę 20 lokomotyw Prima II generacji został podpisany z kolejami marokańskimi ONCF w listopadzie 2007 roku. Dostawy tych lokomotyw mają się rozpocząć w ostatnim kwartale bieżącego roku.
Źródło: Komunikat prasowy Alstom Transport


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Francja
Alstom
Prima.Prima II
Maroko
ONCF
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....