TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Bez InterRegio spadła liczba pasażerów Przewozów Regionalnych
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.01.2017 12:17:26 3 komentarze
Bez InterRegio spadła liczba pasażerów Przewozów Regionalnych

Liczba przewiezionych pasażerów przez 10 miesięcy 2016 roku to 66 500 tys. W porównaniu do 64 200 tys. w roku 2015 to o 2,5 mln więcej. A wszystkiemu winne InterRegio.

W wielkości podawanej za rok 2015 mieszczą się pasażerowie ze zlikwidowanego produktu o nazwie InterRegio ? stwierdził Prezes Przewozów Regionalnych Krzysztof Mamiński. Jeśli porównywać wielkości, to przyrost pasażerów przez 10 miesięcy, to około 6 mln pasażerów więcej niż w porównywalnych produktach roku ubiegłego - dodał.

Praca przewozowa porównana do roku 2015 minimalnie spadła, dlatego, że produkt InterRegio dotyczy liczby pasażerów przewiezionych na odpowiednią odległość ? mówi dalej Mamiński. I wyjaśniał, że ten produkt obejmował większe odległości, więc odnotowano 103 tys. spadku. Ale jeśli go odliczyć, to praca przewozowa jest wyższa o ponad 270 tys. pasażerokilometrów! Praca eksploatacyjna, liczona w milionach pociągokilometrów bez InterRegio również odnotowuje przyrost o około 1 mln pociągokilometrów. Ale za to już z InterRegio jest niższa. O ile? Tego Mamiński nie powiedział.

Odniósł się natomiast do prognozy pracy przewozowej na rok 2017. I tak zaplanowana wielkość pracy przewozowej w odniesieniu np. do wielkości pracy przewozowej ujętej w programie restrukturyzacji, jaki jest notyfikowany, dale przyrost o ponad 10% - informował Mamiński. Faktem jest jednak, że po zlikwidowaniu pociągów InterRegio i praca przewozowa i liczba przewożonych pasażerów jest niższa. Argumenty o tym, że pociągami tej kategorii i tak przecież nikt nie jeździł, są nietrafione. A takich nie brakowało. Oddając sprawiedliwość dziejową należy wspomnieć, że za likwidacją InterRegio stoi poprzednia ekipa, a nie ta, którą kieruje Krzysztof Mamiński.



Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
InterRegio
  • gutek – 25.01.2017

    kilka IR przydało by się na trasie z W-wy Wileńskiej do Białegostoku żeby zapełnić m.in. dziurę pomiędzy Szepietowem a Małkinią.tam też mieszkają ludzie którzy uczą się i pracują w Warszawie

  • Staszek – 25.01.2017

    Jaką sprawiedliwość dziejową?? PR musiały ograniczyć IR w związku z procesem restrukturyzacji. Co ma do tego poprzednia ekipa? Chyba tylko tyle, że uratowała tego pudrowanego trupa...

  • Staszek – 25.01.2017

    Jaką sprawiedliwość dziejową?? PR musiały ograniczyć IR w związku z procesem restrukturyzacji. Co ma do tego poprzednia ekipa? Chyba tylko tyle, że uratowała tego pudrowanego trupa...

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...