TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Biletowa samokontrola Kolei Wielkopolskich
TransInfo.pl - Opublikowano: 04.05.2018 12:35:57
Biletowa samokontrola Kolei Wielkopolskich

Koleje Wielkopolskie chcą poddać się samokontroli poprzez sprawdzenie jakości wykonywania usług oraz zadowolenia pasażerów.

W tym celu odbędzie się licytacja elektroniczna, której celem ma być wyłonienie firmy, która przeprowadzi badanie typu "tajemniczy klient" w kasach biletowych i pociągach Kolei Wielkopolskich. Badanie ma być przeprowadzone metodą "mystery shopping". Jest to jedna z metod badania poziomu obsługi klienta polegająca na ocenie jakości usług poprzez wizyty w punktach sprzedaży i obsługi klienta.

Audyt w kasach i pociągach

Tajemniczy klienci odwiedzą wskazane przez zamawiającego kasy biletowe, a następnie odbędą podróż pociągami na wskazanej trasie i przeprowadzą audyty zgodnie z ustalonym scenariuszem. Badania będą przeprowadzane w dwóch terminach: pierwszy – od 4 do 10 czerwca i drugi – od 19 do 25 listopada. W ramach projektu zostaną przeprowadzone badania, które będzie obejmować maksymalnie 36 audytów kas biletowych i 40 audytów w pociągach KW w pierwszym terminie oraz 36 audytów kas biletowych i 40 audytów w pociągach zamawiającego w drugim terminie.

Główne założenia odnośnie wizyt są następujące: audytor przeprowadzi rozmowę z pracownikiem w kasie dotyczącą oferty firmy, dokona zakupu biletu w kasie, odbędzie zaplanowaną podróż pociągiem, oceniając sposób obsługi na trasie. Audytor oceni jakość obsługi pracowników w kasie oraz w pociągu, ich zachowanie oraz wygląd. Przy tym nie ujawni on prawdziwego celu wizyty, ani swoich danych osobowych. Wizyta zostanie przeprowadzona bez nagrywania audio/video. Badaniem zostaną objęci dowolni pracownicy obecni w kasach biletowych oraz dowolni pracownicy wchodzący w skład drużyny konduktorskiej obsługujący klientów na wskazanych trasach.

Audyty odbędą się w dniach i godzinach wyznaczonych według harmonogramu tras pociągów – zarówno w pierwszym jak i drugim terminie przeprowadzania badania przewidywany czas pracy wyniesie 52 godziny (1 dnia – 12 godzin, 2 dnia – 16 godzin, 3 dnia – 12 godzin i 4 dnia 12 godzin). Potwierdzeniem wizyty będzie skan lub zdjęcie zakupionego biletu oraz miejsca przeprowadzania kontroli, dołączony przez audytora do ankiety. Wykonawca otrzyma od zamawiającego "Standardy Obsługi Klienta" obowiązujące w spółce Koleje Wielkopolskie.

Generalnie celem badania jest weryfikacja stopnia realizacji wyznaczonych standardów, analizę mocnych i słabych stron oraz trwałe podnoszenie poziomu obsługi oraz satysfakcji klienta. Scenariusz do badania przygotowany będzie przez zamawiającego, natomiast ankieta przez wykonawcę. Zakończeniem badania będzie sporządzenie przez wykonawcę szczegółowego raportu w formacie PowerPoint, który będzie zawierał pogłębione analizy, m. in. podsumowanie i przebieg badania, wyniki poszczególnych obszarów badawczych, wskazanie słabych i mocnych stron oraz rekomendacje.

Warunki licytacji

Firma, która będzie przeprowadzała badanie musi posiadać doświadczenie na rynku udokumentowane referencjami oraz musi kierować się dbałością o najwyższą jakość i elastyczność współpracy.

Postępowanie prowadzone jest w dwóch etapach: w pierwszym etapie nastąpi składanie ofert, w drugim – licytacja, która rozpocznie się automatycznie po zakończeniu etapu pierwszego i potrwa 15 min wraz z dogrywką. Warunkiem uruchomienia dogrywki, jest złożenie w czasie ostatnich 3 minut licytacji elektronicznej, kolejnej oferty (postąpienia).

Wykonawcy mogą składać oferty do 7 maja. Wtedy nastąpi też licytacja.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
bilet
Koleje Wielkopolskie

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....