TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Bohun w warmińsko-mazurskim malowaniu!
- Opublikowano: 21.03.2018 08:56:35 2 komentarze
Bohun w warmińsko-mazurskim malowaniu (foto: Piotr Gromowski)

Mamy kolejną ciekawostkę w taborze Przewozów Regionalnych. Zakończyła się naprawa poziomu P4 piętrowego wagonu, popularnego "Bohuna". I nie byłoby w tym może nic dziwnego, gdyby nie jego malowanie.

Na zdjęciach, jakie otrzymaliśmy od naszego czytelnika, wykonanych w Iławie 16 marca, widać wagon B16mnopux świeżo po naprawie P4, który jeszcze nie miał tego dnia wpisanej daty rewizji. Naprawa została przeprowadzone na wagonie o nr pudła: PL-PREG 50 51 26-08 014-0, należącym do Oddziału Warmińsko-Mazurskiego z siedzibą w Olsztynie.

W momencie zrobienia zdjęć Bohun był tuż przed odjazdem do Olsztyna jako przesył. Zabrała go tam lokomotywa SU42-512.

Warto również dodać, że w Olsztynie stacjonuje również drugi "Bohun" po naprawie P4, z tym że ten ma malowanie Polregio. Jego nr to 50 51 26-08 133-8. W lutym wagon kursował w relacji Olsztyn Główny - Szczytno - Olsztyn Główny w godzinach popołudniowych, zastępując szynobusy.

I na zakończenie bardzo ciekawe zestawienie czynnych "Bohunów" na rok 2018, którego autorem jest Piotr Gromowski.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
  • Božidar Božidar Hocho – 21.03.2018

    Some photo of interior ?

  • Maciek Zagórny – 21.03.2018

    Dlaczego nie modernizują tych Bohunów?

  • DarekP – 21.03.2018

    Chciałbym zauważyć, że wagon ten miał bardzo zbliżone malowanie. Zmiany objęły nowe logo oraz oznaczenia klasy.

  • Kajetan Orliński – 21.03.2018

    Hmm. Takie malowanie miał już od 3 lat http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=16023

  • Paweł Ziemian – 21.03.2018

    trochę podobne do CFR

  • Waldemar Korczyk – 21.03.2018

    przecież to jest wagon z NRD :) Bhp (dawniej Bipa) – według oznaczeń PKP seria osobowych wagonów kolejowych, budowanych w zakładach VEB Waggonbau Görlitz w latach 1959–1977[1]. Pojazd ten, mimo że bazował na rozwiązaniach przedwojennych, był dość nowoczesną konstrukcją. Był charakterystycznym pojazdem na szlakach lokalnych w wielu krajach socjalistycznych. Eksploatowany do niedawna w pociągach na lokalnych liniach o sporym ruchu pasażerskim, w przeszłości – również w pociągach pospiesznych. Obecnie wychodzi z użycia. ( źródło wikipedia )

  • Grzegorz Niewiadomski – 21.03.2018

    Fest, ze 132 sztuk 17 sprawnych....

  • trollucifer – 26.03.2018

    @Waldemar Korczyk - Nieprawda. Wagony, o których wspominasz to 2-, 3-, i 4-sekcyjne zespoły Bhp/Bipa, połączone wózkami Jacobsa. Ten ze zdjęcia to wagon z drugiej serii z Goerlitz, produkowanej dla PKP w latach '89-'90. Podstawowa różnica- są to osobne wagony, nie zespoły wagonów. A teraz najlepsze: wyprodukowano 159 wagonów(!), a czynnych jest dziś kilkanaście. Jest to stosunkowo młody tabor, a stopień marnotrawstwa jest znaczny.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...