TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Bombardier dostarczy lokomotywy dla Kolei Izraelskich
INFORAIL - Opublikowano: 07.08.2015 10:34:20 9 komentarzy
Bombardier dostarczy lokomotywy dla Kolei Izraelskich

Koleje Izraelskie wskazały Bombardiera jako zwycięzcę przetargu na dostawę 62 lokomotyw elektrycznych. Zainteresowanie zamówieniem było olbrzymie. Chęć dostarczenia elektrowozów wykazała m.in. PESA, ale także Alstom, CAF, CNR, CSR, Hyundai Rotem, Siemens czy Škoda. Ostatecznie wygrał producent kanadyjski, który dostarczy Traxxy, przystosowane do kursowania z prędkością do 160 km/h.

Zamówienie jest realizowane jest w ramach programu elektryfikacji 420 km sieci izraelskiej, która pochłonie 3,6 mld $. Za same lokomotywy Koleje Izraelskie będą musiały zapłacić około 260 mln $. Zamówienie obejmuje opcję na zakup kolejnych 32 jednostek.

Dostawa pierwszych elektrowozów planowana jest na 2017 rok. Zostaną skierowane do obsługi linii Tel Awiw ? Jerozolima. Każda z lokomotyw będzie mogła poprowadzić skład złożony z ośmiu wagonów piętrowych bądź 12 klasycznych, o pojemności 1400 pasażerów. Obecnie Koleje Izraelskie prowadzą proces zakupu 330 wagonów piętrowych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Izrael
Bombardier
  • portalcudia – 07.08.2015

    grubas z bydgoszczy,j jak to pesa nie wygrała? prosze o komentarz

  • cosmo-pl – 07.08.2015

    No nie wygrała, bo nie wiesz - nie chciał wygrać, ponieważ ma tyle pracy, że się nie może obrobić. Jej sprzęt jest najlepszy na świecie i nie każdy zasługuje, żeby go mieć. Wszak 110% czasu dostępności, to tylko w PESIE. Problem w tym, że Żydzi kasę liczyć umieją i się na tanie triki nabrać cwaniakom nie dadzą. Nie bez powodu od małego szarady rozwiązują.

  • grubas z Bydgoszczy – 07.08.2015

    Mieliśmy to wygrać. Mieliśmy najniższa cena 13mln. Ale inne grubasy były grubsze i musiały się najeść. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Bombardier dostanie wkrótce w twarz od nas. Tak że ich zaboli. Uderzyły w Niemczech. To będzie bolesny ból D dla bombardiera . Buhahahahahhaahhha.

  • obiektywny – 07.08.2015

    Jestem osobą z branży powiązaną z wygraną firmą. Może to wielu zdziwić, ile komponentów w tych lokomotywach jest budowanych w Polsce i kupowanych w polskich firmach. Mam dość dobrą wiedzę na temat komponentów kupowanych przez konkurencję m.in. PESĘ i przyznam szczerze, że Traxx nie jest mniej polski niż produkty PESY czy NEWAGu.

  • grubas z Bydgoszczy – 07.08.2015

    Jak śmieszne tak mówić. Pff to obraza dla polskiej gospodarki i polskiego narodu. Polska powinna budować swój majątek narodowy a nie robić w cudzych fabrykach u zachodnich wyzyskiwaczy. Pesa jest dużo lepsza i 10000% bardziej polska firma niż bombardier

  • obiektywny – 08.08.2015

    chyba mało wiesz o strukturze prawdziwych właścicieli "polskich" firm

  • Combino – 08.08.2015

    @Obiektywny: a Ty go jeszcze poważnie bierzesz?Poza tym w kwestii komponentów w dużej mierze racja,jednak robocizny polskiej więcej w Pesie (pamiętaj że Wy we Wrocku kończycie zabawę na pudłach i niewiele więcej,reszta idzie dalej ;)

  • Obiektywny – 08.08.2015

    Faktycznie nie ma sensu z nim :)Montowanie to temat trudny i polityczny. Niestety straciliśmy zbyt wiele lat w kolejnictwie. Co ważne wiedza inżynieryjna na podzespołach też wiele daje. BT we Wro, tam montowni nie będzie już raczej ...

  • cosmo-pl też zorientowany – 11.08.2015

    @ObiektywnyŻeby jeszcze te firmy przyzwoicie płaciły tym podwykonawcom. A potem się wynoszą, bo jakość marna... Jaką płacą taka praca, a Bombardier będzie to głównie składał na Węgrzech i w Rumunii.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....