TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Bruksela: w 2010 roku pociągi będą wykorzystywały elektrownie wietrzne
R. Piech - Opublikowano: 12.03.2008 12:41:34
Bruksela: w 2010 roku pociągi będą wykorzystywały elektrownie wietrzne
W czwartek 28.02.2008 roku rada nadzorcza Infrabel (belgijski zarząd infrastruktury) ogłosiła współpracę przy projekcie “Sailing Train”(Płynący pod żaglami pociąg). Projekt ten zakłada wybudowanie dużej ilości elektrowni wiatrowych, których energia zostanie skierowana do sieci trakcyjnej, a za pomocą niej do poszczególnych pociągów. Elektrownie te zostaną wybudowane obok linii dużych prędkości w miastach Leuven oraz Liège. Zostaną one sfinansowane przez Infrabel, belgijską spółkę energetyczną Electrabel oraz władze miast przy których powstaną te elektrownie. Prace budowlane rozpoczną się w 2009 roku, a zakończą w 2010. Elektrownia będzie się składać z 20 wiatraków, które będą dostarczały energię elektryczną do linii dużej prędkości pomiędzy miastami Leuven a Liège, jak również dla konwencjonalnych linii z Tienen do Voroux oraz z Landen do Hasselt. Oczywiście sama energia z elektrowni wietrznej nie wystarczy, dlatego w Avernas powstanie podstacja trakcyjna podłączona do sieci krajowej, co zapewni odpowiednią ilość energii do prowadzenia pociągów w każdych warunkach.
Źródło: Opracowane na podstawie www.eltis.org

Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Belgia
Infrabel
SNCB

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....