TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Budapeszt: Pprzebudowa linii Budapeszt – Tárnok i Budapeszt – Ostrzychom
Roland von Bagratuni - Opublikowano: 17.12.2009 14:42:42
Budapeszt: Pprzebudowa linii Budapeszt – Tárnok i Budapeszt – Ostrzychom

Jak informuje gazeta ekonomiczna Napi Gazdaság oraz Radio Budapeszt, na zamykającej ten rok konferencji prasowej, Narodowej Agencji Rozwoju Infrastruktury (Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt) budującej drogi i koleje, dyrektorzy Kálmán Reményik, Bálint Benyói János Galuska oznajmili, że w 2010 kosztem 65 mld forintów dokonają modernizacji 24-kilometrowej linii kolejowej nr 30 Budapeszt-Kelenföld –Tárnok, obsługującej pociągi jadące nad Balaton, do Pécs, Szekszárd, Kaposvár, Veszprém i Szombathely oraz do Nagykanizsa i Keszthely. Tutaj w miejsce dotychczasowych trzech torów linia otrzyma cztery tory.
Zmodernizowana i przebudowana na dwutorową zostanie 50-kilometrowa linia kolejowa numer 2 Budapeszt-Rákosrendező –Ostrzychom (Esztergom). W obu przypadkach na odcinku podmiejskim zbudowane zostaną parkingi P + R a stacje otrzymają podwyższone perony, które dotychczas na Węgrzech stanowiły rzadkość.
Według sondaży opinii publicznej, pasażerowie generalnie są niezadowoleni z kolei, gdzie ceny biletów nie odpowiadają jakości świadczonych usług. Przy tym Budapeszteńczycy oraz mieszkańcy aglomeracji narzekają na to, że na terenie stolicy sieć kolejowa, w tym linie okrężne i bocznice przemysłowe w dalszym ciągu nie są wykorzystane dla celów komunikacji miejskiej ze względu np. na zupełny brak stacji i przystanków. Problemem linii drugo- i trzeciorzędnych jest fakt, że tory są w tak kiepskim stanie, że pociągi jadą na nich z żółwią szybkością, a przez to pasażerowie uciekają do szybszych lecz drogich w eksploatacji autobusów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Budapeszt
Ostrzychom
MAV
MAV Start
Siemens
Desiro
Desiro Classic

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....