TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Budapeszt: Przekazano do ruchu zmodernizowaną linię Budapeszt – Cegléd – Segedyn
Roland von Bagratuni - Opublikowano: 25.11.2008 14:19:21
Budapeszt: Przekazano do ruchu zmodernizowaną linię Budapeszt – Cegléd – Segedyn

Jak informuje agencja OrientPress - na stacji kolejowej Városföld na linii MÁV nr 140 (Budapeszt –Cegléd –Segedyn [Szeged]) z udziałem sekretarza stanu w Ministerstwie Komunikacji, Łączności i Energetyki Lajosa Csépi oraz kierownictwa MÁV i firm wykonawczych, odbyło się uroczyste przekazanie do ruchu tej zmodernizowanej linii kolejowej.
Między Városföld oraz Kiskunfélegyháza zbudowano brakujący 12-kilometrowy drugi tor wraz siecią trakcyjną. Wszędzie wymieniono wszystkie zwrotnice oraz zużyte i uszkodzone segmenty torowe, a cała linia otrzymała nowoczesną sygnalizację i urządzenia zabezpieczenia ruchu. Na dworcach w Kiskunfélegyháza, Városföld oraz Kecskemét zamontowano nowoczesne urządzenia IRCS (Integrated Railway Communication System), a na dworcach Nagykőrös, Kecskemét oraz Városföld wymieniono centrale telefoniczne.
Inwestycja kosztowała 15,2 miliardów forintów i umożliwi pociągom poruszanie się z szybkością 120-140 km/h, co o połowę skróci czas przejazdu na 120-kilometrowym odcinku Cegléd-Segedyn (Szeged). Na całej trasie umożliwiono kursowanie pociągów o nacisku osiowym 210 kN.
Linia ta ze względów strategicznych po pierwszej i po drugiej wojnie światowej pozbawiona została drugiego toru, który teraz odbudowano. Dzięki temu obok linii 150 Budapeszt –Fülöpszállás –Kiskörös –Kiskunhalas –Kelebia –Subotica/Szabadka, będzie to rezerwowa trasa do Belgradu przez linię 136 Segedyn/Szeged - Röszke –Horgoš–Subotica/Szabadka.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Węgry
MAV

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....