TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Busworld 2017: Alstom debiutuje z Aptis [FILM]
- Opublikowano: 27.10.2017 09:17:32 5 komentarzy
Busworld 2017: Alstom debiutuje z Aptis [FILM]

Alstom po raz pierwszy na autobusowych targach. Szynowy koncern zaprezentował w Kortriojk swój elektrobus Aptis oraz konfigurator 3D.

Aptis to nowe doświadczenie w zakresie mobilności. Jego wyjątkowa i innowacyjna konstrukcja jest inspirowana tramwajem i obejmuje bardzo dobry dostęp dzięki w pełni niskiej podłodze oraz widoczność w zakresie 360°. Dzięki umieszczeniu akumulatorów i układów zasilania na dachu oraz kół na obu końcach pojazdu bez żadnych zwisów, Aptis oferuje pasażerom niską podłogę na powierzchni 20 m2.

Podwójne drzwi, również zaczerpnięte z konstrukcji tramwajów, umożliwiają szybkie wsiadanie i wysiadanie pasażerów oraz wygodny dostęp dla wózków inwalidzkich oraz wózków dla dzieci. Dzięki panoramicznym oknom na obu końcach pojazdu Aptis zapewnia powierzchnię okien większą o 20% niż w tradycyjnych autobusach oraz niski poziom hałasu. Ponadto dzięki czterem kołom skrętnym w porównaniu do zaledwie dwóch w przypadku autobusów Aptis potrzebuje o 25% mniej miejsca na łukach.

Aptis charakteryzuje się elastycznym rozplanowaniem wnętrza i oferuje konfiguracje spełniające potrzeby przewoźników: salon z tyłu, dwie lub trzy pary podwójnych drzwi oraz dostosowywany do indywidualnych potrzeb projekt wnętrz, który może z łatwością ewoluować w miarę upływu cyklu życia pojazdu. Aptis obecnie przechodzi testy na dwóch liniach sieci Ile de France i wkrótce rozpoczną się eksperymenty w innych miastach.

Na stoisku odwiedzający będą mieli również możliwość odkrycia SRS – oferowanego przez grupę Alstom dolnego statycznego systemu ładowania autobusów elektrycznych. System SRS, który jest oparty na rozwiązaniach bez sieci trakcyjnej dla tramwajów, które sprawdziły się przez 15 lat eksploatacji, to kompaktowe rozwiązanie, które można w łatwy sposób wpasować w krajobraz miejski i dostosować do każdego typu autobusów.

Ponadto spółka zaprezentuje również swój autonomiczny system dla pierwszej i ostatniej mili we współpracy z Easymile . Autonomiczny pojazd wahadłowy EZ10 opracowany przez Easymile również będzie obecny na stoisku grupy Alstom.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
Alstom
  • confused – 27.10.2017

    wygląda jak jeżdżąca wersja wizualizacji E-poli z kabiną oraz drzwiami tylko po jednej stronie wozu.

  • hmm – 27.10.2017

    A w komerntach na temat tej polskiej fanaberii były teksty (po co dwie skrętne osie), (po co wielkie drzwi na środku),(po co panoramiczne szyby) etc. Spytajcie Alstoma

  • cudak – 28.10.2017

    Piękna konstrukcja, szkoda że bez klimy i ogrzewania. Zasięg bez klimy 200 km, zasięg z klimą 100 km. BOMBA!!! Chociaż trzeba powiedzieć, że po rozwiązaniu problemu baterii za 5-10 lat to będzie wspaniała konstrukcja.

  • pytajnik – 28.10.2017

    Ciekawe za ile taki pojazd zrobiłby Ursus? 1,5 mln?

  • Zdzisław S. – 29.10.2017

    Całkiem nowa linia myślenia. To jest przyszłość.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....