TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Cegielski nie będzie miał monopolu na modernizacje Przewozów Regionalnych?
INFORAIL - Opublikowano: 28.10.2015 09:12:20 8 komentarzy
Cegielski nie będzie miał monopolu na modernizacje Przewozów Regionalnych?

Przewozy Regionalne poinformowały, że do 2018 roku planują wykonanie kompleksowej modernizacji co najmniej 43 ezt-ów. To łakomy kąsek dla producentów taboru, zwłaszcza, że przed nami chude lata na rynku pojazdów nowych. Przewozy Regionalne, po zmianach właścicielskich i nawiązaniu współpracy z Agencją Restrukturyzacji Przemysłu, mogłyby zlecić wykonanie tych prac poznańskiej Fabryce Pojazdów Cegielskich. Wspólny właściciel nie będzie jednak przeszkodą do transparentnego wyboru wykonawcy modernizacji ezt-ów. Będziemy ogłaszać przetargi na modernizację taboru ? mówi nam Dariusz Liszewski, dyrektor ds. techniczno-eksploatacyjnych Przewozów Regionalnych. Wszystkie firmy będą miały równe szansa ? dodaje.

Przypomnijmy, że modernizację 21 jednostek, z których część jest już gotowa, a pierwsza z nich została pokazana na Trako, a w ostatni weekend w Poznaniu, wykonały ZNTK Mińsk Mazowiecki. Firma, wchodząca w skład Grupy PESA, specjalizuje się w realizowaniu takich prac, i trudno sobie wyobrazić, żeby w przyszłości nie próbowała powalczyć o kolejne zamówienia. Bezprzetargowe zlecenie remontów Cegielskiemu ograniczyłoby skutecznie konkurencję. Dodajmy, że modernizacje wykonuje także Newag, który, w przypadku braku zamówień na pojazdy nowe, będzie chciał zapewne włączyć się w rywalizację o modernizacje pojazdów.

Cegielski będzie mógł startować w przetargu, ale nie ma żadnej gwarancji wygranej. Nie będzie faworyzowany ? tłumaczy Dariusz Liszewski. Tyle oficjalnego stanowiska. Jak będzie w rzeczywistości? Zobaczymy. Trzeba przyznać, że postawa obecnych władz Przewozów Regionalnych cieszy, oby w międzyczasie nie uległa zmianie. Co więcej zyskają pasażerowie. Konkurencja bowiem motywuje do starannego wykonywania prac, a co za tym idzie jakość zmodernizowanych w przyszłości pojazdów może być jeszcze lepsza.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
Cegielski
EN57
modernizacja
  • obywatel pl – 28.10.2015

    Pesa w najbliższych latach to będzie remontować, ale w ramach gwarancji wszystko to co obecnie dostarcza :) i dlaczego nikt tutaj nie pisze o problemach ATR 220 we Włoszech :)

  • advisor – 28.10.2015

    @obywatel pl Bo to folwark jedynego słusznego producenta z Bydgoszczy :P

  • styl – 28.10.2015

    Tylko jak je modernizują to na jeden styl, a nie każda modernizacja inna i potem sielanka się robi...

  • KW – 28.10.2015

    Advisor. To może zmień już ten folwark i nie męcz nas tymi uwagami?

  • lolo – 28.10.2015

    PESA jako partner niesolidny nie powinna uczestniczyc w przetargach na modernizacje !!

  • ? – 28.10.2015

    A w którym to przetargu na modernizacje PESA okazała się niesolidna?

  • kolejarz – 28.10.2015

    Jeśli chodzi o modernizację EN57 dokładnie 27 sztuk to moim zdaniem przebiegła ona bardzo dobrze chodzi o klasę AL. Powiem więcej AL modernizowane przez ZNTK Mińsk Mazowiecki są leprze od AKM które remontował Newa.

  • kolejarz – 28.10.2015

    27 dla KM oczywiści.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....