TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ceske drahy podpisały umowę ze Škodą Vagonka a.s.
INFORAIL - Opublikowano: 26.08.2014 13:44:23
Ceske drahy podpisały umowę ze Škodą Vagonka a.s.
Ceske drahy podpisały umowę ze Škodą Vagonka a.s. na dostawę dalekobieżnych ezt-ów. Jej wartość to 2 629 300 000 CZK bez VAT. Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail będą to dalekobieżne RegioPantery, w dwóch wersjach: EMU320 (5 członów) oraz EMU 200 (3 człony), które będą mogły przewozić odpowiednio 320 lub 200 pasażerów. Łącznie Škoda Vagonka a.s. dostarczy 14 pociągów. Jednostki zostaną zbudowane w latach 2015 i 2016. „Nowe jednostki będą oparte na sprawdzonej koncepcji jednostki elektrycznej RegioPanter. Pasażerom będą oferować nowoczesne, jasne i klimatyzowane wnętrze. Będą też przyjazne osobom niepełnosprawnym, ich konstrukcja pozwalać ma na wygodne wsiadanie i wysiadanie dla wózkowiczów, matek z wózkami i małymi dziećmi, ale także innych osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym osób starszych. Niskopodłogowy pojazd umożliwiać będzie także szybką wymianę pasażerską”- wymienia niektóre z zalet nowoczesnego pociągu Michal Štěpán, członek Zarządu CD odpowiedzialny za transport pasażerski. Ale to nie wszystko. Pasażerowie będą mogli również korzystać z innych udogodnień takich jak gniazdka elektryczne 230 V do zasilania małych urządzeń elektronicznych, nowoczesnego systemu informacji audio-wideo z wyświetlaczami LCD, bezprzewodowego dostępu do Internetu na pokładzie lub drzwi wejściowych, sterowanych przyciskami (w Polsce popularnie nazywanych ciepłym guzikiem). Jednostki zostaną specjalnie przystosowane do obsługi ruchu dalekobieżnego. Będą się różnić od pociągów regionalnych. „Każdy pociąg będzie, w przeciwieństwie do wersji regionalnych, wyposażony w tylko jedne podwójne drzwi. Strefa wejściowa zostanie oddzielona od przedziału pasażerskiego drzwiami przesuwnymi. W składzie znajdzie się również więcej miejsca do przewozu dużego bagażu. Półki umieszczone zostaną podłużnie nad siedzeniami i będą bardziej pojemne niż te w pociągach regionalnych. Będą również wieszaki rowerowe. Przewidziane są oddzielne miejsca dla pasażerów z małymi dziećmi. Drzwi do przedziału pasażera z dziećmi będą obsługiwane przez naciśnięcie przycisku, aby skutecznie uniemożliwić otwieranie ich przez najmłodszych pasażerów”- mówi Michal Štěpán. Idąc dalej. „Drzwi między sekcjami będą automatyczne i wyposażone w fotokomórkę. Czeskie Koleje wymagają również zainstalowania bardziej komfortowych siedzeń, przystosowanych do przewożenia pasażerów na długich dystansach. Rezerwację miejsc wskażą wyświetlacze elektronicznego systemu. Co ciekawe pojawią się one także przy hakach do wieszania rowerów –wymienia dalej Michal Štěpán.   Dane techniczneDane techniczne RegioPanter5 członów3 członyLiczna zamówionych jednostek104Długość              132 m   79 mWaga   240 ton153 tonPrędkość max160 km/h160 km/hMoc2 720 kW2 040 kWLiczba miejsc 1 klasa      4225Liczba miejsc 2 klasa + miejsca składane292 + 16162 + 13Strefa dla dzieci (liczba miejsc)3024Miejsca do przewozu wózków 86Miejsca do przewozu rowerów1510Zasilanie3 kV, 25 kV 50 Hz3 kV, 25 kV 50 Hz
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ceske drahy
Skoda Vagonka
Czechy
ezt
umowa
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....