TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Co jeździ a co nie jeździ. Cała prawda o najnowszym taborze PKP Intercity
InfoRail.pl - Opublikowano: 16.04.2019 18:49:37 8 komentarzy
Co jeździ a co nie jeździ. Cała prawda o najnowszym taborze PKP Intercity

W ostatnim czasie sporo miejsca media poświęcają taborowi PKP Intercity. Część składów i lokomotyw nie jeździ. Sprawdzamy co jeździ, a co nie jeździ.

Poniżej informacje przekazane nam przez rzeczniczkę prasową PKP Intercity Agnieszkę Serbeńską.

15 z 20 ED250

Dzisiaj, 16 kwietnia br., w eksploatacji jest 15 z 20 pojazdów ED250, co pokrywa obsługę rozkładowych tras dla których dedykowane jest Pendolino. Na naprawy powypadkowe zostały wyłączone 2 pojazdy ED250. Jednym z nich jest Pendolino uszkodzone w wypadku pod Ozimkiem (wkrótce będzie transportowane do włoskiego zakładu Alstom), natomiast drugie Pendolino wymaga naprawy w wyniku najechania na zerwaną sieć trakcyjną. Ponadto jeden pojazd w tej chwili przechodzi naprawę usterki – powróci jeszcze dzisiaj, kolejny został wyłączony z ruchu na montaż WiFi, a trzeci przechodzi badania homologacyjne. Należy jednak przypomnieć, że jednostka, która uległa wypadkowi pod Ozimkiem nie wróci do ruchu w ciągu najbliższych miesięcy. Naprawa ma potrwać około dwóch lat.

13 Dartów

W tej chwili (stan na 16 kwietnia) w ruchu jest 13 z 20 składów ED161. Spośród wyłączonych pojazdów jeden jest wyłączony z eksploatacji na naprawę powypadkową. Natomiast z powodu odspojenia na poszyciu pudeł obecnie jest wyłączonych 6 pojazdów – jeden z wcześniejszej liczby 7 wyłączonych już jest w ruchu. Naprawa przeprowadzana jest zgodnie z procedurą przedstawioną przez producenta i zaakceptowaną przez Jednostkę Badawczą (IPSz). Zakres i realizacja napraw jest na bieżąco monitorowana.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl kolejne składy mają wracać do ruchu w najbliższych dniach. W trakcie szczytu świątecznego przewoźnik prawdopodobnie będzie miał do dyspozycji kolejne Darty, które aktualnie są w naprawach.

15 Flirtów

Dwa pojazdy ED160 pozostają wyłączone z eksploatacji na naprawy powypadkowe. Dzisiaj, 16 kwietnia br., standardowym czynnościom utrzymaniowym poddawane są dwa pojazdy, a jeden ED160 przechodzi naprawę usterki i dzisiaj jest planowany jego przywrócenie do eksploatacji – informuje rzeczniczka prasowa PKP Intercity. Niezmiennie zatem to Flirty są najbardziej niezawodne, choć z różnych powodów ich dostępność nie jest już tak wysoka.

8 EU44, 7 Gam

Obecnie (stan na 16 kwietnia br.) w eksploatacji jest osiem z dziesięciu lokomotyw EU44. Na ukończeniu jest naprawa dziewiątej lokomotywy EU44 – powróci w najbliższym czasie. Obecnie w eksploatacji jest siedem lokomotyw SU160. Zakończenie przeglądu P3 ósmej lokomotywy SU160 zaplanowane jest do końca kwietnia br. Jak widać z powyższych danych dostępność lokomotyw PKP Intercity jest niezła. W ostatnim czasie znacznie wzrosła liczba spalinowych maszyn, dostarczonych przez PESĘ. Trudno zatem zgodzić się z tezą postawioną w depeszy PAP, w której powołano się na artykuł w Rzeczpospolitej, jakoby kłopoty uziemiły te lokomotywy. Problemy bowiem wydają się być zażegnane, a lokomotywy zaczynają wracać na szlaki. Skończyły się – jak widać – również chwilowe problemy z elektrowozami Siemensa.

Lista pociągów z odblokowaną sprzedażą

Na stronie PKP Intercity pod linkiem https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/dzial-prasowy/komunikaty/dostepnosc-sprzedazy-na-pociagi-krajowe.html publikowana jest aktualizowana lista pociągów dla których została wstrzymana/odblokowana sprzedaż (w tym też sprzedaż biletów na przewóz rowerów).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
PKP Intercity
  • Krzysztof Rubik – 16.04.2019

    Hah ,dwa lata potrwa naprawa Pendolino, przecież w tym czasie spokojnie da się wyprodukować nowy pociąg.

  • Kaszebe – 16.04.2019

    Z tekstu powyżej wynika że w ruchu jest 13 z 20 Dartów.Jednocześnie w dzisiejszej G.W. jest artykuł w którym jest napisane dokładnie odwrotnie czyli z 20 WYŁĄCZONYCH jest 12!!!!!!Dlaczego kłamiecie,kto płaci za tę"propagandę sukcesu"bo artykuł wygląda jakby zawierał lokowanie produktu czyli pewnej firmy!!!Dla niedowiarków http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24666386,pkp-intercity-znow-ma-problem-z-pociagami-tu-przed-swietami.html#a=90&c=145&s=BoxBizMT

  • DarekP – 16.04.2019

    To dlatego, że naprawa jest trudniejsza niż produkcja. Wracając do artykułu, to z tą całą prawdą, to tak trochę przesadziliście. Gamy stały już nie wiem ile miesięcy, Darty padały, potem miały mieć super wskaźniki, teraz nowe przygody, a Wy piszecie, że przecież sytuacja nie jest taka zła. Nie jest zła, bo właśnie tabor zaczyna wracać do żywych, ale do całej prawdy to jeszcze daleko. To może powiedzmy, ile z podstawowego taboru Intercity jeździ w stosunku do posiadanych sztuk - EP/EU07, EP09, EU07A. Tu już może nie być tak różowo. Szlaków na 160 km/h przybywa, a ile przybyło składów na 160km/h? Zero - przebudowy EU07 na EU07A nie ma, umowy na dodatkowe EZT nie ma, Griffiny idą do jednego tylko projektu taborowego i co dalej? Gdzie lokomotywy wielosystemowe na więcej niż 160km/h, gdzie elektryczno-spalinowe Gamy, które mogłyby poratować segment 160km/h pod prądem? Jak widać do całej prawdy na prawdę daleko.

  • Alibaba – 16.04.2019

    Kaszebe to oszust! W tym podlinkowanym przez niego artykule jest napisane dokładnie to co tu. Cytat: We wtorek w użytku jest 13 z 20 składów Pesa Dart (ED161). I kto kłamie? kaszeba!!!

  • Zdzich – 16.04.2019

    No ale Panowie jest w tekście napisane,że informacje przekazane są przez rzeczniczkę PKP IC.Jak wiemy rzecznicy potrafią różne "ciekawostki" przekazywać :)

  • Kaszebe – 17.04.2019

    Przyznaje że nastąpiło niedoczytanie z mojej strony,PRZEPRASZAM.Emocje były szybsze. Jest tam faktycznie informacja że"we wtorek w użytku było 13 z20"ale wcześniej ,na samym początku napisano też że"12 z 20 jest wyłączonych z ruchu"czemu nie można zaprzeczyć. Obraz jest jest trochę dziwny bo z jednej strony napisano że 12 nie jeździ a dalej wynika że"w użytku"jest 13. Zwracam uwagę że nie użyto słowa jeździ tylko dziwne słowo"w użytku"co nie znaczy że jeździ.@Alibaba. Podane zostało źródło oraz wyjaśnienie o charakterze sprostowania więc nie była to informacja stworzona przeze mnie.Radzę ważyć słowa bo nazwanie kogoś oszustem to pomówienie!

  • Alibaba – 17.04.2019

    Czyli Kaszuba przyznaje się, że pomówił redakcję portalu Inforail. Brawo. Szlachetna postawa.

  • Kaszebe – 18.04.2019

    Nie,nikt nie został przeze mnie pomówiony. Radzę dobrze przeczytać cały wpis. Choć brakuje znaku zapytania,tu może być błąd to wszystko jest w trybie pytającym. Oczekuję odpowiedzi i nikt nie został nazwany przeze mnie kłamcą lub oszustem. Tym bardziej w świetle kolejnego wpisu. Nazwanie mojej osoby oszustem jest właśnie POMÓWIENIEM!Oczekuję przeprosin,

  • kolejFAN – 19.04.2019

    flety i karpie to pojazdy REGIONALNE i nie nadają sie do ruchu dalekobieżnego, jest to potwarz dla pasażera i zwykła sciema bo jak ma sie wygodny pociąg wagonowy IC do tramwaju ciasnego, i głośnego ,który też nosi miano IC? nijak!

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....