TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Co z modernizacją linii nr 7?
INFORAIL - Opublikowano: 29.01.2015 19:54:12 7 komentarzy
Co z modernizacją linii nr 7?

Co z modernizacją linii kolejowej nr 7 Warszawa -Lublin ?Dorohusk? ?pyta poseł Adam Grad, którego zdaniem jest to jeden z najpoważniejszych problemów sieci transportowej województwa lubelskiego. Jak pisze w interpelacji do Minister Marii Wasiak zły stan techniczny tej linii kolejowej wymusił liczne ograniczenia prędkości przejazdów pociągów, co skutkuje zwiększonym negatywnym oddziaływaniem na środowisko, wydłużeniem podróży oraz transportu towarów. Niezadowalająca jest jakość nawierzchni, obiektów inżynieryjnych, a także nawierzchni na przejazdach na całej długości linii. Na lata 2014-2020 została przewidziana modernizacja linii kolejowej nr 7 na odcinku Otwock - Lublin. Planowana inwestycja jest od dawna oczekiwana i w pełni popierana przez społeczeństwo. Poprawa komfortu i skrócenie czasu podróży na trasie Warszawa ?Lublin jest uważane za szansę na rozwój Lubelszczyzny. W związku z powyższym pyta Minister Marię Wasiak: 

1. Jakie są plany i harmonogram związany z modernizacją linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia - Lublin - Dorohusk? 

2. Czy i kiedy rząd planuje ujęcie w planach inwestycyjnych PKP budowy nowych sieci połączeń kolejowych na Lubelszczyźnie? 

3. Jakie są zamierzenia ministerstwa w zakresie remontów i modernizacji istniejącej infrastruktury kolejowej na terenie województwa lubelskiego w roku 2015? Tradycyjnie w takich sytuacjach czekamy z niecierpliwością na odpowiedź, o której będziemy informować na łamach InfoRail.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
modernizacja
linia
Lublin
Dorohusk
  • Przemo Z – 30.01.2015

    A pan 'poseł' to jechał kiedyś pociagiem do Lublina ? Zły stan techniczny ? Dobre sobie. O zlym stanie technicznym to mozemy mowić w przypadku lk nr 8 ( do Radomia) o linii Kraków - Katowice nie wspominając

  • ep09-047 – 30.01.2015

    Jechałem parę razy tą linią i powiem że zazdroszczę takich prędkości. Pociąg jedzie cały czas szybko. Nie to co Wrocław-Głogów

  • łoś przebrzydły – 31.01.2015

    Ta i jeszcze pewnie ep09 jechałes

  • asdfg – 31.01.2015

    Już można zacząć budować drugi tor Otwock - Pilawa. Zadanie proste, nie trzeba nawet zamykać istniejącego toru, w odróżnieniu od Warka - Radom...

  • y – 09.02.2015

    Nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz piszac, ze nie trzeba zamykac istniejacego toru przy budowie drugiego.

  • y – 09.02.2015

    ...oczywiscie mowie o odcinku Otwock - Pilawa.

  • XYZ – 16.01.2016

    Nie wiem czy wiecie ale przez to, że pociągi są puszczane przez Mińsk Mazowiecki to strasznie na tym traci przewóz Towarowy (Odcinek Mińsk Maz. - Pilawa też jest jedno torowy). Przez Otwock pociągi Dalekobieżne nie były puszczane (do 13.12.2015r.) ze względu na ograniczenia prędkości. Przykład: 800 m, toru z ograniczeniem prędkości 80 km/h a później jest przejazd bez rogatek ze złym stanem, ograniczenie do 20km/h. Więc modernizacja się przyda a w szczególności jeśli skróci czas przejazdu o ponad godzinę.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....