TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Co z peronem 6 na dworcu Wrocław Główny?
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.08.2019 10:51:25
Co z peronem 6 na dworcu Wrocław Główny?

Obecnie obowiązujący termin zakończenia umowy z wykonawcą robót, dotyczącej budowy peronu 6 na dworcu Wrocław Główny to 30 listopada 2019 roku – poinformował wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel.

Pierwotnie prace miały zakończyć się 22 maja 2019 roku. Jak wyjaśnia Bittel wydłużenie terminu spowodowane zostało brakiem możliwości kontynuacji prac związanych z budową dojścia z peronu nr 6 do tunelu głównego na stacji Wrocław Główny, w wyniku wystąpienia licznych kolizji z infrastrukturą podziemną (energetyczną, sterowania ruchem kolejowym, teletechniczną i telekomunikacyjną, odwodnieniem oraz starymi fundamentami). Po określeniu warunków usunięcia kolizji i podpisaniu umów z właścicielami infrastruktury oraz komisyjnym usunięciu niezinwentaryzowanych kabli, zaszła konieczność zmiany technologii wykonania prac ziemnych i zabezpieczenia wykopów.

Ponadto po wykonaniu odkopów kontrolnych i próbach sprawdzenia drożności istniejących przejść kablowych stwierdzono brak możliwości ułożenia kabli we wcześniej wskazanych miejscach, co skutkowało koniecznością wykonania nowych przejść pod torami (przewierty sterowane) i w konsekwencji wpłynęło na opóźnienie rozpoczęcia robót bezpośrednio związanych z budową peronu. Niezwłocznie po usunięciu powyższych przeszkód wykonawca przystąpił do kontynuacji prac.

W związku z koniecznością zmiany technologii robót ziemnych oraz koniecznością wykonania nowych przejść kablowych pod torami, koszt realizacji inwestycji wzrośnie o około 350 tys. złotych. Wykonawca w świetle informacji przekazanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do czasu możliwości podjęcia robót utrzymywał plac budowy, monitował przebieg prac oraz delegował swoich pracowników do czynności, pozwalających na usunięcie zaistniałych kolizji.

Opóźnienie powstało z przyczyn niezależnych od wykonawcy i z tego względu zamawiający (PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.) nie stwierdził przesłanek uzasadniających nałożenie kary na wykonawcę.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....