TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Co z poprawą standardu na trasie do Bydgoszczy? Były analizy
InfoRail.pl - Opublikowano: 14.08.2017 10:51:33 3 komentarze
Co z poprawą standardu na trasie do Bydgoszczy? Były analizy

Jakiś czas temu na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o interpelacji posła Piotra Króla, dotyczącej poprawy komfortu podróży na trasie Warszawa – Bydgoszcz. Mamy odpowiedź MIB. Zmian nie będzie.

W ramach planowania oferty przewozowej na rozkład jazdy 2017/2018, trasa Bydgoszcz – Warszawa była poddawana szczegółowej analizie – poinformował Andrzej Bittel, Podsekretarz Stanu w MIB. Spółka PKP Intercity oprócz badania potencjału przewozowego na danej linii przeanalizowała także inne czynniki mające kluczowy wpływ na ostateczny kształt rozkładu jazdy. Czynnikami tymi są ograniczenia infrastrukturalne do których można zaliczyć na przykład brak zadowalającej przepustowości na poszczególnych odcinkach, wprowadzone przez zarządcę infrastruktury, tj. PKP Polskie Linie Kolejowe, przerwy w ruchu zaplanowane ze względu na prowadzone prace modernizacyjne na liniach kolejowych nr 3 i 18, a także dostępne zasoby taborowe. Biorąc pod uwagę powyższe przesłanki, oferta przewozowa na trasie Warszawa – Bydgoszcz jest w chwili obecnej optymalna, a jej zmiany przy ww. uwarunkowaniach na chwilę obecną nie są przewidywane.

Bittel poinformował, że w ramach obecnie obowiązującego rozkładu jazdy pociągów na trasie Bydgoszcz – Warszawa, PKP Intercity oferują 10 bezpośrednich pociągów, w tym 3 kategorii IC. W rozkładzie jazdy 2015/2016 kursowało także 10 bezpośrednich połączeń, w tym 4 pociągi kategorii IC. Od korekty rozkładu jazdy 2016/2017 wprowadzonej w dniu 11 czerwca 2017 r. pociąg "Doker" kursuje w zmienionej relacji tj. Gdynia – Łódź Fabryczna przez Bydgoszcz w związku z zamknięciem linii nr 3 (Poznań – Warszawa) i brakiem skomunikowania w Kutnie na pociąg "Włókniarz" do Łodzi (do 10 czerwca 2017 r. była to relacja Gdynia – Warszawa Wsch.).

Odnosząc się do zmiany zestawienia pociągu TLK "Staszic" relacji Bydgoszcz Główna – Zagórz i Terespol, a także TLK "Ogiński" relacji Bydgoszcz Główna – Warszawa Wschodnia – Bydgoszcz Główna, Bittel stwierdził, że zmiana wykorzystywanego rodzaju taboru wynika z jego faktycznej dostępności.

Ponadto wiceminister przypomniał, że w ramach strategii taborowej do 2020 roku PKP Intercity planują zmodernizować 355 wagonów, z których część będzie wykorzystywana na trasie Przemyśl – Lublin – Warszawa – Bydgoszcz. W przypadku ustąpienia ograniczeń infrastrukturalnych i taborowych Spółka planuje rozwój oferty przewozowej na przedmiotowej trasie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bydgoszcz
PKP Intercity
Warszawa
TLK
IC
  • Zy – 14.08.2017

    Niech zakupią na W-wa - Bydzia ze 4 Darty, albo przy okazji naprawy wydłużą ED74 o 1 człon i takie 2- lub 3-składy puszczą na W-wa - Bydzia. Jak widać w PIC każdy kolejny pasażer to coraz większa strata.

  • www – 14.08.2017

    Optymalny jest zakup taniego samochodu i omijanie kolei dużym łukiem. Wyjdzie taniej i szybciej, a "najgorsze" jest to, że można dojechać do każdego zakątka Polski - straszne to jest... Optymalna jest likwidacja kolei, bo wtedy to dopiero będzie taniej... Łoj, myślenie na kolei z XIX wieku?

  • NCi – 14.08.2017

    ^Akurat w XIX w. kolej rozpoczęła swój rozkwit. Nikt niczego nie likwidował z prostego powodu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...