Cztery zmodernizowane wagony PKP Intercity – porównanie

inforail
19.03.2020 15:45
0 Komentarzy

PKP Intercityrealizują obecnie strategię taborową 2016-2020 z perspektywą do 2023 roku. Wjej ramach prowadzone są modernizacje wagonów.

W ostatnich miesiącach mogliśmy zobaczyć już efekty prac. Poniżejich zestawienie.

174A

111A-20

140A-10

141A-20

Klasa

2. klasa przedziałowa

2. klasa bezprzedziałowa

1. klasa przedziałowa

1. klasa – 3 przedziały i 2. klasa bezprzedziałowa

Wykonawca

FPS

PESA/ZNTK Mińsk Maz.

PESA/ZNTK Mińsk Maz.

PESA/ZNTK Mińsk Maz.

Długość

24500mm

24500mm

24500mm

24500mm

Szerokość

2883 mm

2883 mm

2883 mm

2883 mm

Wysokość

4050 mm

4050 mm

4050 mm

4050 mm

Liczba miejsc

60

72

54

18 w 1 klasie

48 w 2 klasie

Prędkość maksymalna

160 km/h

160 km/h

160 km/h

160 km/h

Dopuszczenie

Polska

Polska

Polska

Polska

Rok modernizacji

2019

2019

2019

2019

Wyposażenie

Gniazdka 230V

USB

Klimatyzacja

WiFi

Monitoring

System informacji pasażerskiej

Diagnostyka pokładowa

Gniazdka 230V

Klimatyzacja

WiFi

Monitoring

System informacji pasażerskiej

Diagnostyka pokładowa

Gniazdka 230V

USB

Klimatyzacja

Ładowarki indukcyjne w stolikach

WiFi

Monitoring

System informacji pasażerskiej

Diagnostyka pokładowa

Gniazdka 230V

USB

WiFi

Monitoring

Ładowarki indukcyjne w stolikach 1. klasa

Ciekawostki

Pierwszy typ modernizowanych wagonów z czarnym pasem w kolorystyce zewnętrznej

Największa transza modernizowanych wagonów (125 sztuk)

Pierwszy typ wagonów wyposażony w ładowarki indukcyjne

Ładowarki indukcyjne w wagonach 1. klasy


Komentarze