TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Czy dwa Griffiny zostaną w PKP Intercity?
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.05.2018 10:46:57 2 komentarze
Czy dwa Griffiny zostaną w PKP Intercity?

Jak informowaliśmy na łamach InfoRail.pl Prezes Newagu Zbigniew Konieczek zachwalał wczoraj lokomotywy Griffin, wydzierżawione PKP Intercity, jako bezawaryjne.

Przewoźnik może być zatem zadowolony. Czy jest zatem szansa na pozostawienie tych elektrowozów we flocie PKP Intercity? Zapytaliśmy o to szefa firmy z Nowego Sącza. Mamy podpisaną umowę do grudnia. Jesteśmy otwarci na dalsze rozmowy. Wszystko zależy od PKP Intercity – powiedział nam Zbigniew Konieczek.

Skoro zatem lokomotywy sprawują się dobrze logicznym byłoby pozostawienie ich na dłużej. A przynajmniej podjęcie działań zmierzających do pozostawienia ich na dłużej. Jak już wielokrotnie wskazywaliśmy przewoźnik ma kłopot z szybkimi maszynami. Ostatnio coraz częściej defektują lokomotywy EP09, a Griffina, który był przygotowywany do wczorajszej prezentacji zastępowała na szlaku EP05. Lokomotywa kultowa, ale co za tym idzie dość wiekowa. Zanim do przewoźnika trafią właściwe Griffiny z podpisanej wczoraj umowy warto byłoby zatem zadbać o pozostawienie dwóch dzierżawionych jednostek na dłużej. A to, jak wspomina Zbigniew Konieczek, zależy właściwie tylko od przewoźnika.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
PKP Intercity
lokomotywa
Griffin
  • DarekP – 30.05.2018

    A dlaczego nie zadano tego pytania przewoźnikowi? Producent zawsze będzie zainteresowany, o ile wynajmujący będzie za to płacił.

  • mechanik – 30.05.2018

    Skierowanie takiego pytania do podmiotu w którym panuje chaos organizacyjno-kompetencyjny gwarantuje uzyskanie równie ciekawej odpowiedzi jak na pytanie o pogodę w dniu 18 listopada 2019 roku.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....