TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Czy ED74 pojadą w nowym rozkładzie jazdy?
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.11.2017 11:43:26 17 komentarzy
Czy ED74 pojadą w nowym rozkładzie jazdy?

PKP Intercity znowu mają problem z wykorzystaniem ED74. Jak poinformował dziś Marek Chraniuk, szef przewoźnika, decyzja o tym, czy pojadą w nowym rozkładzie jazdy jeszcze nie zapadła.

Jak udało nam się ustalić w PKP Intercity brakuje połączeń, na które można je skierować. I tak najlepszym rozwiązaniem wydaje się być to z Krakowa przez Kielce i Radom do Warszawy. W nowym rozkładzie jazdy takie połączenie zostanie uruchomione. Jak udało nam się dowiedzieć jest to jedna z rozważanych możliwości. Na ostateczne rozstrzygnięcie w tej sprawie musimy jeszcze poczekać.

W tej chwili w ruchu są dwie jednostki ED74. Potrzebna jest także rezerwa, aby pociągi te mogły zostać wpisane w rozkład. A to wcale nie jest oczywiste i proste. Dostępność składów ED74 jest bowiem raczej niska. Co więcej jeżeli miałyby one zostać wpisane w nowy rozkład jazdy powinny obsługiwać połączenia kategorii IC, nie jest natomiast brane pod uwagę kursowanie ich jako TLK.

Dalej. Z uwagi na przydział do Południowego Zakładu Spółki ED74 powinny obsługiwać połączenia z/do Krakowa. Alternatywą byłoby chociażby takie z Przemyśla do Krakowa. Sęk w tym, że rozkład jazdy go nie przewiduje. Skierowanie popularnych "Edyt" na trasę z Przemyśla do Szczecina najlepszym pomysłem chyba nie jest.

Reasumując należy stwierdzić, że od 10 grudnia ED74 mogą zostać całkowicie odstawione. W kontekście decyzji o przywróceniu wszystkich pociągów do życia, a taka została podjęta przez władze PKP Intercity, nie wygląda to najlepiej…



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
PKP Intercity
  • FRanek – 08.11.2017

    Trzeba przywrócić pociąg Olsztyn - Toruń - Kutno - Łódź Kaliska - Częstochowa - Kraków z przedłużeniem do Zakopanego podczas ferii i wakacji!!!

  • xtrain – 08.11.2017

    Do Franek: Dokładnie podobne przemyślenia mi się nasuwają, gdy przejrzałem "nowy rozkład PKP IC" tzn. po którychś z kolei konsultacjach społecznych ciągle brak nocnych pociągów dalekobieżnych z Białegostoku -Ełku-Olsztyna do Poznania/Wrocławia oraz do Gdyni-Koszalina-Szczecina jak również na południe ...do Katowic/Krakowa. Aby dojechać na rano do np. Szczecina/Kołobrzegu lub Wrocławia to jest walka z przeszkodami czyli wyjazd np. z Ełku po południu z licznymi przesiadkami droga okrężną przez Warszawę i po 13-15 godzinach jazdy można zjawić się w mieście na zachodzie lub południu Polski. Koszmar, który w latach 80-90-tych był nie do pomyślenia.

  • gutek – 08.11.2017

    niech wrócą na W-wa -Łódz w razie awarii na Grochowie jest rezerwa taborowa

  • FRanek – 08.11.2017

    do xtrain. Taki mamy trend, że jeździ się tylko do Warszawy, albo przez Warszawę, jakby między regionami nie było torów. Faceci od marketingu chyba nie jeżdżą pociągami, a jak już to tylko ze "stolycy" i do "stolycy".. Gdzie się podział pociąg Gdynia - Krynica, wspomniany Olsztyn - Kraków, pociągi z kuj-pom. na Śląsk...O pardon. W wakacje był Gdynia - Krynica....przez Warszawę, a kiedyś obsługiwał Pomorze, kuj-pom, centrum Kraju, jechał przez Częstochowę, Kraków. Można było wsiąść i pojechać niemal w każdą część Beskidów i Pogórza. Po drodze kilkanaście dużych miast, a ten przez Warszawę ciął przez pola.

  • realista – 08.11.2017

    Nie potrzebne? Sprzedać i po sprawie albo oddac pr-om. W koncu to pr-y je otrzymaly na początku a potem icki zabrały. Wiadomo było że to sie nie nadaje do ruchu dalekobieznego. Teraz ten gamoń co podjął taką decyzje powinien dostac kopa w d...

  • ikola – 08.11.2017

    To jakaś straszna indolencja władz PKP .

  • realista – 08.11.2017

    Pociągi stoją a problem wiecznie powraca. Jacys wybitnie kiepscy fachowcy od taboru rządzą w ic. Co kupią to sie psuje albo nie nadaje do jazdy

  • GAGARIN – 08.11.2017

    ED 74 do Łodzi bo dwa poranne pociągi jeżdżą dalej 120km/h i dojazd do wady Trwa tak samo jak przed remontem lini.

  • GAGARIN – 08.11.2017

    do wawy.

  • Bozia – 08.11.2017

    ED74 nie nadają się na szczytowe TLK z Łodzi do Warszawy, gdzie 12 wagonowe składy nie wyrabiają z podażą miejsc.

  • NCi – 08.11.2017

    Większość stoi w krzakach, reszta do nich za chwilę dołączy. Z tego co mówią przedstawiciele właściciela tych kurników tak przynajmniej wynika. Obawiam się, że na dialogu technicznym skończy się zainteresowanie ich dalszą eksploatacją.

  • GAGARIN – 08.11.2017

    Dużo jest ludzi do Skierniewic to Edyta by dojechała w 30min.

  • GAGARIN – 08.11.2017

    Soplica i Zosia jadą 1:35 min.

  • fryc – 09.11.2017

    IC zrobiło krzywdę tym składom zabierając je podczas tworzenia spółki, wszyscy wiedzieli, że Edyty są regionalne, no ale wówczas mieli parcie, żeby najnowszy tabor należał do nich, to niech teraz kombinują.

  • kolejFAN – 09.11.2017

    oddać to PRom, albo SKMce. Tak trudno przeprowadzić to jakąś ministerialną ustawą albo rozporządzeniem?

  • zimbwe – 09.11.2017

    zabraliście mi flirty z lini Bydgoszcz Warszawa to chociaż dajcie EDytę !!! to może znów wrócę z autostrady na szyny

  • Hugo – 09.11.2017

    Ed74 Warszawa - Zakopane - Warszawa (TLK Oscypek)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....