TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dart – projekt wcale niezakończony
InfoRail.pl - Opublikowano: 27.09.2018 16:16:46 4 komentarze
Dart – projekt wcale niezakończony

Na okładce targowej gazety w Berlinie pojawił się Dart. Było to zaskoczenie dla wielu obserwatorów, na co uwagę zwracał sam producent czyli bydgoska PESA. My zapytaliśmy co dalej z tym projektem?

Myślimy o tym, żeby pojazd ten dostarczać – powiedział nam Maciej Maciejewski z PESY. Jak wiadomo jest rozpisane zamówienie na dostawę 12 ezt-ów przez PKP Intercity. Przedstawiciel producenta z Bydgoszczy zapewnia, że PESA weźmie udział w tym przetargu.

Dart jest pojazdem, który ma zezwolenie w pełni zgodne z TSI. Pozycja wyjściowa do rozwijania tego projektu jest o wiele lepsza niż w przypadku Elfa 1, w przypadku którego dalszy rozwój jest praktycznie niemożliwy – stwierdził Maciej Maciejewski. Należy zatem przyjmować, że w przetargu dla PKP Intercity punktem wyjścia dla PESY będzie właśnie produkt, który już został zaoferowany przewoźnikowi i który został dostarczony. Jak wiadomo 20 Dartów jeździ już w barwach PKP Intercity.

Ich gotowość jest dziś na przyzwoitym poziomie – powiedział Maciej Maciejewski. Po trudnym okresie składy te mają sprawność na poziomie dziewięćdziesięciu kilku procent. Wywiązujemy się z zapisów umowy i zapisane tam wartości są osiągane – dodał.

Zdaniem przedstawiciela producenta współpraca z PKP Intercity w zakresie eksploatacji dostarczonych jednostek była i jest dobra. Co prawda wymagało to pewnego "dotarcia", ale w tej chwili proces obsługi Dartów w Mińsku Mazowieckim pod nadzorem PESY jest wykonywany zgodnie z zapisami umowy – stwierdził Maciej Maciejewski.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Dart
  • Łukasz Kalociński – 27.09.2018

    Żart.

  • Filip Wegrzyn – 27.09.2018

    Chyba swoim życiem.

  • Jacek Fink-Finowicki – 28.09.2018

    Projekt "kawa" w kubku koleżanki też żyje mimo kilku dni jej nieobecności ;)

  • kolejFAN – 28.09.2018

    ten projekt skończy jak EDYTA. nigdy wiecej tym nie pojadę - spędzić 2 h w Świebodzicach uwięzionym i przesiadać się w Jaworzynie Śl. na EIC Śnieżkę - bezcenne!

  • Kaszebe – 28.09.2018

    Żart roku"Ich gotowość jest dziś na przyzwoitym poziomie"może do wyjazdu na szlak a dalej sami Państwo wiecie ; )

  • DarekP – 28.09.2018

    Intercity ma aktualnie 2 zapisy w wymaganiach - współczynnik niezawodności 97%, liczony kwartalnie na podstawie godzin oraz konieczność serwisowania w Warszawie lub Łodzi, na 50 km od tych miast nie ma zgody - a więc również nie ma zgody na Mińsk Mazowiecki. Oba te wymagania robią DARTowi pod górkę.

  • Edi666 – 28.09.2018

    Poza tym jest wymóg płynności finansowej, którego Pesa nie spełnia.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...