TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

DB Regio kupują od Siemensa 57 Mireo
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.08.2017 12:42:50 7 komentarzy
DB Regio kupują od Siemensa 57 Mireo

Spółka DB Regio AG zamówiła 57 trzywagonowych składów pociągów Mireo. Jest to drugie zamówienie na nowe regionalne i podmiejskie pociągi Siemensa po tym jak zostały one wprowadzone na rynek latem 2016 r.

Pociągi zostaną zbudowane w fabryce firmy w Krefeld, w Niemczech i zostaną uruchomione w dwóch etapach. Pierwszy z nich obejmie trasy w Badenii-Wirtembergii i południowej Hesji, rozpocznie się w grudniu 2020 r. Rok później pociągi będą kursować także na trasach w Mannheim-Mainz, głównie w Nadrenii-Palatynat.

Jesteśmy zaszczyceni, że spółka DB Regio obdarzyła nas takim zaufaniem składając kolejne zamówienie na pojazdy Siemensa. Jest to kolejny ważny krok dla naszej najnowszej generacji pociągów regionalnych – Mireo, łączących w sobie wysoki poziom wydajności, komfort dla pasażera i optymalną elastyczność w całym cyklu życia - powiedziała Sabrina Soussan, dyrektor z branży Mobility Siemens AG.

Mireo będzie działać jako S-Bahn (system podmiejskiej kolei regionalnej) na przyszłych liniach S5, S6, S8, S9 w regionie Ren-Neckar. Pociągi będą służyć także na trasie Mannheim i Baiersbronn jako sieć "Murgtäler Radexpress". Umowa przewozowa z DB Regio została podpisana na 14 lat.

Pociągi Mireo posiadają aerodynamiczną konstrukcję i ciche wózki znacznie zmniejszające hałas. Lekka konstrukcja pociągu, energooszczędne komponenty i inteligentny system zarządzania siecią pokładową zmniejszają zużycie energii o 25 % w porównaniu do poprzednich modeli.

Trzywagonowe pociągi będą miały 200 miejsc, jak również uniwersalne miejsca na wózki inwalidzkie, rowery i wózki dziecięce. Wejścia do wagonów o wysokości 76 cm umożliwiają równy dostęp na wszystkich peronach. Pociągi zostaną wyposażone w pokładową bezprzewodową sieć lokalną, najnowocześniejszy monitoring, a także rozbudowany system pomocy i informacji dla pasażerów.

Przypomnijmy, że swego czasu Krzysztof Celiński, szef działu Mobility w Siemensie, powiedział w InfoRail.pl, że jednym z potencjalnych odbiorców Mireo mogą być Przewozy Regionalne. 57 takich jednostek w Polsce to byłby niewątpliwie duży sukces Siemensa. A i pasażerowie powodów do narzekania zapewne nie mieliby.

Dane techniczne Mireo (S-Bahn Ren-Neckar)

- Trzywagonowy zespół trakcyjny

- Długość: 70 metrów

- Najwyższa prędkość 160 km/h



Sprawdź też:
Siemens
Mireo
  • G.kolejarz – 08.08.2017

    Przewozy Regionalne potrzebują właśnie takich pojazdów do obsługi tras powiedzmy do 150 kilometrów.

  • antysyf – 08.08.2017

    Jak to mozliwe Niemcy kupili niemiecki produkt, a nie Czeski, czy Kanadyjski. Dlaczego nikt nie protestuje, ze preferowany jest rodzimy producent. Dlaczego rodzimy producent ma czelnksc byc dumny z obdarzenia go zaufaniem i wyboru jego, niemieckiego produkru? Ku pamieci pożytecznych idiotow z PKP IC i innych publicznych spolek...

  • @antysyf – 08.08.2017

    Jedyny rodzimy producent godny rozpatrywania jego oferty to Newag i jego Impulsy, PESA to niestety syf, co pokazują awarie Gam, Elfów czy Krakowiaków, wolę szwajcarską jakość Stadlera niż bydgoski syf Pesy ;)

  • @antysyf – 08.08.2017

    Oczywiście to było w odniesieniu do sytuacji na naszym rodzimym rynku

  • antysyf – 09.08.2017

    Ja tez wole Newag niz Pese, ale tezwole Newag niz Stadlera. Wprawdzie Stadler ma montownie w Siedlcach, ale Newag placi wszystkie podatki i rozwija nowe produkty w Polsce

  • sz – 09.08.2017

    A u nas też 57, ale EN

    ja wole pesę od newagu, bo pociągi mają znacznie lepszy układ biegowy.

  • Kaszeb – 10.08.2017

    @antysyf ma rację. Awarie pokazują najlepiej co i zacz,co prawda zapomniał o"flagowych"twistach które pękają jak parówki .
    @sz to w produktach (s)pesy jest około 30% polskości. Reszta elektronika,silniki,przekładnie są zagraniczne,Siemensa.
    Jeśli w końcowym rozliczeniu we StoLycy wygra Hyunday to najprawdopodobniej właśnie oni będą montować te wozy co uchroni ich przed przejęciem przez w/w niemiecką firmę.
    Lepszy układ biegowy? Hamulce Knorr,łożyska ten sam dostawca,armatura też więc co tu jest lepszego? Za to oprogramowanie tragiczne,każdy maszynista to powie.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...