TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

DB Regio nadal do Zielonej Góry, za ponad 2 mln zł
InfoRail.pl - Opublikowano: 14.12.2017 09:31:50 7 komentarzy
DB Regio nadal do Zielonej Góry, za ponad 2 mln zł

Lubuskie Oddział Przewozów Regionalnych podpisał z DB Regio umowę na realizację transgranicznych kolejowych przewozów pasażerskich relacji Frankfurt (O.)-Rzepin-Zielona Góra-Frankfurt (O.) 2017/2018.

Wartość zamówienia to 1 940342,31 zł netto. Przewozy są realizowane pojazdami DB Regio AG na terytorium Polski i pojazdami DB Regio na terytorium Republiki Federalnej Niemiec według uzgodnionego rozkładu jazdy pociągów 2017/2018. Połączenie obecnie obsługują spalinowe pojazdy trakcyjne VT646 lub VT628 będące własnością DB Regio AG. Po uzyskaniu dopuszczenia, z czym jak wiadomo są problemy, ma być to pojazd SA139 będący własnością Województwa Lubuskiego.

Obecnie z przyczyn technicznych tylko pojazdy będące własnością DB Regio AG są przystosowane do polskiej infrastruktury kolejowej i posiadają świadectwo dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego dla pojazdów kolejowych na terenie państwa polskiego mogą wykonywać te przewozy. Maszyniści Oddziału Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze posiadają niemieckie prawo kierowania tymi pojazdami, zostali przeszkoleni i posiadają autoryzację na wskazane typy pojazdów. To powoduje, iż usługi mogą być świadczone tylko przez pojazdy jednego wykonawcy czyli DB Regio. Przewoźnik może eksploatować wyłącznie te typy pojazdów kolejowych, na które Prezes Urzędu Transportu Kolejowego wydał świadectwo dopuszczenia do eksploatacji. Ma to zasadnicze znaczenie przy realizacji bezpośredniego połączenia pomiędzy Republiką Federalną Niemiec a Rzeczpospolitą Polską – informuje Lubuskie Oddział Przewozów Regionalnych uzasadniając podpisanie umowy z niemieckim przewoźnikiem.



Sprawdź też:
DB Regio
Zielona Góra
Frankfurt
Przewozy Regionalne
  • Przemo – 14.12.2017

    Niedługo PESA wyprodukuje bodajże dwie sztuki SA139 z homologacją na Niemcy w zamian za naliczone kary za zwłoke w homologacji wcześniejszych SA139.Wtedy będzie czy jeździć.

  • Przemo Z – 14.12.2017

    A LINKI NEB nie posiadają dopuszczenia do jazdy w Pl ? Podobnie seria 623. Posiadają

  • Kppppp – 14.12.2017

    A co mają linki NEB do połączeń realizowanych przez DB na przejściu granicznym we Frankfurcie

  • NCi – 15.12.2017

    A kto sfinansuje im te dwa egzemplarze Linków którymi spłacić ma Pesa kary umowne? W najbliższym czasie nikt za darmo niczego od nich nie otrzyma. Lubuskie popełniło błąd podpisując z tym nieodpowiedzialnym producentem tego typu ugodę.

  • Krzysztor – 15.12.2017

    Uzasadnienie wyboru to niezły bełkot gramatyczny i merytoryczny

  • dawid99 – 15.12.2017

    Pesa ma w ramach kar umownych zamiast zapłacić wyprodukować 2 linki z homologacją, swoją drogą przydałoby się zwiększyć ilość połączeń: 2 pociągi na dzień to stanowczo za mało

  • Przemo Z. – 15.12.2017

    @kpppp
    Odnoszę się do tego stwierdzenia
    ..."Obecnie z przyczyn technicznych tylko pojazdy będące własnością DB Regio AG są przystosowane do polskiej infrastruktury kolejowej i posiadają świadectwo dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego dla pojazdów kolejowych na terenie państwa polskiego mogą wykonywać te przewozy..."

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...