TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Detektor wykolejenia Knorr EDT101
KNORR Jacek Pudło - Opublikowano: 15.08.2012 15:05:21
Detektor wykolejenia Knorr EDT101

Knorr jest producentem detektora wykolejenia EDT101, który znajduje zastosowanie w wagonach towarowych i w przewozie towarów niebezpiecznych. Urządzenie w wypadku wykrycia wykolejenia aktywuje hamowanie awaryjne. Detektor testowany był w próbach wykolejenia w Berlinie w 2007 roku.

EDT101 składa się z zaworu hamowania awaryjnego i zaworu z zamocowaną sprężyście masą. W wypadku wykolejenia, wzrost przyspieszenia pionowego jest oddziałuje na masę wewnątrz detektora. Uruchamia to automatycznie hamowanie awaryjne - główny przewód hamulcowy zostaje połączony z atmosferą. Główny przewód hamulcowy jest w rezultacie niemal zupełnie odpowietrzony. Czerwony wskaźnik pokazuje, który detektor został uruchomiony. Cylinder może być w prosty sposób ręcznie zresetowany.


Korzyści płynące z użytkowania urządzenia to redukcja potencjalnych skutków wykolejenia i zwiększenie bezpieczeństwa ludzi i środowiska.

Tabela 1. Dane techniczne detektora wykolejenia EDT101.

Parametr

Wartość

Przyspieszenie wyzwalania

>11,6 g

Medium

Powietrze

Ciśnienie robocze

4 –6 bar

Maksymalne ciśnienie

10 bar

Przewód podłączenia

Średnica 19 mm

Wydech

Średnica 19 mm

Zakres temperatur pracy

-40 / + 70 stopni C

Masa podstawy

1,6 kg

Masa detektora

2,8 kg

 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Knorr
detektor wykolejenia

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....