TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dialog, prototyp, jazda obserwowana – etapy budowy taboru dla CPK
InfoRail.pl - Opublikowano: 07.12.2017 12:52:56 1 komentarz
Dialog, prototyp, jazda obserwowana – etapy budowy taboru dla CPK

Największym wyzwaniem przy budowie taboru jest dialog, który musi być prowadzony między zamawiającym a producentem – twierdzi Aleksander Wołowiec, menadżer programu Luxtorpeda.

I dodaje, że ma być to prawdziwy dialog technologiczny, a nie jedynie dialog techniczny, jaki mamy w PZP. Dialog ten ma pozwolić na gładkie przejście od pierwszego celu, jakim jest zdefiniowanie potrzeb, do ścisłej współpracy z ekspertami. I to się już dzieje – mówi Wołowiec. Konsekwencją ma być ogłoszenie postępowania, wybór oferty i zawarcie umowy. Wszystko w trójkącie NCBR, zamawiający i wykonawca.

Faza realizacji umowy partnerstwa to 4 kolejne etapy:

1. zaproszenie wykonawców i opracowanie koncepcji oraz ich ocena;

2. przygotowanie dokumentacji technicznej;

3. produkcja prototypu;

W tych trzech etapach wykonawcy nie ponoszą ryzyka z badań i produkcji prototypu. Wszystko to jest opłacane ze środków celowych.

4. Wyłonienie wykonawcy i jazda obserwowana.

Tabor do obsługi CPK będzie dwusystemowy – podkreślił Wołowiec. Stąd też jest to spore wyzwanie – dodał.

Przedstawiciele obecnej władzy wielokrotnie podkreślali, że doświadczenia z eksploatacją pojazdów zakupionych dotychczas przez PKP Intercity wskazują, że zakupy należy prowadzić nieco inaczej. Stąd też mają być nabywane długie serie pojazdów, a ogłoszenie postępowań ma być poprzedzone wspomnianym dialogiem technicznym.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
CPK
tabor
  • stoker – 08.12.2017

    Tabor ma przede wszystkim obsługiwać KDP a nie CPK, więc pisanie o taborze dla CPK to niezła szopka. CPK ma być przecież tylko jednym z wielu przystanków na sieci KDP.Poza tym była mowa o pojazdach trójsystemowych, a nie na dwa systemy zasilania, tak by możliwy był jego wjazd zarówno do Pragi, Berlina i Wiednia.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....