TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jesteś tutaj: Inforail / Producenci / Dla kogo Linki?  
Dla kogo Linki?
Karol Wach - Opublikowano: 07.07.2015 08:58:10 5 komentarzy
Dla kogo Linki?

Mamy ogromne zainteresowanie pojazdami, których nie udało się sprzedać Regentalbahn ? mówi nam Robert Świechowicz, wiceprezes PESY. I przypomina, że część Linków znalazła już nowych nabywców. To Koleje Wielkopolskie, które pozyskały 4 pojazdy na zasadzie leasingu, z możliwością ich wykupienia. Nie widzimy przeszkód, żeby te pojazdy znalazły swoich nabywców czy to na rynku zagranicznym, czy krajowym. Część pojazdów jest negocjowana, zakładamy, że do końca roku większość z nich znajdzie swoich nowych właścicieli ? dodaje Robert Świechowicz. Na razie bydgoski producent nie ujawnia szczegółów. Ale przedstawiciel PESY nie wyklucza, że Linki trafią do tych przewoźników, którzy już w swoim parku taborowym takie jednostki posiadają. Nic tak nie reklamuje naszych pojazdów jak ich posiadanie ? tłumaczy Robert Świechowicz. Wierzymy w to, że klienci, którzy mają już nasz tabor będą chcieli kolejne pojazdy. A przypomnijmy, że głównym odbiorcą Linków są, jak na razie, Ceske Drahy. Czyżby zatem szykowały się zakupy kolejnych ?rekinów?. Oby! Bo Czesi pojazdy te chwalą i są z nich zadowoleni. Dobrze oceniają je także pasażerowie. Linki eksploatują również Przewozy Regionalne w województwach Lubuskim i Zachodniopomorskim oraz Koleje Wielkopolskie.

I przypomnijmy, że wczoraj przetarg na dostawę 4 spalinowych jednostek ogłosiły Koleje Dolnośląskie. Od razu pojawiły się głosy, że przewoźnik może spodziewać się oferty PESY, która zaproponuje właśnie Linki. Szacunkowa wartość zamówienia - 34 000 000 PLN netto - to jednak trochę za mało na te pojazdy. Przedstawiciele PESY wielokrotnie podkreślali, że Link jest składem z wyższej półki i musi być tym samym droższy od klasycznego szt-a. Czy PESIE aż tak zależy na sprzedaży tych pojazdów, aby zaproponować tak promocyjną cenę? Raczej nie, tym bardziej, że jak podkreśla Robert Świechowicz, zainteresowanie tymi pojazdami jest spore. Oferty w przetargu na dostawę 4 szt-ów dla Kolei Dolnośląskich można składać do 11 sierpnia. Wówczas będziemy wiedzieli więcej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Link
  • hmmm – 07.07.2015

    Ogromne zainteresowanie jest od początku roku ale przez 7 miesięcy sprzedali jedynie kolesiom z KW po znajomości;)

  • elfons – 07.07.2015

    No bo jakby pociąg to nie para skarpetek, że się na paczki sprzedaje

  • obserwator kolejowy – 07.07.2015

    Nie sprzedali. Te Linki nie są własnością KW.

  • david – 08.07.2015

    Linki KW są w leasingu, nawet w artykule jest napisane. Mnie duże zainteresowanie nie dziwi, Pesa pewnie stara się zdobyć jak najkorzystniejsze oferty. Ja natomiast to bym wolał, żeby jak najszybciej zawitały na tory, bo "rekiny" fajne są :)

  • hanaoka – 11.07.2015

    Dlaczego Niemcy nie odebrali i ile mieli zapłacić za sztukę?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....