TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Drugi tor do Słupska, elektrycznym do Kościerzyny
RADIO GDAŃSK InfoRail - Opublikowano: 10.08.2016 11:05:20 15 komentarzy
Drugi tor do Słupska, elektrycznym do Kościerzyny

Nawet 6 mld zł dostanie Pomorze na inwestycje kolejowe w regionie - zapowiedział w Radiu Gdańsk wiceminister infrastruktury i budownictwa Kazimierz Smoliński. Zrewitalizowane zostaną wszystkie główne linie kolejowe w regionie.

Na remonty i inwestycje kolejowe zostanie przeznaczonych ponad 6 mld złotych. To prawie 10% wszystkich środków, które Polsce przyznała Unia. Kwotę trzeba wykorzystać do 2020 roku. Kazimierz Smoliński potwierdził, że w ramach inwestycji powstanie m.in. drugi tor kolejowy z Gdyni do Słupska. - Rewitalizacja tej linii skróci czas przejazdu, poprawi się jego jakość ? mówił w Radiu Gdańsk Kazimierz Smoliński. Zgodnie z zapowiedzią wiceministra zelektryfikowana zostanie linia Gdynia-Kościerzyna. Tam również powstanie drugi tor.

Na razie cisza za to w temacie elektryfikacji linii do Helu. Naszym zdaniem to kiepski pomysł, mimo, że w ostatnim czasie coraz silniej lansowany przez niektóre środowiska. Co myślicie na ten temat?




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pomorskie
Kościerzyna
Słupsk
  • Mikey – 10.08.2016

    Elektryfikacja linii helskiej jest bezcelowa. Duży ruch jest tylko w sezonie, nie jeżdżą tamtędy ciężkie składy towarowe, obecny tabor spalinowy jest całkiem ekonomiczny, przepinanie lokomotyw w Gdyni nie stanowi problemu, bo to duża stacja (są całą dobę pracownicy). Myślę też, że slupy trakcyjne trochę psują krajobraz, a to na Helu ważna rzecz.

  • xtrain – 10.08.2016

    Elektryfikacja linii na Hel nie ma sensu. Potrzebne są natomiast nowe składy piętrowe szczególnie w sezonie letnim. Tak jak ostatnio zaobserwowałem pociąg zestawiony z 5-7 wagonów piętrowych załatwia sprawę. Szynobusy trzyczłonowe nawet w połączeniu nie oferują dostatecznej ilości miejsc.

  • xtrain – 10.08.2016

    Elektryfikacja linii na Hel nie ma sensu. Potrzebne są natomiast nowe składy piętrowe szczególnie w sezonie letnim. Tak jak ostatnio zaobserwowałem pociąg zestawiony z 5-7 wagonów piętrowych załatwia sprawę. Szynobusy trzyczłonowe nawet w połączeniu nie oferują dostatecznej ilości miejsc.

  • Tymon – 10.08.2016

    Słupy i wiszace kable na półwyspie to kiepski pomysl

  • Ga – 10.08.2016

    Elektryfikacja Koscierzyny to kasa wyrzucona w bloto. Jak juz to tylko zelektryfikowac PKMke a na kaszuby niech jezdza diesle. Lepiej za ta kase zrewitalizowac odcinek Kartuzy-Sierakowice (Kamienica Krolewska).

  • kolejowy – 10.08.2016

    Jestem pod wrażeniem przyznanej sumy Pomorskiemu na kolej. Jeśli turyści, lokalni mieszkańcy i wczasowicze opowiadają się "za" to linię do Helu należałoby zelektryfikować, bo przecież samorządy i odpowiedzialne za to jednostki powoływane są dla ludzi, nigdy odwrotnie. ps. w woj. Wielkopolskim od kilku lat wałkuje się temat modernizacji ok 45 km odcinka Rogoźno Wlkp. - Czarnków i przywrócenia ruchu pasażerskiego. Tamtejszy marszałek jednak kompletnie o to nie zabiega mimo szumu, jaki wywołują tamtejsze samorządy i mieszkańcy.

  • Ga – 10.08.2016

    Do Slupska wciaz nie ma decyzji czy 1 tor z mijankami czy 2 tory. Jesli zrobia 1 tor z mijankami a zrobia 2 tory z drutem na koscierce to bedzie najwieksza porazka XXI wieku.

  • xtrain – 10.08.2016

    Do: "Kolejowy" No niestety nie zawsze jest tak, że władza zarówno samorządowa jak i rządowa słucha ludzi (mieszkańców, turystów itd...) Przykładów jest wiele, ale z mojego ogródka dotyczy to linii nr 223 (Ełk-Orzysz-Mikołajki-Mrągowo-Biskupiec-Czerwonka-//Olsztyn//). Administracja publiczna razem z Przewozami Regionalnymi dosłownie udaje , że linii nie ma. Wiele petycji wpłynęło do Urz. Marsz. w Olsztynie od powiatów oraz gmin leżących przy linii , wielu mieszkańców zabierało głos ten temat potrzeby rewitalizacji = przywrócenia pociągów ale to jak kulą w płot. Ludzie w urzędach wiedzą lepiej co jest słuszne włącznie z PKP PLK oczywiście.

  • Foka – 10.08.2016

    Te pewne środowiska to banda która próbuje coś zarobić na elektryfikacji Helu. A ta sama w sobie jest bezcelowa. Tym bardziej, że plk z bólem zakończyła dopiero co remont tej trasy.

  • anarh – 10.08.2016

    dajcie kasę na to , każdy musi się rozliczyć z efektywności wydania kasy

  • Dojeżdżaący – 10.08.2016

    Elektryfikacja helskiej, to bezsens. Nie mam chęci przesiadać się z SA na kible i stać od Redy do Gdyni na każdym przystanku. Spalinowe push pulle to jest przyszłość tej linii

  • kolejFAN – 11.08.2016

    niech spadają na drzewo z tą durną elektryfikacją na Hel! Drut do Kościerzyny też nie ma sensu jeśli nie będzie podprowadzony przez Wierzchucin do Maksymilianowa!!OD LAT płyną prosby o NIEZBĘDNĄ elektryfikację linii Krzyż-Piła, Lublin Zemborzyce-Stalowa W.Rozwadów, Ełk-Korsze, Lubań Sl.-Zgorzelec-Węgliniec. A jakieś durnie dalej wałkują chory temat linii helskiej, używanej w takim natężeniu przez 3 miesiące w roku!

  • Maciek z Lublina – 11.08.2016

    Elektryfikacja linii helskiej bezcelowa . Jeśli chodzi o linię 202 - KONIECZNE dodanie drugiego toru na całości tej linii . Niezbędna jest elektryfikacja linii 403 z Piły do Stargardu . Co nie mniej ważne - dodanie drugiego toru na całym szlaku : Gutowiec k. Chojnic - Piła . Elektryfikacja linii 203 nie jest konieczna . Ważniejsze jest , aby dodać drugi tor z Bogaczewa do Olsztyna . Zgadzam się , że drut do Kościerzyny jest potrzebny pod warunkiem poprowadzenia do Maksymilianowa .

  • 201 – 11.08.2016

    Przecież elektryfikowana ma być 201 od Bydgoszczy do Gdyni, 2 tory Maks-Lipowa Tucholska i Kościerzyna-G. Osowa. dodatkowo elektryfikacja Czersk-Tczew no i PKM z RPO. Brakuje tu elektryfikacji Czersk-Chojnice i Chojnice-Wiierzchucin

  • Zetes – 12.08.2016

    Trudno o bardziej kuriozalny pomysł, niż elektryfikacja linii na Hel... Dwa tory Wejherowo - Lębork, alternatywny ciąg transportowy Gdynia - Kościerzyna - Maksymilianowo, oto najistotniejsze zadania do natychmiastowego rozwiązania! Pozostałe pomysły - ewentualnie do realizacji w dalszej kolejności.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....