Przewozy Regionalne ponownie próbują znaleźć wykonawcę prac modernizacyjnych przy pięciu ezt-ach EN57SPOT.
Przy poprzednim podejściu nie było żadnego zainteresowania ze strony firm, które mogłyby wykonać takie prace. Teraz przetarg został ponowiony. Być może Przewozy Regionalne chcą przygotować się na uruchomienie połączeń InterRegio. Czy tym razem uda się znaleźć wykonawcę prac. A te obejmują:
1) prace stałe czwartego poziomu utrzymania;
2) prace modyfikacyjne stałe;
3) prace uzupełniające.
Tym razem oferty można składać do 4 czerwca 2018 roku. Jedyne kryterium wyboru to cena.
W ramach prac ulepszających wymagana jest:
1. Dostawa elektronicznego systemu dynamicznej informacji pasażerskiej
2. Wymiana systemu monitoringu wewnętrznego na nowy system monitoringu wenętrznego i szlakowego
3. Zabudowa systemu bezprzewodowego dostępu do Internetu Wi-Fi
4. Demontaż obecnych uchwytów na rowery. Zabudowa nowych uchwytów na rowery gwarantujących przewiezienie na nich minimum 12 a maksimum 20 rowerów. W przypadku braku roweru miejsca dla rowerów powinny zapewniać możliwość wykorzystania fotela składanego zamocowanego w tym miejscu
5. Montaż podpórek tapicerowanych dla osób stojących (podparcia kulszowe) w ilości do 15 szt. na pojazd. Proponowane miejsca zabudowy podpórek
6. Wymiana sprężarki na nową - śrubową gwarantującą prawidłową pracę pojazdu w każdych warunkach mogących wystąpić w trakcie eksploatacji pojazdu
7. Zabudowa nowej przetwornicy statycznej gwarantującej prawidłową pracę pojazdu w każdych warunkach mogących wystąpić w trakcie eksploatacji pojazdu
8. Montaż gniazdek elektrycznych 230V AC komplet 1
9. Zabudowa zamkniętego układu sanitarnego WC wraz z montażem jednej nowej, dostosowanej do potrzeb osób o ograniczonej możliwości przemieszczania się, modułowej kabiny sanitarnej WC (wyposażonej w tzw. suchą instalację wodną)
10. Likwidacja "małego" WC. W miejsce po "małym" WC zabudowanie siedzenia o kształcie i kolorystyce zbliżonej do pozostałych siedzeń w pojeździe
11. Likwidacja "małego" WC. W miejsce po "małym" WC zabudowanie uchwytów na rowery "pod skosem".
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Jak to ma konkurować z Intercity, to jeszcze klima by się przydała. Pół Polski w gorącym kiblu to wyzwanie godne miłośników kolei lub desperatów.
Ezt z jednym "kiblem" niestety nie sprawdzaja sie, najlepszy przyklad fuszerek tego typu to ED72 w Kujawsko Pomorskim.
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.