TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Drugie podejście do ulepszania SPOT-ów. Pod InterRegio?
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.05.2018 10:18:27 1 komentarz
Drugie podejście do ulepszania SPOT-ów. Pod InterRegio?

Przewozy Regionalne ponownie próbują znaleźć wykonawcę prac modernizacyjnych przy pięciu ezt-ach EN57SPOT.

Przy poprzednim podejściu nie było żadnego zainteresowania ze strony firm, które mogłyby wykonać takie prace. Teraz przetarg został ponowiony. Być może Przewozy Regionalne chcą przygotować się na uruchomienie połączeń InterRegio. Czy tym razem uda się znaleźć wykonawcę prac. A te obejmują:

1) prace stałe czwartego poziomu utrzymania;

2) prace modyfikacyjne stałe;

3) prace uzupełniające.

Tym razem oferty można składać do 4 czerwca 2018 roku. Jedyne kryterium wyboru to cena.

W ramach prac ulepszających wymagana jest:

1. Dostawa elektronicznego systemu dynamicznej informacji pasażerskiej

2. Wymiana systemu monitoringu wewnętrznego na nowy system monitoringu wenętrznego i szlakowego

3. Zabudowa systemu bezprzewodowego dostępu do Internetu Wi-Fi

4. Demontaż obecnych uchwytów na rowery. Zabudowa nowych uchwytów na rowery gwarantujących przewiezienie na nich minimum 12 a maksimum 20 rowerów. W przypadku braku roweru miejsca dla rowerów powinny zapewniać możliwość wykorzystania fotela składanego zamocowanego w tym miejscu

5. Montaż podpórek tapicerowanych dla osób stojących (podparcia kulszowe) w ilości do 15 szt. na pojazd. Proponowane miejsca zabudowy podpórek

6. Wymiana sprężarki na nową - śrubową gwarantującą prawidłową pracę pojazdu w każdych warunkach mogących wystąpić w trakcie eksploatacji pojazdu

7. Zabudowa nowej przetwornicy statycznej gwarantującej prawidłową pracę pojazdu w każdych warunkach mogących wystąpić w trakcie eksploatacji pojazdu

8. Montaż gniazdek elektrycznych 230V AC komplet 1

9. Zabudowa zamkniętego układu sanitarnego WC wraz z montażem jednej nowej, dostosowanej do potrzeb osób o ograniczonej możliwości przemieszczania się, modułowej kabiny sanitarnej WC (wyposażonej w tzw. suchą instalację wodną)

10. Likwidacja "małego" WC. W miejsce po "małym" WC zabudowanie siedzenia o kształcie i kolorystyce zbliżonej do pozostałych siedzeń w pojeździe

11. Likwidacja "małego" WC. W miejsce po "małym" WC zabudowanie uchwytów na rowery "pod skosem".



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
P4
Przewozy Regionalne
ezt
  • DarekP – 04.05.2018

    Jak to ma konkurować z Intercity, to jeszcze klima by się przydała. Pół Polski w gorącym kiblu to wyzwanie godne miłośników kolei lub desperatów.

  • Filip Kuszynski – 05.05.2018

    Ezt z jednym "kiblem" niestety nie sprawdzaja sie, najlepszy przyklad fuszerek tego typu to ED72 w Kujawsko Pomorskim.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...