Duże zainteresowanie naprawami siódemek PKP Intercity

inforail
06.08.2020 07:45
0 Komentarzy

Aż cztery ofertywpłynęły w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomieutrzymania 48 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:

1) część 1 – wykonanie napraw na 4-tym poziomie utrzymania16 szt. lokomotyw serii EU/EP07;

2) część 2 – wykonanie napraw na 4-tym poziomie utrzymania16 szt. lokomotyw serii EU/EP07;

3) część 3 – wykonanie napraw na 4-tym poziomie utrzymania16 szt. lokomotyw serii EU/EP07.

Wartość szacunkowa każdej części to 16.001.904,63 zł bruttobez prawa opcji oraz 23.002.737,90 z prawem opcji.

Oferty złożyli:

1) ZNTKiM Gdańsk na wszystkie trzy części. W pierwszej i drugiej z nichoferta opiewa na kwotę 15.397.474,56 zł brutto bez prawa opcji i 22.290.694,68zł brutto z prawem opcji, w trzeciej zaś na kwotę 15.348.274,56zł brutto i 22.167.694,68 zł brutto. Firma zaproponowała też terminy wykonania naprawyjednej lokomotywy odpowiednio do części 61, 58 i 56 dni kalendarzowych oraz 18,18 i 24 miesiące gwarancji;

2) Olkol Oleśnica na wszystkie trzy części. Zaproponowaneceny brutto to odpowiednio bez prawa opcji i z prawem opcji: 14.077.489,73 złoraz 20.369.692,73 zł, 15.078.709,73 zł oraz 21.806.332,73 zł, 15.865.909,73 złoraz 22.937.932,73 zł. Terminy wykonania dla jednej lokomotywy to odpowiednio 50,56 i 35 dni kalendarzowe. Gwarancja to odpowiednio 72, 60 i 60 miesięcy;

3) PKP CARGOTABOR na wszystkie trzy części z ceną brutto odpowiedniobez prawa opcji i z prawem opcji: 14.694.796,03 zł oraz 21.123.769,29 zł,14.497.996,03 zł oraz 20.840.869,29 zł, 14.124.076,03 zł oraz 20.303.359,29 zł.Terminy wykonania dla jednej lokomotywy to odpowiednio 44, 39 i 35 dni kalendarzowe;

4) SPS Lisi Ogon i SPS ASO Piotr Mieczkowski na część 2 i 3z ceną brutto bez prawa opcji i z prawem opcji dla każdej z nich: 21.359.117,28zł oraz 30.797.826,09 zł. W obu częściach zaproponowano 63-dniowy termin realizacjijednej lokomotywy oraz 18 miesięcy gwarancji.     

Prawo opcji obejmuje zwiększenialiczby naprawianych lokomotyw:

1) część 1 – wykonanie napraw na4-tym poziomie utrzymania maksymalnie do 7 szt. lokomotyw serii EU/EP07;

2) część 2 – wykonanie napraw na4-tym poziomie utrzymania maksymalnie do 7 szt. lokomotyw serii EU/EP07;

3) część 3 – wykonanie napraw na4-tym poziomie utrzymania maksymalnie do 7 szt. lokomotyw serii EU/EP07.

Przypomnijmy, że zamawiający oczekuje, że w każdej z częściprzedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarciaumowy albo do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy w zależności odtego, które z powyższych zdarzeń nastąpi pierwsze. Wykonanie naprawy na 4-tympoziomie utrzymania jednej lokomotywy (czas postoju lokomotywy w naprawie)nastąpić będzie musiało w terminie nie dłuższym niż 56 dni kalendarzowych.Termin wykonania naprawy jednej lokomotywy stanowi kryterium oceny ofert.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji na pracęcałej lokomotywy po wykonanej naprawie przez okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancjii rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie stanowi również kryterium ocenyofert.

A skoro mowa o kryteriach to przypomnimy, że oferty będąoceniane w oparciu o:

Termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – Waga: 20

Okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie -Waga: 10

Cena – Waga: 70.

Czekamy na decyzje komisji przetargowej, ale faworyt jestdostrzegalny.  

Komentarze