Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dwie kolejne lokomotywy manewrowe CZ LOKO pojechały do Włoch

inforail
21.02.2018 14:20
0 Komentarzy

19 stycznia 2018 r. spółkaCZ LOKO, a.s. przekazała kolejne dwie lokomotywy serii 741.7 włoskiej spółceDinazzano PO.

Oficjalne przekazanie odbyło się w mieście Regio Emilia wregionie administracyjnym Emilia Romagna, gdzie obie lokomotywy eksploatowanebędą w miejscowych terminalach transportu intermodalnego.

„Pierwsze dwie lokomotywy 741.7 odebraliśmy od CZ LOKO już w2014 roku, a długotrwałe zadowolenie z pracy lokomotyw tej serii wpłynęło nanaszą decyzję kupna kolejnych dwu. Lokomotywa spełnia wszystkie nasze wymaganiaw zakresie eksploatacji, a jej niezawodność jest naprawdę na wysokim poziomie“- powiedział Dyrektor Generalny spółki Dinazzano PO.

Dla CZ LOKO, a.s spółka Dinazzano PO jest ważnym partneremhandlowym. Lokomotywy 741.7 w kolorze intensywnie pomarańczowym to dla czeskiejspółki znaczące referencje wśród firm zajmujących się transportem kolejowym.

„We Włoszech mamy już 7 lokomotyw 741.7, a do końca 2018roku dostarczymy jeszcze co najmniej 3“ – powiedział Jan Kutálek, Dyrektor ds.Handlowych CZ LOKO, a.s.

Czteroosiowe lokomotywy manewrowe serii 741.7 sąprzeznaczone przede wszystkim do prac manewrowych oraz zapewnienia pracyterminali kontenerowych, portów, itp. Wykorzystywane są również przezprzedsiębiorstwa przemysłowe z własnym przewozem kolejowym oraz firmy budowlanezajmujące się inżynierią kolejową. Swoim operatorom zapewniają przede wszystkimniskie koszty w zakresie eksploatacji i konserwacji oraz łatwą obsługę. CZLOKO, a.s. oferuje lokomotywy wraz z kompleksowym zapewnieniem konserwacji -tzw. fullservice, który odbywa się za pośrednictwem spółki córki CZ LOKOItalia. We Włoszech lokomotywy te wykorzystywane są jeszcze przez spółkiSERFER, Terminali Italia i Francesco Ventura Construzioni Ferroviarie.Lokomotywy te ponadto eksploatowane są również na terenie Republiki Czeskiej iSłowacji, np. przez spółki Arcellor Mittal, Severočeské Doly – Kolejovádoprava, Agrofert, Strabag Rail i ŽSR. Popularność zyskały także na terenieTurcji, gdzie obsługują hutę oraz strategiczny tunel podwodny Marmaray. Łącznaliczba eksploatowanych lokomotyw w ramach tej popularnej serii 741.7 na świecieto prawie 50 szt.


Komentarze