TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dwie lokomotywy EP20 przekroczyły barierę miliona kilometrów
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.01.2017 11:54:45 4 komentarze
Dwie lokomotywy EP20 przekroczyły barierę miliona kilometrów

Dwa elektrowozy serii EP20 "Olympus" o numerach 25 i 29, z moskiewskiej lokomotywowni, wyprodukowane przez ???? z grupy Transmashholding, przejechały już po milionie kilometrów.

Maszyniści chwalą te maszyny za to, że okazały się niezawodne i łatwe w obsłudze. EP20 "Olympus" ? to pierwsza rosyjska elektryczna lokomotywa dwusystemowa, zdolna do prowadzenia pociągów pasażerskich z prędkością do 200 km/h. Została ona zaprojektowana w centrum inżynieryjnym "TRTrans" Transmashholding, przy współpracy technologicznego partnera - firmy Alstom. Lokomotywy są dostępne na rynku od 2012 roku, do tej pory zostało zbudowanych 56 sztuk.

Ze względu na swoje właściwości techniczne, przede wszystkim zdolność do pracy na liniach zarówno zmiennego i stałego prądu, a także dzięki właściwościom trakcyjnym, średni dzienny przebieg lokomotyw przekracza 1000 km. Dla porównania średni przebieg lokomotywy elektrycznej AC EP1M to średnio 600 km.

EP20 jest wyposażona w silnik asynchroniczny o mocy 7,2 MW. Lokomotywa jest dwunapięciowa (3 kV DC oraz 25 kV 50 Hz AC) oraz przystosowana do pracy w surowym klimacie (w temperaturach do -50 st. C). Wdrożone rozwiązania techniczne zapewniają oszczędność energii. Modułowe kabiny spełniają współczesne wymogi bezpieczeństwa, są ergonomiczne, komfortowe i przy tym estetyczne. Wszystko zgodnie ze światowymi trendami. Kabina jest odpowiednio ogrzewana i klimatyzowana, co poprawia warunki pracy maszynistów.

Lokomotywy EP20 prowadzą pociągi rozpoczynające bieg w Moskwie, ale także kursujące na terenach Północnego Kaukazu i Południowo-Wschodniej Rosji. Docierają też na Białoruś i do Finlandii.

Do 2020 RŻD, zgodnie z podpisaną umową, otrzymają 200 takich dwusystemowych lokomotyw EP20.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
RŻD
lokomotywa
Rosja
  • Janek Hochwander – 25.01.2017

    "przekroczyły barierę miliona kilometrów"Na godzinę?

  • Hracz – 25.01.2017

    Ona na pewno ma tylko jeden silnik o mocy 7,2 MW?

  • ACF – 29.01.2017

    Bardzo dobre to czerwono-szare malowanie RŻD. Talgo też tak powinni pomalować.

  • pako – 03.02.2017

    Tak dla ciekawości lokomotywa na fotografii to nie pasażerska EP20 tylko towarowa 2ES5

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....