TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dwie oferty w województwie lubelskim. Stadler wchodzi do gry
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.10.2018 17:01:58 2 komentarze
Dwie oferty w województwie lubelskim. Stadler wchodzi do gry

W trzecim przetargu na dostawę ezt-ów dla województwa lubelskiego pojawiła się dość zaskakująca oferta. Oprócz PESY zainteresowanie zamówieniem wyraził Stadler.

Oferta PESY została wyceniona na 179.001.900,00 zł brutto, zaś Stadlera na 217.602.990,00 zł brutto. Obie przekroczyły budżet zamawiającego, który na ten cel chciał przeznaczyć 152.594.010,00 zł brutto. Co więcej oferta PESY jest droższa niż przy poprzednim podejściu. Urząd Marszałkowski zatem nic nie zyskał na unieważnieniu poprzednich przetargów, mimo, że Stadler zaoferował dłuższy okres gwarancji – 40 miesięcy.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 11 sztuk fabrycznie nowych, dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi kolejowego, regionalnego ruchu pasażerskiego z prędkością eksploatacyjną nie mniejszą niż 160 km/h na różnych kategoriach linii kolejowych. Oferty będą oceniane według kryteriów: Okres gwarancji - Waga: 40 Cena - Waga: 60. Dostawa pierwszych 6 ezt-ów powinna być zrealizowana w terminie do 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy, dostawa pozostałych 5, w terminie do 24 miesięcy



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
PESA
lubelskie
  • Krzysiek Basiak – 30.10.2018

    Może powinni jednoczłonowce zamówić, wtedy na pewno w budżecie się zmieści ktoś 😂

  • Rafał Sleeper Pilarski – 30.10.2018

    ...albo pół członowe 😁

  • Tomasz Woźniak – 30.10.2018

    Co zrobi samorząd? Przyszła nowa ekipa, więc dołożą do Pesy i oskarżą poprzedników o indolencję, która doprowadziła do tej patologicznej, chociaż dosyć łatwej do przewidzenia sytuacji.

  • jatal – 30.10.2018

    Przetarg wygrał Stadler i nie można wybierać sobie do kogo dołożyć. Jeśli Stadler nie popełnił jakiejś pomyłki za którą zostanie wykluczony to MUSZĄ "dołożyć do Stadlera" albo unieważnić przetarg z braku środków. ======Poza tym pierwszy pociąg należy dostarczyć 22 miesiące, a pozostałe 10 sztuk 27 miesięcy od podpisania umowy.

  • DarekP – 02.11.2018

    Do Stadlera trzeba jednak sporo dołożyć, ale patrząc na koszty długofalowo, to się mogłoby opłacić. Ja jednak obstawiam kolejne unieważnienie.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...