TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dwusystemowa lokomotywa Newagu w 2022 roku. Pojedzie na Słowację i do Czech
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.10.2018 15:02:52 7 komentarzy
Dwusystemowa lokomotywa Newagu w 2022 roku. Pojedzie na Słowację i do Czech

Myślimy o ekspansji na kolejne rynki – powiedział dziś, podczas podpisania umowy na lokomotywy dla PKP CARGO szef Newagu Zbigniew Koniczek.

Prezes nowosądeckiego producenta dodał, że firma realizuje kolejny projekt, który chce zaprezentować w 2022 roku. Będzie to lokomotywa dwusystemowa. Będzie ona mogła wjechać na tory w Czechach i Słowacji, gdzie jest inne napięcie trakcyjne.

Przypomnijmy, że to nie jedyne plany Newagu dotyczące rozwoju lokomotyw. Po Dragonie 2, zaprezentowanym w tym roku, firma przygotowuje takie lokomotywy z modułem dojazdowym, które mają być homologowane w 2019 roku.

Dragon 2 to 6-osiowa lokomotywa elektryczna, w pełni zgodna z Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności (TSI 2014) wyposażona w ETCS poziom 2. Została zaprojektowana do prowadzenia ciężkich składów towarowych. W lokomotywie zabudowano przekształtniki MEDCOM oparte na węgliku krzemu (SiC), zapewniające bezawaryjną pracę w wysokich temperaturach, zmniejszenie poziomu hałasu, ograniczenie strat energii o 50% oraz zmniejszenie rozmiarów i masy urządzeń o 60%.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
lokomotywa
Słowacja
Czechy
Dragon2
  • mechanik – 25.10.2018

    Mniejsze napięcie? Baardzo ciekawe. Niech zgadnę, 600V? :-))A tak poważnie, litości: eu07.pl/imageshack.us/other/VoltagesMap.gif

  • sphinx – 26.10.2018

    W 2012 pokazali wielosystemowego Griffina, a teraz czekają do 2022 roku (kolejne cztery lata od teraz!) żeby pokazać loka dwusystemowego?

  • Finezjusz – 26.10.2018

    "Przypomnijmy, że to nie jedyne plany Newagu dotyczące rozwoju lokomotyw. Dragon 2 z modułem dojazdowym natomiast ma być homologowany w 2019 roku."To czytam

  • Finezjusz – 26.10.2018

    .... znaczy PKP Cargo kupiło z modułem te loki, czy bez ?

  • DarekP – 27.10.2018

    W tym roku modele bez, a w przyszłym mają kupić z modułem dojazdowym. W tym roku ma być homologacja tylko na wersję tylko elektryczną

  • zeus04 – 28.10.2018

    Dla E6ACTad (z modułem dojazdowym) zarezerwowano już numer statystyczny 29 i oznaczenie serii ET26. https://photos.app.goo.gl/RMUcASF2Dh12Lmfz9

  • sphinx – 30.10.2018

    @DarekPCiekawe czy z dojazdówką też tylko 3 sztuki...

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....